Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی عامل‌هاشمی این روزها نمایش «خانواده آقای هاشمی» را روی صحنه دارد. نمایشی به نویسندگی او و کارگردانی مشترک او و هادی عامل و با بازی این دو در کنار مسعود حجازی‌مهر، فهیمه باروتچی، بهادر اورعی، سینا رازقی، فاطمه عباسی، سالار دریامج، فرشته قاسم‌پور و یاسمن رضازاده که هر شب ساعت ۱۹:۱۵ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عامل‌هاشمی در پاسخ به این سوال که «با توجه به این که در دوران شیوع کرونا تمرین کرده و روی صحنه رفته‌اند عملکرد اداره‌کل هنرهای نمایشی را در این دوران چگونه دیدند؟ با ذکر این نکته که مدیریت‌کردن در شرایط عادی، انجام وظیفه روزانه است و در دوران بحران است که شَمِ مدیریتی می‌خواهد، امری که متاسفانه شاهدش نبودیم»، می‌گوید: «نام این اداره‌کل، اداره‌کل هنرهای نمایشی است و هنگامی که نمایشی وجود ندارد طبیعتا وجود آن نیز زیر سوال می‌رود و در واقع نمی‌توان پاسخی برای این سوال یافت که مدیرکل این اداره، مدیر چه چیزی است و چه کاری انجام می‌دهد. پس هنگامی که در بحرانی مانند کرونا قرار می‌گیریم که نمایشی وجود ندارد، وظیفه این اداره‌کل، حمایت است.»

او می افزاید: «ما در طول دوران شیوع کرونا، در میان گزارش‌هایی که در خانه تئاتر دریافت می‌کردیم، شاهد مطالبی در مورد ابتلاء به سوءتغذیه بازیگران یا دستیاران کارگردان یا دستیاران صحنه‌ای بودیم که عضو این نهاد صنفی هستند و تا پیش از این روزگارشان را با درآمد حاصل از کار در حوزه تئاتر می‌گذراندند. البته شاید مدیران و مسئولان اداره‌کل هنرهای نمایشی هم به عنوان بخشی از خانواده تئاتر، شاهد این مشکلات بوده‌ اما توانی برای حل‌وفصل آن نداشته‌اند.» 

متن کامل این گفت‌وگو را در علی عامل‌هاشمی: درخواست کردم که جزو داوطلبان تزریق واکسن ایرانی کرونا باشیم بخوانید. 

۵۸۲۵۹

کد خبر 1526932

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تئاتر ویروس کرونا فقر بازیگران تئاتر تالار سنگلج اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بیش از ۴۰ هزار نفر در رشته علوم آزمایشگاهی فعال هستند. این رشته در ایام کرونا در صف اول مواجهه با ویروس کرونا بود و در سایر مواقع نیز از جمله رشته‌هایی است که در ارتباط مستقیم با عوامل عفونی و ویروسی است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   آقای یار محمدی از جمله افرادی که ۳۲ سال در این رشته کار کرده و همکارانی داشته که در حین کار به علت آلودگی با نمونه ویروسی به هپاتیت مبتلا شده است. آقای یار محمدی در این باره گفت: متاسفانه برخی همکاران ما در این رشته بعلت مواجهه با نمونه‌های ویروسی به ایدز و هپاتیت آلوده شدند و برخی جانشان را از دست دادند. البته پیگیری‌های ما نشان می‌دهد هنوز مصوبه هیات وزیران در سال ۹۵ در خصوص اعمال سختی کار برای رشته آزمایشگاه اجرایی نشده است. محسنی بند پی گفت: باید این مصوبه در بخش خصوصی همچون بخش دولتی شامل حال شاغلین رشته آزمایشگاه شود و رفتار دوگانه‌ای نباید در این دو بخش وجود داشته باشد. از دیگر مشکلات این رشته محدودیت‌هایی است که برای اداامه تحصیل فارغ التحصیلان آن وجود دارد. موضوعی که سال هاست وزارت بهداشت در حال پیگیری آن است حسین درگاهی در این باره گفت: کمیته‌های تخصصی در حال بررسی این موضوع هستند و در صورت نیاز سنجی برای این رشته اجرا میشود. خبر خوب اینکه روز گذشته شورای انقلاب فرهنگی اعلام کرد ۳۰ فروردین در تقویم کشور به نام روز آزمایشگاه ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • روایتی از گنجینه ای قدیمی با ۱۸ میلیون عکسِ خاطره ساز
  • اجرای نمایشی که ستاره پسیانی دید و به آتیلا پسیانی تقدیم شد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • تلاشی ۷۰ ساله برای ثبت خاطرات + فیلم
  • شناسایی ژن عامل پارکینسون
  • برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل
  • ژن عامل پارکینسون شناسایی شد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز