Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@23:21:22 GMT

کاهش ۱۶۰ هزار واحدی شاخص بورس از ابتدای امسال

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۲۲۹۷

کاهش ۱۶۰ هزار واحدی شاخص بورس از ابتدای امسال

شاخص بورس در ۵۶ روز معاملاتی با ۱۶۰هزار و ۳۸واحد کاهش، معادل ۱۲.۲۴درصد افت کرد. به گزارش پول نیوز، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۳۲۰ میلیارد و ۹۳۸ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۴۷۲ هزار و ۷۶ میلیارد ریال در بیش از ۳۰ میلیون و ۲۹۶ هزار و ۷۲۹ دفعه طی ۵۶ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این درحالی است که تعداد ۳۳ میلیارد و ۵۶ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۶۴۴ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۵۶ روز با ۱۶۰ هزار و ۳۸ واحد کاهش، معادل ۱۲.۲۴ درصد افت کرد و در پایان هفته گذشته به رقم یک میلیون و ۱۴۷ هزار و ۶۶۹ واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۶۹ هزار و ۲۱۵ واحد کاهش، معادل ۱۵.۷۴ درصد افت کرد و رقم ۳۷۰ هزار و ۵۸۶ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۱۲۰ هزار و ۷۷۱ واحد افت در این مدت به رقم ۸۴۸ هزار و ۳۲۸ واحد و شاخص بازار دوم با ۳۱۰ هزار و ۶۲۷ واحد کاهش به عدد ۲ میلیون و ۲۹۲ هزار و ۱۲۱ واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱۲.۴۶ درصد کاهش و شاخص بازار دوم با ۱۱.۹۳ درصد افت همراه شدند.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس اوراق بهادار شاخص بورس عرضه سهام سهام عدالت شاخص بازار واحد کاهش درصد افت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه به لحظه با بورس / افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز چهارشنبه‌ ۵ اردیبهشت ماه با افزایش ۸۱۸ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار واحدی ایستاد.

بیشتر بخوانید: عشقی: نیازی به تعطیلی بازار سرمایه نیست

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از هزار واحدی در ارتفاع ۷۶۰ هزار و ۳۰۹ واحدی قرار گرفت.

کد خبر: 1228265 برچسب‌ها بورس

دیگر خبرها

  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • لحظه به لحظه با بورس / افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل
  • افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل بورس
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • کاهش ۴۴۶ واحدی شاخص کل بورس