Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-19@09:39:40 GMT

مشارکت حدود ۵۳ درصدی مردم قزوین در انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۲۰۶۴

مشارکت حدود ۵۳ درصدی مردم قزوین در انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با بیان اینکه این پیروزی را باید به ملت ایران تبریک گفت، اظهار کرد: آمارها از مشارکت حدود ۵۳ درصدی مردم استان قزوین در انتخابات خبر می دهند.

به گزارش ایمنا، منوچهر حبیبی با بیان اینکه به مردم بزرگ استان باید بابت خلق حماسه ۲۸ خرداد تبریک گفت، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی این حماسه ماندگار را در تاریخ و تقویم ایران ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا ساعت ۶ صبح شنبه ۲۹ خرداد میزان مشارکت جمع بندی شده در شعب بالغ بر ۴۹۲ هزار و ۸۱۵ نفر بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با بیان اینکه آمارها گویای این است که مردم استان قزوین حضور پررنگی داشته‌اند عنوان کرد: این میزان آمار گویای مشارکت ۵۳ درصدی مردم قزوین در پای صندوقهای رأی است.

حبیبی ادامه داد: شرایط کرونایی هم نتوانست مانع مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی باشد و طبیعتاً اگر شرایط بهتر بود میزان مشارکت خیلی بیشتر از این عدد بود.

منبع: مهر

کد خبر 501594

منبع: ایمنا

کلیدواژه: افزایش مشارکت در انتخابات 1400 میزان مشارکت در انتخابات مشارکت در انتخابات 1400 میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بیشترین مشارکت در انتخابات شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قم در افزایش میزان مشارکت انتخابات رتبه نخست را کسب کرد

به گزارش خبرنگار مهر، عباس ذاکریان ظهر شنبه در دیدار شهردار قم که به مناسبت روز شهردار برگزار شد گفت: در انتخابات امسال شهرداری قم برای نخستین بار پشتیبانی کامل را بر عهده داشته است و و ۲۲ هزار غذا برای عوامل اجرایی انتخابات از سوی شهرداری تامین شد و نیروی انتظامی و شهرداری در برگزاری انتخابات در قم همکاری خوبی داشتند.

فرماندار قم بیان کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی این دوره شاهد رقابت خوبی بین داوطلبان بودیم و در زمینه امنیت نیز هیچ گونه مشکلی نداشتیم.

وی با بیان اینمه انتخابات در قم به عنوان اولین استان به صورت تمام الکترونیک برگزار شد افزود: نتایج انتخابات نیز در کمترین زمان ممکن در استان قم اعلام شد.

فرماندار قم افزود: در بخش سلامت انتخابات قم از جمله استان هایی بود که هیچ شکایتی در این بخش نداشتم و استان قم در خصوص افزایش میزان مشارکت رتبه نخست را کسب کرد.

کد خبر 6056569

دیگر خبرها

  • مشارکت ۴۱ درصدی در انتخابات مجلس پیروزی بزرگی بود
  • خیانت بزرگ خاتمی و خوئینی‌ها به ملت ایران!
  • مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری روسیه به ۷۳ درصد رسید
  • مشارکت بیش از ۷۰ درصدی روس‌ها در انتخابات ریاست جمهوری
  • با ۴۷ درصد میزان مشارکت از میانگین استانی بالاتر بودیم
  • موسوی خوئینی‌ها: آنهایی که به خاتمی می‌تازند، غافل هستند که خودشان ضرر می‌کنند/آیا می‌شود از مشارکت ادعایی ۴۰ درصدی (با احتساب آرای باطله) خشنود بود؟
  • مشارکت ۶۰ درصدی مردم روسیه در روز دوم انتخابات/ افزایش حملات سایبری به سیستم‌های انتخاباتی
  • قم در افزایش میزان مشارکت انتخابات رتبه نخست را کسب کرد
  • افزایش سالانه ۲۰ تا ۳۰ درصدی میزان مشارکت خیران در توسعه عتبات
  • مناقشه در ارقام مشارکت انتخابات؛ درصد خوزستان، ۲/۵ درصد بیشتر اعلام شده؟