Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@23:22:11 GMT

اجرای محدودیت‌های کرونا کماکان در ورودی‌های شمال

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۲۲۳۷

اجرای محدودیت‌های کرونا کماکان در ورودی‌های شمال

هادی عبادی امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ترافیکی آرام در محورهای مازندران هستیم و  مشکل خاص ترافیکی در محورهای مازندران نداریم.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های کرونا کماکان در ورودی‌های استان مازندران درحال اجرا است، افزود:  در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۳ دستگاه خودرو اعمال و ۱۵۷ دستگاه به مبدا بازگردانده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست پلیس راه مازندران بیان کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون ۳۴هزار و ۴۱ دستگاه اعمال قانون و ۱۱هزار و ۶۹۸ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

این مسوول یادآور شد: در روزهای گرم معمولا دقت در رانندگی کمتر می‌شود که توصیه ما به رانندگان این است  با خستگی و خواب‌آلودگی اقدام به رانندگی نکنند.

عبادی تصریح کرد: موضوع دیگر بحث استفاده از کلاه ایمنی برای موتورسیکلت سواران است که باتوجه به روزهای گرم و افزایش رغبت برای استفاده از موتورمورد تاکید جدی است.

وی با اعلام اینکه روزهای ۱۳ و ۱۴ تیر ماه امسال انسداد محور روزانه محور هراز ادر دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: این محدودیت از ساعت هشت تا ۱۷ به‌دلیل عملیات تنظیم روشنایی تونل‌های محور هراز  در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: سرپرست پلیس راه مازندران وضعیت محورهای شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ کیلومتر از محور کندوان نیازمند تعریض و چهاربانده شدن است

مهرداد بذرپاش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بازدید معاون اول رئیس جمهور و استاندار از محور کندوان اظهار داشت: یکی از محورهایی که دارای گره هستیم محور مرزن آباد به تهران است.

وی با عنوان که تعریض حدود چهار و نیم کیلومتر از این محور قبلاً انجام شد، افزود: آسفالت یک کیلومتر از مسیر باقی مانده است و طی یکی دو ماه آینده زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی باعنوان که ۷ کیلومتر از مسیر باقی می‌ماند، ادامه داد: دو کیلومتر از این مسیر تونل بوده و ۵ کیلومتر از محور نیازمند تعریض است و طبق دستور معاون اول ریاست جمهوری قرار شد منابع در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سایر منابع نیز از طریق مولدسازی در اختیار استان قرار می‌گیرد، ادامه داد: تعریض و چهار خطه شدن محور در دستور کار قرار می‌گیرد و با تکمیل آن یکی از گره‌های مهم ترافیکی ورودی به استان مازندران رفع می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با اظهار اینکه که همزمان قطعه سوم آزادراه تهران شمال در حال انجام است، تصریح کرد: این پروژه یکی از طرح‌های اساسی بوده که در حال اقدام است و با وارد مدار شدن آن گشایش خوبی در محور صورت می‌گیرد.

بذرپاش گفت: مازندران در ایام نوروزی بیشترین میزان تردد خودرویی رو به خود اختصاص داده است و باید تدابیر ویژه‌ای برای این استان دیده شود و هرچی که می‌گذرد باید تصمیمات بزرگ‌تری برای رفع گره‌های ترافیکی در آن گرفته شود.

کد خبر 6063189

دیگر خبرها

  • تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر عادی است/ ترافیک سنگین در کندوان
  • هراز یکطرفه شد
  • ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال هراز
  • تردد در جاده چالوس یکطرفه شد
  • ترافیک در هراز و کندوان سنگین است
  • ۷ کیلومتر از محور کندوان نیازمند تعریض و چهاربانده شدن است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • اهالی ۷۰ روستای چالوس درگیر یکطرفه شدن کندوان هستند
  • اجرای محدودیت مقطعی در آزادراه تهران - شمال
  • رییس مرکز مدیریت راه های مازندران: ترافیک در محورهای کندوان و هراز سنگین است