Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@17:43:43 GMT

اعضای شورای شهر خوانسار مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۲۱۰۳

اعضای شورای شهر خوانسار مشخص شدند

شمارش آرای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر خوانسار پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بعد از شمارش آرای انتخابات شورای اسلامی شهر خوانسار، اسامی افراد منتخب اعلام و عبدالخالق شریعتی با دو هزار و ۲۶۳ رأی، علی گرجی با یک هزار و ۹۸۳ رأی، صادق اولیایی یک هزار و ۷۵۱ رأی، محمدعلی امینی یک هزار و ۶۷۲ رأی و احمدرضا ذوالفقاری با یک هزار و ۴۸۴ رأی به عنوان افراد منتخب شورای ششم این شهر انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 501541

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتخابات انتخابات ۱۴۰۰ شوراهای شهر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخابات شوراهای شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی