Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@23:52:35 GMT

سرمربی گل ریحان تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۲۰۵۹

برای چندمین بار در فصل جاری سرمربی تیم گل ریحان در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور تغییر کرد. 

به گزارش "ورزش سه"، این بار قرعه به نام علی جانملکی افتاد؛ مدافع سال های نه چندان دور فوتبال کشور. او جانشین محمود شافعی شده است. این در حالی است که گل ریحان هیچ شانسی برای ادامه ی حضور در جمع تیم های دسته اولی ندارد و سقوطش به دسته ی پایین تر قطعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به یاد داریم در فصول گذشته گل ریحان برای صعود به لیگ برتر با حریفان رقابت می کرد و در این مسیر مربیان اسمی چون یحیی گل محمدی – مجتبی حسینی و فراز کمالوند را بخدمت گرفت. 

 

گل ریحان با 18 امتیاز از 29 بازی در قعر جدول بازی های لیگ یک قرار دارد و همان طور که اشاره شد شانس این تیم برای بقاء در جدول بازی ها صفر است. دروازه ی این تیم در 29 بازی سپری شده هم 57 بار باز شده است. گل ریحان در بازی پیش رو یعنی در هفته ی سی ام باید به مصاف هوادار صدرنشین مسابقات برود. به هر صورت در بازی های باقی مانده انتظار از گل ریحان این است در برابر حریفان با همه ی توان بازی کند حتی اگر نتیجه ای که در بازی های این تیم رقم می خورد به سود حریفان باشد. 

 

در لیگ یک 18 تیم حضور دارند که در پایان تیم های اول و دوم به لیگ برتر صعود می کنند و سه تیم انتهای جدول هم دسته دومی خواهند شد. محمود شافعی سرمربی گل ریحان یکی دو هفته ی پیش و بعد از شکست 3-2 در برابر گل ریحان برخی از بازیکنانش را متهم به کم کاری کرده بود!

 

گل ریحان البرز دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل ریحان البرز دسته یک گل ریحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال

به گزارش "ورزش سه"، بازی رئال مادرید و سوسیداد قرار بود شنبه برگزار شود ولی با درخواست رئال به جمعه تغییر یافت. دلیل این درخواست در پیش بودن بازی حساس رئال برابر بایرن است که سه شنبه در مونیخ برگزار خواهد شد. رئال به این ترتیب فرصت بیشتری برای ریکاوری خواهد داشت.

در سوسیداد ولی این تغییر برنامه گویا بازخورد خوبی نداشت. ایمانول گفت: «تغییر برنامه برای حضور قدرتمندتر نماینده اسپانیا در لیگ قهرمانان از نظر ما مشکلی نیست ولی امیدوارم لالیگا با درخواست تیم های دیگر نیز موافق کند و این تغییر برنامه فقط برای یک تیم خاص مثل رئال نباشد.»

سوسیداد برای کسب سهمیه لیگ اروپا می جنگد. ایمانول در پاسخ به این سوال که از پیروزی رئال برابر بارسا و نزدیک‌تر شدن این تیم به قهرمانی خوشحال شده یا خیر، گفت: «صادقانه بگویم که کمترین نگرانی من در مورد نتیجه ال کلاسیکو بود. شاید بگویید رئال برد و حالا با جدیت کمتری برابر ما قرار می گیرد چون تقریبا قهرمانی اش مسجل شده اما این طرز فکر اشتباه است. رئال با هر ترکیب و در هر شرایطی یک تیم بسیار قدرتمند است و ژن مبارزه طلبی آنها کشنده است. ما بدون توجه به وضعیت فعلی رئال انتظار داریم برابر رقیبی دشوار و سخت قرار بگیریم.»

دیگر خبرها

  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال
  • خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)