Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی فوتبال لهستان - اسپانیا در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های اروپا امشب به مصاف هم می‌روند.

فرانسه - مجارستان

در گروه F این رقابت ها، امروز تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و مجارستان از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه، در ورزشگاه "پوشکاش آرنا" در کشور مجارستان به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال فرانسه در دور اول مرحله گروهی این رقابت‌ها توانست با نتیجه یک بر صفر تیم ملی آلمان را شکست دهد و در رده دوم جدول قرار بگیرد. فرانسوی‌ها برای قطعی کردن صعود خود از مرحله گروهی، به دنبال پیروزی در این دیدار هستند. این ۲ تیم تاکنون ۲۲ بار به مصاف هم رفته اند که فرانسوی‌ها ۸  و مجارستانی‌ها ۱۲ برد کسب کرده اند  و ۲ دیدار هم  با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. فرانسوی‌ها از ۵ بازی اخیر خود ۵ برد کسب کرده اند. مجارستانی‌ها از ۵ بازی آخر خود ۳ برد، یک باخت و یک تساوی کسب کرده اند.

آلمان - پرتغال 

در گروه F این رقابت ها، تیم‌های ملی فوتبال آلمان و پرتغال امشب از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه، در ورزشگاه "آلیانتس آرنا" در کشور آلمان به مصاف هم می‌روند.

تیم ملی فوتبال پرتغال در دور اول مرحله گروهی این رقابت‌ها توانست با نتیجه ۳ بر صفر تیم مجارستان را شکست دهد و در جایگاه نخست گروه F قرار بگیرد. پرتغالی‌ها برای قطعی کردن صعود خود از مرحله گروهی، امشب کار بسیار دشواری برابر ژرمن‌ها دارند. این ۲ تیم ۱۸ بار در رقابت‌های مختلف به مصاف هم رفته اند، که سهم پرتغالی‌ها ۳ و آلمانی‌ها ۱۰ برد بوده است و ۵ دیدار هم با نتیجه تساوی به اتمام رسیده است. در این ۱۸ دیدار، آلمانی‌ها ۲۹ گل و پرتغالی‌ها ۱۶ گل به ثمر رسانده اند.

یکی دیگر از نکاتی که باعث جذاب‌تر شدن این دیدار می‌شود، گلزنی کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال است. رونالدو فقط ۳ گل تا شکستن رکورد آقای گلی جهان فاصله دارد، رکوردی که در حال حاضر در اختیار علی دایی ستاره اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان است.

لهستان - اسپانیا

تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و لهستان از چارچوب هفته دوم رقابت‌های جام ملت‌های اروپا یورو ۲۰۲۰ امشب  به مصاف هم می‌روند. در یک طرف این مسابقه لهستانی‌ها حضور دارند که بازی قبلی خود را با شکست پشت سر گذاشته اند و امیدوارند با کسب پیروزی به این مسابقات بازگردند و خود را از حذف زود هنگام نجات دهند.

در طرف دیگر شاگردان انریکه که بازی گذشته خود را با تساوی به اتمام رساندند نمی‌خواهند که در زمین خود بار دیگر امتیاز از دست بدهند و شرایط صعود را سخت کنند.

اسپانیا و لهستان تاکنون در ۱۰ مسابقه مقابل یکدیگر صف آرایی کرده اند. در این بازی‌ها اسپانیایی ها عملکرد بسیار بهتری داشته اند. اسپانیا ۸ مرتبه لهستان را شکست داده و تنها یک مسابقه شکست خورده است. تنها برد لهستانی‌ها مقابل اسپانیا در یک بازی دوستانه در سال ۱۹۸۰ ثبت شده است.

تیم‌های فوتبال اسپانیا و لهستان امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در شهر سویل به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید

اریکسن، ستاره تیم ملی فوتبال دانمارک از بیمارستان مرخص شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یورو ۲۰۲۰ جام ملت های اروپا تیم های ملی فوتبال مصاف هم می روند تیم ملی فوتبال رقابت ها مرحله گروهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلاح رکورد رونالدو و مسی را شکست

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد صلاح اولین بازیکن لیورپول است که در هفت فصل متوالی ۲۰ گل یا بیشتر به ثمر رسانده، اما او هنوز تا شکستن رکوردهای کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی در همین رده راه زیادی در پیش دارد. صلاح پنجشنبه شب گل سوم قرمزها را در پیروزی مقابل اسپارتا پراگ به ثمر رساند. این گل چهارمین گل او در این فصل در لیگ اروپا بود و به ۱۵ گلی که در لیگ برتر به ثمر رساند و یک گلی که در جام اتحادیه به ثمر رساند اضافه شد و تعداد گل‌هایش در این فصل به عدد ۲۰ رسید. این بدان معناست که او در هر یک از هفت فصل اخیر خود به نقطه عطف ۲۰ گل رسیده است. این مهاجم ۱۳ پاس گل نیز در کارنامه این فصلش دارد که ۹ تای آنها در لیگ برتر و ۴ پاس در اروپا ثبت شدند.

بیشتر بخوانید: رقم نجومی الاتحاد برای خرید محمد صلاح لو رفت!

او باید این کار را دو فصل دیگر تکرار کند تا با رکورد ۹ فصل کریستیانو رونالدو برابری کند. اما صلاح تا رسیدن به رکورد مسی که در ۱۳ فصل متوالی حداقل ۲۰ گل و ۱۰ پاس گل به ثبت رسانده راه زیادی در پیش دارد. اگر مسی امسال نیز یک فصل موفق در MLS داشته باشد، می‌تواند این آمار را به ۱۴ فصل افزایش دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224870 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • رکورد شکنی فیلم فسیل در اکران آنلاین
  • صلاح رکورد رونالدو و مسی را شکست
  • یک ایرانی می‌خواهد رکورد نیمیر و انگاپت را خراب کند!
  • کنایه النصر به الهلال: این رکوردها بخاطر رونالدو است
  • پیکان به دنبال پایان دادن به یک رکورد منفی برابر پرسپولیس
  • باشگاه النصر صدرنشینی الهلال را مشکوک خواند
  • سپاهان در اندیشه چهارمین پیروزی در پنجمین میزبانی از گل​گهر
  • واکنش کریستیانو رونالدو به برتری النصر مقابل الاهلی
  • واکنش کریستیانو رونالدو به پیروزی النصر مقابل الاهلی
  • واکنش رونالدو به برتری النصر برابر الاهلی