Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@17:31:49 GMT

شارژ کپسول آتش نشانی در ۱۵ دقیقه؛ آتش گریز تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۲۳۵۴

شارژ کپسول آتش نشانی در ۱۵ دقیقه؛ آتش گریز تهران

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، کپسول‌های آتش نشانی وسیله‌هایی هستند که در مکان‌های مختلف مشاهده می‌شوند این کپسول‌ها که حاوی مواد خاموش کننده می‌باشند، در زمان‌های بروز حریق مورد استفاده قرار می‌گیرند به وسیله کپسول آتش نشانی می‌توان مواد خاموش کننده را بر روی آتش پاشید و آتش را مهار کرد. افراد باید اهمیت کپسول‌های آتش نشانی را بدانند و همواره از آن در منازل، محیط‌های کار و غیره استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته‌ای که در استفاده از کپسول‌های آتش نشانی وجود دارد شارژ به موقع آن است در واقع برای اینکه بتوانیم از محتویات کپسول‌ها استفاده نماییم باید شارژ کپسول انجام شده باشد و توسط یک مجموعه معتبر مانند مرکز آتش گریز تهران خدمات شارژ کپسول آتش نشانی دریافت کرد. آتش گریز تهران شارژ کپسول تنها در ۱۵ دقیقه را ارائه می‌دهد.

طریقه شارژ کپسول آتش نشانی

شارژ کپسول آتش نشانیبا توجه به محتویات کپسول‌ها انجام خواهد شد در واقع کپسول‌ها بر اساس کلاس بندی که برای کپسول‌های آتش نشانی وجود دارد و هر یک از این کپسول‌ها برای مواد قابل اشتعال مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید شارژ شوند و بنابراین کپسول‌ها می‌توانند از محتویات مختلفی پر شده باشند، پس از بررسی و آگاهی از نوع کپسول آتش نشانی و محتویات آن باید کپسول به طور کامل تخلیه شده و شارژ مجدد انجام شود باید دقت کنید که در هر بار استفاده از کپسول آتشنشانی حتی به اندازه کم، حتماً باید شارژ مجدد انجام گیرد. باید توجه داشته باشید که زمانی که از کپسول‌های آتشنشانی استفاده می‌کنید بلافاصله اقدام به شارژ مجدد نمایید زیرا همواره باید احتیاط کرد تا بتوان در زمان وقوع آتش سوزی این کپسول‌ها را در دسترس داشت و از آن استفاده کرد. مرکز آتش گریز تهران در جهت جلب رضایت مشتریان از شارژ کپسول آتش نشانی را در ۱۵ دقیقه ارائه می‌دهد و این خدمات فوری با کیفیت بسیار عالی انجام خواهد شد این مرکز از تجهیزات پیشرفته و پرسنل مجرب بهره می‌گیرد و شارژ کپسول‌ها را با بهترین کیفیت و در نهایت عملکرد مناسب کپسول‌ها به شما ارائه خواهد داد. نکته دیگری که درباره شارژ کپسول آتش نشانی وجود دارد بررسی دوره این کپسول‌ها است که بررسی باید از نظر بدنه و شارژ انجام گیرد، زمانی که می‌خواهید شارژ کپسول را انجام دهید به دفترچه راهنمای آن که توسط شرکت خدمات شارژ کپسول ارائه شده است دقت کنید.

اهمیت به کپسول‌های آتش نشانی بسیار اهمیت دارد و به دلیل این که حریق می‌تواند باعث بروز حوادث جانی و مالی بسیاری شود باید به آن توجه کرد و با شارژ به موقع کپسول‌های آتش نشانی ایمنی محیط را بالا برد، برای دیافت اطلاعات و مشاوره با ما تماس بگیرید.

هزینه انجام شارژ کپسول آتش نشانی

هزینه شارژ کپسول‌های آتش نشانی با توجه به نوع مواد و ظرفیت کپسول متفاوت خواهد بود همچنین مراکز مختلف، هزینه‌های را به منظور شارژ کپسول‌های آتش نشانی در نظر می‌گیرد بنابراین شما با مراجعه به یک مرکز معتبر مانند مرکز آتش گریز تهران می‌توانید با حداقل هزینه شارژ کپسول آتش نشانی را انجام دهید.

اهمیت مراکز ارائه دهنده شارژ کپسول آتش نشانی

کپسول‌های آتش نشانی توسط مراکز ارائه دهنده خدمات شارژ کپسول آتش نشانی شارژ شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند اما مرکزی که به آن مراجعه می‌نمایید و شارژ کپسول‌ها در آن مرکز انجام می‌گیرد بسیار مهم است زیرا در صورتی که از دستگاه‌های غیر استاندارد و یا مواد بی کیفیت استفاده شود ممکن است در زمان مورد نیاز کپسول به خوبی از عمل نکند و در نهایت کارآیی نخواهد داشت بنابراین اطمینان به مرکز ارائه دهنده خدمات شارژ کپسول آتش نشانی بسیار مهم است مرکز آتش گریز تهران سال هاست که در زمینه شارژ انواع کپسول‌های آتش نشانی فعالیت داشته و تا به حال توانسته رضایت کامل مشتریانش را به دست آورد این مرکز از تجهیزات پیشرفته و پرسنل متخصص برای شارژ کپسول‌ها بهره می‌برد و بهترین خدمات را در زمان کم به شما ارائه می‌دهد.

شارژ فوری کپسول آتش نشانی

مرکز آتش گریز تهران یکی لز مراکز معتبر ارائه دهنده ی خدمات شارژ کپسول‌های آتش نشانی است، این مجموعه شارژ فوری را در زمان کوتاه به شما ارائه می‌دهد و خدمات عالی را با کمترین هزینه در نظر می‌گیرد.

