Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@13:42:30 GMT

کشف بیش از 140 کیلوگرم تریاک در سراوان

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۲۱۰۱

کشف بیش از 140 کیلوگرم تریاک در سراوان

فرمانده هنگ مرزی سراوان از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از 140 کیلوگرم موادمخدر توسط مرزبانان مجاهد خبر داد.

سرهنگ "علی‌اکبر نواب‌زاده" در تشریح این خبر، گفت: مرزبانان با انجام اقدامات تخصصی اطلاعاتی از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی مکسوخته مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، کشف محموله مواد افیونی را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان مشخص شد و در راستای مقابله با سوداگران مرگ، مرزبانان با استقرار کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و توانستند خودروی حامل موادمخدر را شناسایی و به منظور متوقف کردن خودرو و دستگیری متهمان با استفاده از علائم هشداردهنده و با صدای رسا فرمان ایست را صادر کردند.

فرمانده هنگ مرزی سراوان تصریح کرد: راکبین خودرو بدون توجه به هشدار مأموران با افزایش سرعت اقدام به فرار کرده که مرزبانان با رعایت قانون بکارگیری سلاح به سمت خودروی حامل موادمخدر تیراندازی و ضمن توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا، مقدار 143 کیلو و 500 گرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو توسط قاچاقچیان جاسازی شده بود کشف کردند.

سرهنگ نواب زاده در پایان با تشریح پیامدهای ناگوار مصرف موادمخدر و خطر گسترش مصرف آن در میان جوانان و نوجوانان ضمن هشدار به قاچاقچیان، بر عزم جدی نیروهای مرزبانی در برخورد مقتدرانه با انجام هرگونه شرارت و تحرکات سوء در مرزها تأکید کرد.پلیس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ کارآگاه نوروزی گفت: مأموران در پی کنترل مسیر‌های ارتباطی شهرستان ابهر به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور هشت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ابهر ادامه داد: در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و ۲ قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ نوروزی گفت: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر که سوداگران مرگ و مخلان امنیت هستند یکی از اولویت‌های اصلی کار پلیس است و از شهروندان نیز می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک ضمن تماس با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • کشف ۲۶۰ کیلوگرم تریاک در هرمزگان
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در"سراوان"