Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش از اعلام نتایج نهایی بررسی صلاحیت های عمومی پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد طاهر سلطانی گفت که فهرست نهایی اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ به مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش وپرورش اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  طاهرسلطانی ضمن تبریک ایام مبارک دهه کرامت و آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹، مراحل مختلف بررسی صلاحیت های عمومی داوطلبان را تشریح و عنوان کرد: فهرست نهایی اسامی پذیرفته شدگان آزمون مذکور روز سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش تحویل داده شد تا سایر مراحل جذب و بکارگیری این داوطلبان انجام پذیرد.   همچنین طاهرسلطانی از کلیه همکاران هسته های گزینش تابعه و گزینشگران پرتلاش در مناطق و نواحی آموزش و پرورش سراسر کشور به جهت همکاری در این پروژه که در شرایط دشوار همه گیری بیماری کرونا انجام پذیرفت تقدیر وتشکر کرد.    وی رشد و توسعه همه جانبه کشور را در گرو شناخت، پرورش و هدایت استعدادها و به کارگیری نیروهای توانمند و مخلص درمسیر بالندگی و رشد و شکوفایی کشور دانست.   لازم به ذکر است در مجموع تعداد ۲۲ هزار و ۹۲۴ پرونده در این آزمون مورد بررسی قرار گرفت.   انتهای پیام/
 منبع: ایسنا

منبع: دانا

کلیدواژه: آزمون استخدام پیمانی سال پذیرفته شدگان آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۸ درصدی قبولی داوطلبان در دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    دکتر سیدجواد طالب‌زاده با اشاره به اینکه درحال حاضر ۲۰ هزار دانشجو در ۱۶ مرکز و واحد فعال در سطح استان تحصیل میکنند گفت: اعلام نتایج تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ توسط سازمان سنجش آموزش کشور ۵۱ هزار نفر از داوطلبان ورود به دانشگاه در سراسر کشور در مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور پذیرفته شده‌اند که نزدیک به ۲۵۰۰ نفر از این تعداد مربوط به استان آذربایجان غربی است.

وی افزود: آمار افزایش ۱۸ درصدی  قبولی در دانشگاه پیام نور  بیانگر علاقه و اعتماد مردم به این دانشگاه به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور که نوع آموزش ترکیبی(مجازی و حضوری)، شهریه کم و انتقال آسان به محل زندگی و کار، و اخذ امتحان با انتخاب دانشجو در هر شهر مورد درخواست را از دیگر محاسن و مزایای تحصیل در این دانشگاه برشمرد.

طالب‌زاده همچنین اظهار داشت:ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری از تاریخ  ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در سایت گلستان به آدرس https://reg.pnu.ac.ir انجام می‌ شود.

وی تأکید کرد : تاریخ انتخاب واحد پذیرفته شدگان جدید از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۸ فروردین و  تاریخ درخواست مهمان برای این دسته از پذیرفته شدگان نیز ۱۵ لغایت ۲۶ فروردین خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • استان بوشهر سهمیه استخدام یک‌هزار و ۱۵۱ معلم و دبیر را دارد
  • استخدام ۱۱۵۱ معلم در آموزش و پرورش استان بوشهر
  • ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان بدون آزمون دانشگاه پیام نور از ۲۶ اسفند ماه
  • ثبت‌نام کارشناسی بدون آزمون پیام نور از امروز شروع شد
  • تداوم ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان بدون آزمون دانشگاه پیام نور تا ١٤ فروردین
  • افزایش ۱۸ درصدی قبولی داوطلبان در دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی
  • پذیرش ۱۰۰۰ دانشجوی کارشناسی در پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد
  • پذیرش دانشجویان در پیام نور آذربایجان‌غربی ۱۸ درصد افزایش یافت
  • برای آزمون‌های نهایی فقط کتاب‌های درسی را بخوانید
  • خیالتان راحت؛ دانش‌آموزان برای آزمون‌های نهایی فقط کتاب‌های درسی را بخوانند