Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@19:19:58 GMT

نفتالی بنت: فقط دو هفته فرصت داری بی بی!

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۲۲۴۸

نفتالی بنت: فقط دو هفته فرصت داری بی بی!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تایمز اسرائیل، «نفتالی بنت» نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر سابق این رژیم پیامی را منتقل کرد مبنی بر اینکه از او انتظار دارد که ظرف چهارده روز، اقامتگاه رسمی نخست وزیر واقع در قدس اشغالی را تخلیه کند.

منابع این رژیم پیشتر در روز جمعه اعلام کرده بودند که نتانیاهو حداقل طی چند هفته آتی تصمیم به تخلیه اقامتگاه را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری مهر، خانواده نتانیاهو که از او در محافل سیاسی به «بی بی» یاد می شود؛ در تدارک تخلیه خانه ای هستند که طی ۱۲ سال نخست وزیری او در آن سکونت داشتند و احتمال می رود که آنها برای چند ماهی به خانه خود در شهر «قیساریه» در شمال فلسطین اشغالی بازگردند.

همچنین کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی از طرح کابینه ائتلافی جدید برای ارائه مصوبه ای درباره تحویل اقامتگاه نخست وزیر خبر داد چراکه در حال حاضر، قوانین مشخصی درباره اینکه نخست وزیر سابق تا چه مدت بعد از برکناری باید این محل را تخلیه کند؛ وجود ندارد.

«بنیامین نتانیاهو» رئیس حزب لیکود که تا چند روز قبل عنوان نخست وزیری رژیم صهیونیستی را یدک می کشید، هنوز بی خیال قدرت نشده و در همکاری نزدیک با «یاریو لوین» رئیس سابق کنیست به دنبال سرنگونی کابینه ائتلافی بنت-لاپید است.

گفته می شود که روزانه گفتگوهایی میان نتانیاهو و دیگر سران اپوزیسیون انجام می شود و طی روزهای آتی نیز آنها گرد هم می آیند تا درباره قدم های بعدی صحبت کنند.

این در حالی است که روزنامه صهیونیستی هاآرتض نیز گزارش داده بود که نتانیاهو اندکی پیش از آنکه نفتالی بنت به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی معرفی شود؛ در اقدامی غیرقانونی، برخی از اسناد محرمانه موجود در دفتر نخست وزیری را از میان برده است.

مطابق با قوانین رژیم صهیونیستی، بخشی از اسناد محفوظ در کمدها، با هدف دسترسی محدود، به آرشیو نخست‌وزیر جدید منتقل می شود اما پاره کردن آنها اقدامی کاملاً غیرقانونی است و باید تمام اسناد چه شخصی چه غیرشخصی در آرشیو دفتر نخست‌وزیر نگهداری شود.

نتانیاهو پیشتر بنت را به دلیل ائتلاف با احزاب به اصطلاح میانه رو تر، خائن خطاب کرده بود حال آنکه برگزاری مراسم تبادل منصب با او را نیز نپذیرفت و تنها دیداری نیم‌ساعته با بنت داشت.

کنیست رژیم صهیونیستی یکشنبه شب هفته گذشته رای گیری درباره کابینه «نفتالی بنت» را آغاز کرد و در همین راستا، بنت توانست با کسب رای اعتماد کنیست، نخست وزیر رژیم صهیونیستی شود و بنیامین نتانیاهو را پس از ۱۲ سال متوالی، از قدرت کنار زند.

کد خبر 5238960 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی نتانیاهو نفتالی بنت ایالات متحده امریکا فلسطین جو بایدن رژیم صهیونیستی روسیه عراق ولادیمیر پوتین ناتو ایران افغانستان برجام رجب طیب اردوغان ترکیه عربستان سعودی رژیم صهیونیستی نفتالی بنت نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد

لیبرمن رئیس حزب «اسرائیل بیتنو» و وزیر سابق جنگ رژیم صهیونیستی در این باره، گفت: ۲۰۰ روز پس از آغاز جنگ پنج موشک به «سدیروت» و ۲ موشک به پایگاه «زیکیم» پرتاب شد، این یک روز واقعی نبرد در شمال با حملات مداوم و به صدا درآمدن آژیر‌های خطر در «عکا» و «کریات شمونه» بود و این درحالی است که همچنان ۱۳۳ ربوده شده (اسرای صهیونیست) هنوز در دست حماس هستند.

وی با اشاره به آغاز عید یهودیان موسوم به «پسح» در این شرایط، افزود: این عید آزادی نیست، این هرج و مرج است و زمان آن فرا رسیده است که رهبران (رژیم) اسرائیل مسئولیت را بر عهده بگیرند و به خانه خود بازگردند.

 با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز برای تلافی این حملات غیرنظامیان را در شهرک‌ها و روستا‌های جنوب لبنان هدف قرار می‌دهد.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: بدترین نخست‌وزیر، برو!
  • نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست
  • صهیونیست‌ها ادعای نتانیاهو در مورد پیروزی را باور ندارند
  • ممانعت نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ برای بررسی اهداف جنگ
  • لفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • نتانیاهو: تحریم ارتش اسرائیل تصمیمی پوچ است
  • لفاظی جدید نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • نتانیاهو: به‌زودی فشارها را برای آزادی گروگان‌هایمان افزایش می‌دهیم
  • نتانیاهو؛ منفور دوست و دشمن