Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@06:12:44 GMT

حضور پرشکوه شما ملت موجب پشیمانی و یاس بیشتر دشمنان شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۲۰۲۶

حضور پرشکوه شما ملت موجب پشیمانی و یاس بیشتر دشمنان شد

رئیس جمهور در پیامی خطاب به ملت ایران تاکید کرد: بی‌شک این مشارکت پرشور و ستودنی مردم فهیم ایران در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی میهن اسلامی، وظیفه منتخب ملت را سنگین‌تر کرده و موجب پشیمانی و یاس بیشتر دشمنان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس جمهور در پیامی خطاب به ملت ایران حضور پرشور در انتخابات را عامل یاس و پشیمانی دشمنان دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به این شرح است:

ملت بزرگ و فهیم ایران

حضور حماسی و کم‌نظیر شما ملت شگفتی‌ساز در یکی از رویدادهای بزرگ سیاسی و سرنوشت‌ساز، نمایانگر پیمان نویینی با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و لبیک باشکوهی به رهبر معظم انقلاب و تجلی تجدیدی عهدی با شهدای والامقامی که روح مطهرشان وحدت‌بخش همیشه تاریخ ملت ایران است.

حضور پرشکوه و دشمن‌شکن شما ملت هوشیار در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، در اوج جنگ روانی دشمنان نه تنها مانع حضور گسترده و غرورآفرین شما در یکی از مهم‌ترین عرصه‌های سرنوشت نشد، بلکه موجب پشیمانی و یأس بیشتر دشمنان و بدخواهان این ملت گردید و بار دیگر حرکت ملت ایران در مسیر تعالی و تدبیر و خردورزی و امید به آینده‌ای روشن را رقم زد و نشان داد که این ملت از برنامه‌ها و خواسته‌های ناحق و تحمیلی قدرت‌های سلطه‌گر برای همیشه عبور کرده است و از میدان مبارزه با دشمنان داخلی و خارجی همواره پیروز و سربلند بیرون می‌آید.

اینجانب با تجلیل مجدد از صبر و ایستادگی ملت بزرگ ایران در برابر جنگ اقتصادی و فشارهای اظلمانه دشمنان و همراهی بی‌دریغ آنان با دولت تدبیر و امید، این پیروزی را به آحاد مردم ایران بالاخص منتخب ملت تبریک و تهنیت می‌گویم و برای ایشان در انجام این مسئولیت سنگین آرزوی موفقیت می‌کنم.

بی‌شک این مشارکت پرشور و ستودنی مردم فهیم ایران در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی میهن اسلامی، وظیفه منتخب ملت را سنگین‌تر کرده که شایسته است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فراوان کشور بخصوص سرمایه انسانی نخبه و با انگیزه کشور برای تحقق مطالبات مردم، تمام توان خود را به کار گیرد.

امیدوارم دستاورد این حضور حماسی، پیشرفت و آبادانی بیش از پیش میهن اسلامی و عزت و سربلندی ملت بزرگ ایران در عرصه های مختلف داخلی و خارجی باشد.

 

انتهای پیام/ک

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در این روز بیشتر از یکسال بارندگی داریم + فیلم | بزرگ‌ترین سیل سال در راه ایران | وزیر نیرو : برخی نقاط تا ۳۰۰ میلیمتر می‌بارد

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین ‌رئیس‌جمهور در جلسه هیئت ‌دولت گفت: باتوجه به پیش‌بینی افزایش بارش‌ها در روزهای آینده، رسانه ملی با هشدار به موقع، موضوع را اطلاع‌رسانی کند مسئولان باید برای حوادث احتمالی بارش‌های آینده آماده باشند. با وجود پیش‌بینی‌ها، پیشگیری خوب باید انجام شود.

وزیر نیرو نیز در گزارشی به رئیس‌جمهور گفت: پیش‌بینی‌ می‌شود در چند روز آینده با حجم و شدت بارش‌های قابل توجهی روبرو شویم. احتمالا این بارش‌ها در برخی نقاط به ۳۰۰ میلی‌متر برسد.

برای استان‌های غرب کردستان، غرب کرمانشاه، جنوب غرب آذربایجان غربی، لرستان،جنوب و شرق ایلام، نیمه شرقی-شمالی خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و شمال فارس بارش سنگین پیش‌بینی شده است.

شامگاه دوشنبه تا شامگاه سه شنبه اوج شدت بارش‌ها خواهد بود.

کد خبر 840007 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها سيل خبر مهم وزیر نیرو باران

دیگر خبرها

  • در این روز بیشتر از یکسال بارندگی داریم + فیلم | بزرگ‌ترین سیل سال در راه ایران | وزیر نیرو : برخی نقاط تا ۳۰۰ میلیمتر می‌بارد
  • دل نوشته خواندنی فرمانده کل ارتش برای سربازان ایران اسلامی
  • دل نوشته فرمانده کل ارتش برای سربازان ایران اسلامی
  • مردم قهرمان اصلی میدان سیاست در کشور هستند
  • رسانه‌ها در بیان مشکلات و چالش‌ها اخلاق و انصاف را رعایت کنند
  • رسانه‌ها باقلم خود عزت و اقتدار ایران اسلامی رابه رخ دشمنان بکشند
  • مرکزمدیریت حوزه‌های علمیه درباره حوادث اخیر قم بیانیه‌ای صادر کرد
  • تحلیلی بر حضور اهل سنت در انتخابات ۱۱ اسفند و نتایج آن
  • حضور مردم در انتخابات تلاش های دشمنان را برای تضعیف مردمسالاری خنثی کرد
  • مرکزمدیریت حوزه‌های علمیه درباره حوادث اخیر قم بیانیه ای صادر کرد