Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@01:09:37 GMT

 احداث چهارمخزن ذخیره آب شرب در نهاوند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۲۲۹۵

 احداث چهارمخزن ذخیره آب شرب در نهاوند

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از احداث چهار مخزن ذخیره آب شرب در شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: عملیات احداث مخزن دو هزارمترمکعبی شهر گیان که درهفته دولت سال گذشته کلنگ‌زنی شده بود در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سید هادی حسینی بیدار با بیان اینکه این پروژه با اعتباری افزون بر شش میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی کلنگ‌زنی شد، اظهار کرد: تاکنون عملیات بتن‌ریزی فنداسیون مخزن، آرماتوربندی ستون‌ها، فازنخست بتن‌ریزی ستون‌ها و دیوارهای مخزن و دیوارکشی مخزن عملیاتی شده که انتظار می‌رود ظرف دو ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بهره‌برداری از این مخزن۸۱۶۸ نفر از جمعیت شهر گیان از آب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

وی درادامه ضمن اشاره به ساخت مخزن ذخیره آب شرب روستاهای "قلعه قباد – بیان" نیزگفت: این مخزن در حال حاضر در مرحله آرماتوربندی، قالب‌بندی و فنداسیون است و طی هفته آینده عملیات بتن‌ریزی مخزن مذکور اجرایی می‌شود.

حسینی بیداربا بیان اینکه با تکمیل مخزن ۵۰۰ متر مکعبی قلعه قباد-بیان ۳۵۰۰ نفر از جمعیت این دو روستا تحت پوشش خدمات آبرسانی قرار می‌گیرند، تصریح کرد: مبلغ قرارداد این پروژه دو میلیارد تومان بوده که در صورت تأمین اعتبار تا پایان تابستان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل آبفای استان همدان همچنین ضمن اشاره به ساخت مخزن آبرسانی روستای راوند سفلی و علیا، خاطرنشان کرد: مخزن ۵۰ متر مکعبی راوند در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در دست انجام است.

این مقام مسئول با بیان اینکه قرار داد احداث این مخزن با ۲۵ درصد افزایش،۲۵۰ میلیون تومان است، تأکید کرد: مخزن مذکور ظرف ۲۰ روز آینده با پوشش ۱۳۰ نفر از جمعیت شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به‌گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آب‌وفاضلاب استان همدان، حسینی‌بیدار از اجرای عملیات ساخت مخزن روستای جهان‌آباد خبر داد و گفت: این پروژه در حال حاضر در با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی درمرحله آرماتوربندی و فنداسیون است.    

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب مخزن ذخیره آب آب شرب استانی اقتصادی بهره برداری حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی مجذوبی عصر امروز در آئین افتتاحیه مرکز خدمات جامع سلامت زنده‌یاد سلطانی‌صحبت با گرامیداشت هفته سلامت گفت: کلنگ‌زنی مرکز خدمات جامع سلامت زنده‌یاد سلطانی چهار سال پیش انجام شد و امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری این مرکز بهداشتی درمانی هستیم.

وی با بیان اینکه هزینه ساخت این پروژه ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است اذعان کرد: مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از هزینه ساخت این پروژه توسط خیر نیک‌اندیش پرداخت شده است.

رئیس دانشگاه افزود: این پروژه در طبقه در زمینی به متراژ ۶۰۰ مترمربع به بهره‌برداری و افتتاح شد.

وی با بیان اینکه ۲۰ هزار نفر از جمعیت استان همدان از خدمات درمانی و بهداشتی مرکز جامع سلامت مرحوم سلطانی بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: در این مرکز خدمات مامایی مراقبین سلامت، زنان و زایمان، تغذیه، روان‌شناسی، دندان‌پزشکی، پزشک عمومی و … ارائه می‌شود.

مجذوبی گفت: متخصصین تغذیه و رژیم درمانی در کلینیک تغذیه دانشگاه علوم پزشکی همدان همه روزه آماده خدمت‌رسانی به مردم عزیز همدانی هستند.

افتتاح کلینیک دندان‌پزشکی در آینده نزدیک

وی از افتتاح کلینیک دندان پزشکی کودکان در بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان اکباتان خبر داد و افزود: تجهیزات و امکانات مورد نیاز بخش دندان‌پزشکی خریداری و نصب شده است و این کلینیک به زودی افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری مرکز سلامت روانی، اجتماعی جامع‌نگر سراج گفت: تمام بیماران که نظر سلامت روان در سطح یک قرار دارند می‌توانند از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه مرکز جامع سلامت خانواده نیز در هفته سلامت افتتاح و بهره‌برداری شد، عنوان کرد: خدماتی همچون مشاوره‌های حین ازدواج، طب کار و… در این مرکز ارائه می‌شود.

مجذوبی خاطرنشان کرد: شش واحد منزل مسکونی ویژه متخصصین در راستای جذب و افزایش پزشک متخصص در شبکه بهداشت شهرستان تویسرکان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6085793

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان