Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدرو بیانیه‌ای از شرکت مومنانه مردم باب الرضا- گنجینه معرفت‌ها در انتخابات ۲۸ خردادماه قدردانی کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
﴿یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ﴾ (الصف: ۸)
صلی الله علیک یا علی بن موسی الرضا
درود بی پایان بر رهروان راستین خمینی کبیر ره و سربازان بابصیرت حضرت سیدعلی مدظله العالی که باردیگر بانگ" اَینَ عمار" را شنیدند و با حضور دشمن شکن خود در پای صندوق‌های رأی با آرمان‌های شهدای گلگون کفن و شهید سرافراز جبهه مقاومت؛ حاج قاسم عزیز باردیگر تجدید عهد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

۲۲۵ خبرنگارخراسان شمالی انتخابات را پوشش خبری و تصویری دادند

ملت حقیقت جو و لحظه شناس ثابت کردند؛ آرمانی را که با خون امضاء کرده و آزادی، شرافت وعزتی را که با خونب‌های فرزندان غیور و قهرمانش به دست آمده و سربلندی وطنی که در وجب به وجب از پهنه خاکش "قاسم ها" خفته اند را به هیچ نیرنگ و دسیسه‌ای نخواهندفروخت و آمدند؛ چه بابصیرت و چه با صلابت؛ برای عظمت ایران؛ و چه عاشقانه سرودند تُرک و کُرد و لُرو فارس و عرب و تُرکمن؛ نغمه همدلی، یک رنگی و وحدت را در سیزدهمین میعادگاه.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با گرامیداشت دهه بصیرت؛ و فرا رسیدن خجسته زادروز شمس الشموس و انیس النفوس؛ حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه والثناء به پاس حماسه ماندگار ۲۸ خرداد و حضور دشمن شکن ملت قهرمان ایران اسلامی و علی الخصوص مردم مومن و ولایتمدار خطه باب الرضا علیه السلام در میعادگاه سیزدهم؛ از آحاد مردم شریف، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، اصحاب خبر و رسانه و تمامی دست اندرکاران برگزاری این حماسه باشکوه صمیمانه قدردانی کرده توفیق روز افزون همگان را درکنار عزت صلابت و شکوه ایران عزیز اسلامی از درگاه حق تعالی مسئلت دارد.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هماهنگی تبلیغات انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد گرامیداشت ۱۲ فروردین و روز جهانی قدس در خراسان جنوبی تشکیل شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از تشکیل ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین و مراسم روز جهانی قدس در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین محسن مشرفی، در جلسه برنامه ریزی ستاد بزرگداشت یوم الله 12 فروردین و برگزاری مراسم روز جهانی قدس اظهار داشت: بین یوم الله 12 فروردین که جزء نقاط عطف تاریخ بشریت  و ایجاد حکومت اسلامی در برابر طاغوت است و بین روز جهانی قدس رابطه تنگاتنگ و مستقیم وجود دارد و حضرت امام خمینی(ره) با تاسی به مکتب پیامبر(ص)، ائمه اطهار(س) و حضرت سید الشهدا(ع) حکومت سلطنتی و مستبد 2500 ساله ستم شاهی را با پشتوانه مردمی سرنگون کرد و همینطور پایه‌گذاری روز جهانی قدس که هم اکنون در سراسر جهان نهادینه شده نیز از ابتکارات ایشان است.

وی با تأکید بر اینکه اتفاقات امروز در فلسطین  مانند طوفان الاقصی و زمین گیر کردن رژیم صهیونیستی و حکومت‌های غربی توسط گروه چریکی مبارزین حماس نتیجه فکر و ابتکار عمل حضرت امام خمینی (ره) بود که علیرغم گذشت 161 روز از درگیری درغزه، دشمن دستاوردی نداشته و مستاصل شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه 31 هزار و 500 شهید زن، کودک و عموم مردم را نباید با نبرد حماس و رژیم صهیونیستی مخلوط کنیم بلکه این پرده برداری از ادعای دروغین آنان در زمینه حقوق زن، حقوق کودک و حقوق بشر است و آن چیزی که در قضیه نبرد اتفاق افتاده، نبرد پیروزمندانه غزه و حماس است و آنچه در جهان اتفاق افتاده است روشنگری و بیداری مردم در اقصی نقاط جهان است به طوری که خلبان آمریکایی در دفاع از مردم مظلوم غزه و اوج ظلم و تباهی ایالات متحده، خود را به آتش می‌کشد و موج استعفاء کارگزاران در کشورهای غربی در حال انجام است که ان‌شاءالله با مقاومت و ایستادگی جبهه مقاومت و بیداری ملت‌ها، زمینه ظهور منجی عالم بشریت که جهان تشنه حضور عدل گستر ایشان است محقق خواهد شد.

مشرفی با اشاره به فرمایش حضرت علی(ع) که فرمودند "مَن نامَ لَم یُنَم عَنه‌! این‌‌جور نیست که اگر شما در سنگر خوابت برد، در سنگر دشمن هم خواب غلبه کرده باشد و او هم خوابش برده باشد" گفت: دشمن دائما و با روش‌های گوناگون در حال فریب مردم و استحاله فرهنگی است و جنایات غزه نمونه‌ای از ظلم‌های آنان بر تمام بشریت است که در حال نمایش است لذا چطور می‌شود ما عید و تعطیلی داشته باشیم در حالی که زنان و کودکان بی گناه غزه در بدترین شرائط زندگی، تحت قحطی و بمباران به خاک و خون کشیده می شوند، هر چند از نظر تقویمی تعطیل است اما از نگاه انسانی و فرهنگی باید در این شرایط حساس آماده باش کامل باشیم ودر این ایام که اوج کارفرهنگی و تبلیغی ماست باید با استفاده از ظرفیت‌های مختلفی که در اختیار داریم به تبیین و روشنگری بپردازیم.

وی حضور باشکوه در مراسمات گرامیداشت یوم الله 12 فروردین و روز جهانی قدس را موجب انتشار موج بیداری اسلامی و موجب عقب راندن رژیم منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی دانست و از اعضای ستاد درخواست کرد با استفاده همه جانبه از فرصت مناسبت‌های پیش رو به ویژه محافل قرآنی و جلسات مذهبی، فضای مجازی، فضاسازی سطح شهرها، اماکن تفریحی و گردشگری نهایت بهره‌برداری را داشته باشند.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • افتتاح اولین شعبه صرافی ملی در خراسان جنوبی
  • اولین شعبه صرافی ملی در خراسان جنوبی راه اندازی می‌شود
  • آرزوی آیت‌الله جنتی برای مردم ایران در آستانه نوروز
  • آرزوی آیت الله جنتی برای مردم ایران در آستانه نوروز
  • آیت‌الله جنتی: امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم
  • ۳ انتصاب در استانداری خراسان شمالی
  • «گلیل» نگینی در مرز ایران و ترکمنستان
  • قدردانی از آفریقای جنوبی به خاطر طرح دعوی علیه رژیم صهیونیستی
  • ستاد گرامیداشت ۱۲ فروردین و روز جهانی قدس در خراسان جنوبی تشکیل شد
  • تقدیر از قاری و حافظ نوجوان برنامه محفل