بهتر است به صورت ماهانه تجهیزات ایمنی مانند کپسول‌های آتش نشانی بررسی شوند و از شارژ و سالم بودن بدنه و متریال آن اطمینان حاصل کرد. زمانی که برای شارژ کپسول آتش نشانی اقدام می‌کنید نیازی نیست که هر بار کپسول را تعویض کنید و پرسنل ما کپسول را بررسی می‌کنند و اگر سالم باشد، شارژ انجام می‌شود و تنها در صورت آسیب دیدگی تعویض خواهند شد.

نحوه‌ی بررسی کپسول‌های آتش نشانی

زمانی که کپسول آتش نشانی را بررسی می‌کنید باید از تاریخ انقضای آن مطلع شوید و به همین منظور به کارت متصل به کپسول مراجعه کنید و پیش از رسیدن تاریخ انقضا، اقدام به شارژ نمایید تا همیشه آماده باشد، در صورتی که تنها یکبار از کپسول آتش نشانی استفاده کرده باشید باید اقدام به شارژ مجدد نمایید و حتی اگر محتویات زیادی باقی مانده نیز باید این کار را انجام دهید زیرا فشار و قدرت کپسول برای بار دوم استفاده کافی نخواهد بود.

کپسول‌های آتش نشانی را هر ماه مورد بررسی قرار داده و بدنه و سایر اجزا را با دقت بررسی کنید و در صورت وجود هر گونه ایراد مانند زنگ زدگی، شکستگی اهرم و.... نسبت به رفع آن اقدام نمایید. کپسول باید دارای کارت یا برچسب تاریخ انقضا باشند تا تاریخ دقیق شارژ مجدد را بدانید.

زمانی که کپسول آتش نشانی را برای شارژ به مرکز خدمات شارژ کپسول آتش نشانی ارسال می‌کنید باید از کپسول جایگزین تا آماده شدن آن استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

شارژ انواع کپسول‌های آتش نشانی

کپسول‌های آتش نشانی دارای انواع مختلفی می‌باشند که باید محتویات آن به درستی شارژ شود. محتویات کپسول آتش نشانی شامل آب و گاز، دی اکسید کربن، بیورسال، فوم، پودر و گاز می‌باشد که هر یک به منظور خاموش کردن مواد قابل اشتعال مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کپسول‌های آتش نشانی در زمان بروز حریق استفاده می‌شوند و با کشیدن ضامن و فشردن اهرم، محتویات کپسول به بیرون پاشیده می‌شود.

بسیار مهم است که کپسول‌های آتش نشانی در محل‌هایی از ساختمان نصب شود که قابل دسترسی برای همه ی افراد باشد تا در فرصت کوتاهی که باید استفاده شود، کاربردی واقع شود.

کیفیت کپسول و محتویات آن بسیار مهم بوده و تنها مراکز معدودی قابل اعتماد می‌باشند، بنابراین با مراجعه به مرکز آتش گریز تهران شما از کیفیت کمسول و محتویات کپسول‌ها اطمینان حاصل خواهید کرد. این مجموعه هزینه‌ی بسیار مناسبی را برای شارژ کپسول در نظر گرفته تا موجب رضایتمندی مراجعینش شود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5238908

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی اطفای حریق کسب و کار گروه خودروسازی سایپا تکنولوژی فضای سبز شبکه های اجتماعی ترجمه محدودیت تردد ساختمان سازی لوازم خانگی صنعت سینمای جهان صنعت خودروسازی یادگیری زبان آسیاتک مشاوره حقوقی مورد استفاده قرار کپسول های آتش نشانی کپسول آتش نشانی شارژ کپسول ها ارائه می دهد آتش نشانی کپسول ها ارائه دهنده آتش نشانی برای شارژ بسیار مهم شارژ مجدد ی بسیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات آتش‌نشانی تهران در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید جلال ملکی درباره آخرین اقدامات تیم اعزامی از سوی آتش‌نشانی تهران به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان گفت: امروز سوم اردیبهشت ماه، چهارمین روز از فعالیت تیم عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در شهرستان کنارک استان سیستان و بلوچستان است. این شهرستان، در پی بارش‌های بی سابقه، دچار آبگرفتگی های بسیاری شده بود که آتش نشانان برای انجام اموری مانند تخلیه آب به این شهرستان اعزام شده بودند.

ملکی گفت: بیش از هشت محله این شهرستان بسیار وضعیت بدی داشت. همچنین محوطه یک بیمارستان، کاملاً به زیر آب رفته بود که تیم‌های عملیاتی بیش از ۲۴ ساعت است که در آنجا مشغول تخلیه آب هستند. البته این بیمارستان فعال است. همزمان تخلیه آب از بیش از ۳۰ خانه توسط آتش‌نشانان نیز انجام شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: در حال حاضر، بخشی از تیم عملیاتی، در روستای پزم شهرستان کنارک در حال اجرای عملیات تخلیه آب هستند و حضور آتش‌نشانان در این مناطق تا هر زمانی که نیاز باشد، ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6085482

دیگر خبرها

  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران
  • اقدامات آتش‌نشانی تهران در سیل سیستان و بلوچستان
  • کپسول آتش نشانی وسیله‌ای ضروری برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری
  • انجام ۶۵ مورد ماموریت آتش‌نشانی در شهرکرد
  • انجام ۶۵ مورد ماموریت آتش نشانی شهرکرد در فروردین ماه
  • انجام ۶۵ مورد ماموریت آتش نشانی در فروردین ماه