Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:02:25 GMT

پایان جلسه ۴ روزه کمیته مرکزی حزب حاکم بر کره شمالی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۲۱۰۴

پایان جلسه ۴ روزه کمیته مرکزی حزب حاکم بر کره شمالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، طبق اعلام تلویزیون دولتی کره شمالی (KCNA)، در روز شنبه، «کیم جونگ اون» رهبر این کشور مقررات و ضوابط حزب کارگر حاکم را تقویت کرد. وی همچنین اعضای جدیدی را به کمیته سیاسی این حزب افزود.

کمیته مرکزی این حزب جلسه ای عمومی با حضور رهبر کره شمالی و اعضای حزب برای چهارمین و آخرین روز برگزار کرد که طی آن، مسائل سازمانی و ایدئولوژیک نهاد مرکزی رهبری مورد بازبینی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلویزیون دولتی این کشور همچنین اعلام کرد که برخی از اعضای حزب، پس از آنکه کیم جونگ اون «مشکلات جدی» را در زمینه سبک زندگی آنها یاد آور شد، «از اینکه نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند اظهار تاسف کردند».

به گزارش خبرگزاری مهر، «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی همچنین در خلال این جلسات که از روز سه شنبه با اعضای کمیته مرکزی حزب حاکم آغاز شد؛ اعلام کرده بود که این کشور باید «هم برای گفتگو و هم برای رویارویی» با ایالات متحده در دوران ریاست جمهوری «جو بایدن» آماده شود.

رهبر کره شمالی در طی این نشست ها با ترسیم خطوط کلی استراتژی روابط با واشنگتن، به تشریح «گرایش سیاست گذاری در دولت جدید ایالات متحده» پرداخت.

کیم جونگ اون خواستار «پاسخ دادن و مقابله مؤثر با وضعیتِ به سرعت در حال تغییر و تلاش‌های متمرکز برای در دست گرفتن کنترل پایدار موقعیت در شبه جزیره کره شد».

کیم همچنین خواستار انجام اقداماتی جهت مقابله با شرایط وخیم غذایی کشور به علت تحریم ها، همه گیری ویروس کرونا و همچنین طوفان سال گذشته شده بود.

کد خبر 5238906 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: کره شمالی کیم جونگ اون حزب کارگران کره شمالی ایالات متحده امریکا فلسطین جو بایدن رژیم صهیونیستی روسیه عراق ولادیمیر پوتین ناتو ایران افغانستان برجام رجب طیب اردوغان ترکیه عربستان سعودی کیم جونگ اون کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای استان بوشهر گرم‌تر می‌شود

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی امروز در برخی ساعات وزش باد و احتمال نفوذ گرد و خاک فرامنطقه ای در مناطق شمالی استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: به سبب افزایش نسبی سرعت وزش باد شمال غربی در سواحل جنوبی و فراساحل شمالی و مرکزی استان، دریا در این نواحی در ساعاتی از ظهر و بعد از ظهر امروز به نسبت متلاطم خواهد بود.

وی گفت: طی روز چهارشنبه، در ارتفاعات شرقی و جنوب شرقی استان امکان رشد ابر و ناپایداری موقت به صورت وزش تندباد لحظه‌ای و بارش پراکنده باران مورد انتظار است.

محمدی اضافه کرد: از روز جمعه نیز دمای هوا افزایش محسوس خواهد داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: آسمان غالباً صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: جهت وزش باد غالباً جنوب غربی تا شمال غربی، با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در سواحل جنوبی و فراساحل مرکزی و شمالی استان در ساعاتی از روز ۱۴ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی ۳۰ تا ۹۰ و در فراساحل تا ۱۲۰ سانتیمتر، در سواحل و فراساحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر و از امشب ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی متر خواهد بود.

کد خبر 6086225

دیگر خبرها

  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • پایان سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • سامانه بارشی در استان مرکزی تا صبح چهارشنبه فعال است
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • هوای استان بوشهر گرم‌تر می‌شود
  • شکست حماس باوجود تونل‌ها ناممکن است/حماس حاکم غزه پساجنگ خواهدبود