Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، شور تماشایی و بصیرت وصف‌ناشدنی «مردم میدان» در پایتخت اقوام ایران با مشارکت گسترده حیرت همگان را برانگیخت، در حالیکه تلاش دشمن تحریم انتخابات بود، اما اقیانوس مردم با این حجم از مشارکت گسترده باطل‌السحر توطئه‌ها شد، باید به شور و شعور مردم آفرین گفت که قدر انقلاب‌شان را می‌دانند و در برابر شهدا شرمنده نشدند، گلستانی‌های با انداختن بیش از 800 هزار تعرفه انتخاباتی به صندوق‌های رای مشارکت 61 درصدی رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم استان گلستان با وجود گرمای هوا، زیر آفتاب سوزان، در آخرین روزهای بهار و در پی تمدید مکرر زمان انتخابات به واسطه حضور بابصیرت مردم پرشورتر از همیشه ظاهر شدند و کاری کارستان کردند.

همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ملت ایران از این انتخابات خیر خواهند دید، دولت قوی به پشتوانه آرای مردمی به میدان می‌آید و برای خدمت به ملت جهاد خواهد کرد.

مردم با بصیرتی مثال‌زدنی زمام امور کشور را به دست اهلش سپردند تا نتیجه یک کار درست را در کارنامه دولت سیزدهم به نظاره بنشینند.

استاندار گلستان با قدردانی از مشارکت گسترده مردم در انتخابات 1400 گفت: شمارش آرای مردم در بسیاری از روستاهای استان گلستان به اتمام رسیده است و در برخی شعب ادامه دارد.

هادی حق‌شناس از مشارکت 61 درصدی مردم استان گلستان در انتخابات 28 خرداد خبر داد و تصریح کرد: بیش از 800 هزار تعرفه انتخابات در استان توسط مردم به صندوق‌های رای ریخته شد.

در استان گلستان بیش ‌از یک میلیون و ۳۰۰ هزار واجد شرایط برای شرکت در انتخابات هستند، افزود: تعرفه‌های انتخاباتی پیش‌بینی ‌شده بیش ‌از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تعرفه است که ۲۰۰ هزار برگه تعرفه بیشتر از حد نیاز تامین شده ‌است.

انتهای پیام/83001

منبع: فارس

کلیدواژه: پیروزی دلچسب مردم میدان پایتخت اقوام مشارکت 61 درصد استان گلستان استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان آیت الله نورمفیدی در این دیدار علما و روحانیت را پناه مردم دانست و افزود: همه ما باید خیران و مردم را به سمت احداث مسکن محرومان سوق دهیم.    

او گفت: امام (ره) حساب صد بنیاد مسکن را با هدف مشارکت مردم برای ساخت مسکن محرومان حتی با هزینه اندک تاسیس کرده است.  
سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی هم گفت: اقدامات خوب عمرانی و مسکن روستایی بنیاد مسکن باید به مردم اطلاع رسانی شود.

او ادامه داد: در نوسازی مسکن روستایی گلستان ۵۵ درصد پیشرفت دارد، اما در کشور این رقم ۵۳ درصد است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان هم گفت: در دو سال گذشته ساخت بیش از ۱۴ هزار مسکن در راستای طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌ها آغاز شد.
او افزود: هفتاد درصد خانواده‌های مددجوی کمیته امداد امام خمینی گلستان صاحب خانه شدند و سی درصد باقیمانده هم تا پایان سال ۱۴۰۴ صاحبخانه می‌شوند.

حسینی همچنین خبر داد: گلستان در نوسازی و بازسازی واحد مسکونی رتبه سوم کشور را داراست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

                                      

 

 

دیگر خبرها

  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • جهش تولید جز با مشارکت مردم رخ نمی‌دهد
  • جهان‌بین: جهش تولید جز با مشارکت مردم رخ نمی‌دهد
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • مخالفت 74 درصد اسرائیلی ها با حمله رژیم اشغالگر به ایران
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز