Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه جهانی غذا سازمان ملل درباره روند افزایشی گرسنگی در سطح جهان هشدار داد.

خبرگزاری میزان - برنامه جهانی غذا سازمان ملل، در تازه ترین گزارش خود می‎گوید پیشرفت جهانی در موضوع رفع گرسنگی متوقف شده، معکوس شده و امروزه تخمین زده می‌شود که در سال ۲۰۲۱ بیش از ۲۷۰ میلیون نفر در ناامنی غذایی یا در معرض خطر آن قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین گزارش واکنش عملیاتی برنامه جهانی غذا نشان داد قحطی، که ناشی از درگیری و شوک‌های آب و هوایی و رکود اقتصادی ناشی از همه گیری ویروس کروناست، می‌تواند به زودی برای میلیون‌ها نفر به واقعیت تبدیل شود.

همچنین تعداد افرادی که در آستانه قحطی هستند از ۳۴ میلیون نفری که در ابتدای سال پیش بینی شده بود به ۴۱ میلیون نفر در ماه ژوئن رسیده‎اند.

بدون کمک غذایی فوری، این افراد نیز با گرسنگی روبرو خواهند شد، چرا که کوچکترین شوک، آن‌ها را به قحطی سوق خواهد داد.

برنامه جهانی غذا می‎گوید «اوضاع در سال ۲۰۲۱ بدتر هم می‌شود؛ ما با افزایش قیمت مواد غذایی در سطح جهانی به شدت در مورد آسیب پذیرترین افراد جهان نگران هستیم.»

بیشتر بخوانید: یمن در محاصره بزرگترین بحران بهداشتی و غذایی جهان کاهش کمک‌های غذایی و روند صعودی قحطی و گرسنگی در جهان

برنامه جهانی غذا در حال انجام بزرگترین عملیات در تاریخ خود با هدف قرار دادن ۱۳۹ میلیون نفر در سال جاری است.

این برنامه در سال ۲۰۲۱ به ۵ میلیارد دلار برای جلوگیری از قحطی و تامین نیاز‌های فوری غذایی و تغذیه‌ای افرادی که بیشتر در معرض خطر هستند، نیاز دارد اما رسیدگی نکردن به این موضوع در آینده هزینه‌های سنگین تری دربرخواهد داشت.


انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان ملل حقوق بشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان ملل سازمان ملل حقوق بشر برنامه جهانی غذا میلیون نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۵درصدی صادرات مکمل های دارویی و فراورده های طبیعی

به گزارش خبرگزاری صداو سیما، رئیس سازمان غذا و دارو در سیزدهمین همایش طلای سبز و دوازدهمین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی گفت: در حال حاضر بیش از ۱۲ هزار محصول مکمل داریم که از سازمان غذا و دارو برای تولید آن مجوز گرفتند و سالانه حدود ۲۵۰ میلیون عدد از مکمل‌های دارویی، غذایی و فرآورده‌های گیاهی را شناسه‌گذاری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چند درصد از مردم کشور‌های مختلف جهان گیاهخوار هستند؟
  • افزایش ۲۵درصدی صادرات مکمل های دارویی و فراورده های طبیعی
  • ساخت ۴۷۰ کیلومتر کانال آب در افغانستان
  • هشدار اوکراین درباره آغاز جنگ جهانی سوم و شکست از روسیه
  • آخرین تحولات اوکراین/ هشدار نخست‌وزیر اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم
  • اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد
  • این رژیم غذایی پیری مغز را تسریع می‌کند
  • نتانیاهو قحطی در غزه را رد می‌کند
  • پیش‌بینی صندوق بین‌المللی پول از اقتصاد جهان
  • هشدار؛ این غذا برای کودکان ممنوع