Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:26:23 GMT

رمانی درباره چگونه زیستن و چگونه مردن به چاپ دوم رسید

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۲۱۸۶

رمانی درباره چگونه زیستن و چگونه مردن به چاپ دوم رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات کتاب کوچه، رمان «اگر می‌دانستی تا کی زنده هستی چطور زندگی می‌کردی» در کمتر از یک ماه به چاپ دوم رسید.
ماجرای این رمان که نوشته کلوئه بنجامین است در حوالی سال‌های 1969 به بعد رخ می‌دهد که طی آن دو خواهر و دو برادر نوجوان به سراغ زنی می‌روند که می‌تواند زمان مرگ آدم‌ها را پیش‌بینی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها قصد داشتند مسیر زندگی خود را با فهمیدن زمان مرگشان انتخاب کنند. اما شنیدن آن تاریخ‌های پیش‌بینی‌شده موجب شد تا هرکدام عکس‌العملی متفاوت نسبت به زندگی داشته باشند.
این رمان درباره چگونه زیستن، چگونه مردن و چگونه بهره گرفتن از فرصت عمر است.
کلوئه بنجامین نویسنده جوان آمریکایی است که تاکنون دو رمان از او منتشر شده و رمان او با نام «اگر می‌دانستی تا کی زنده هستی...» در فهرست پرفروش‌های 2018 نیویورک تایمز قرار گرفته بود. البته واشنگتن پست، اینترتینمنت ویکلی و رادیو نشنال پابلیک نیز این رمان را از بهترین‌های 2018 معرفی کرده بودند.
اکنون چاپ دوم رمان «اگر می دانستی تا کی زنده هستی چطور زندگی می‌کردی» نوشته کلوئه بنجامین با ترجمه مهسا ملک‌مرزبان در 432 صفحه در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

کد خبر 5238967 مصطفی وثوق کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: کتاب کوچه مهسا ملک مرزبان انتخابات 1400 تازه های نشر موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران انتشارات سمت معرفی کتاب رونمایی کتاب مشارکت مردم در انتخابات معرفی نشریات نقد کتاب شب شعر سید عباس صالحی علی شیخ الاسلامی علیرضا زاکانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) زیباکلام: ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها
  • همایش بین المللی « غزه زنده است»
  • (ویدیو) زیباکلام: ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!
  • چاپ یک‌رمان پلیسی دیگر از فردریک دار/«آموزش آدمکشی» در بازار نشر
  • کشف معمای هولدن کالفیلد: هویت‌جویی، انزواطلبی و صداقت‌گرایی
  • پوران درخشنده بعد از 8 سال فیلم می‌سازد
  • عرضه رمان ایرانی «باغ کَج» در بازار نشر
  • آغاز هفته فرهنگی اصفهان با شعار «اصفهان؛ شهر زنده، شهر زندگی»
  • آغاز هفته‌ فرهنگی اصفهان با شعار شهر زنده، شهر زندگی