Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در جریان انتخابات ۱۴۰۰ راضی کننده بود و از مردم تشکر می کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر علیرضا رئیسی در حاشیه هفتاد و سومین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، با تبریک دهه کرامت، گفت: از حضور باشکوه مردم پای صندوق‌های رای تشکر می کنم و از همه افراد؛ چه در ستادهای انتخاباتی و چه همکاران من که تلاش کردند محیطی فراهم کنند که عزیزان مشارکت حداکثری داشته باشند، تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارشات، رعایت پروتکل‌ها در روز گذشته خیلی راضی کننده بود البته در جاهایی مشکلاتی هم بود اما در مجموع وضعیت راضی کننده بود و از همه مردم خوب و عزیز کشورمان تشکر می کنم.

  وی افزود: جلسه امروز با حضور رئیس جمهور برگزار شد و مباحث مختلفی از جمله وضعیت جهانی کرونا  مثل روند بیماری در کشور برزیل بررسی شد. متاسفانه این کشور بیش از  ۲۵۰۰ مرگ ثبت کرد و هندوستان با ۱۶۰۰ مرگ بالاترین مرگ و میر را داشتند و کشورهایی مثل آرژانتین و روسیه هم وضعیت بحرانی دارند و این زنگ هشدار است که باید بیشتر دقت کرد.   وی درباره شرایط بیماری در کشور نیز گفت: وضعیت ایران گرچه در مجموع نزولی است اما باید بویژه در استان‌های جنوبی و شرقی مراقب باشیم. استان هرمزگان، بوشهر، کرمان و سیستان و بلوچستان از استان‌هایی هستند که مراقبت بیشتر لازم دارند.   رئیسی گفت: اکنون۲۲ شهر  قرمز، ۱۷۵ شهر نارنجی و ۲۵۱ شهر زرد داریم. شهرهای قرمز عمدتا در استانهای بوشهر، سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان هستند.   تکمیل می شود 

منبع: دانا

کلیدواژه: راضی کننده تشکر می کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار قربانیان سیل و رعد و برق در پاکستان به ۶۳ نفر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ای‌بی‌سی‌نیوز، تداوم بارندگی شدید و وقوع رعدوبرق در کشور پاکستان، تاکنون به جان باختن دست کم ۶۳ نفر منجر شده است.

در چهارمین روز بارندگی‌های شدید و شرایط اقلیمی به شدت نامساعد در پاکستان، امروز ۱۴ تن دیگر جان خود را از دست دادند.

عمده قربانیان در استان‌های خیبرپختونخوا واقع در شمال غربی پاکستان گزارش شده است. خورشید انور، سخنگوی سازمان مدیرت بحران پاکستان گفته که فروریختن ساختمان‌ها به جان باختن ۳۲ نفر از جمله ۱۵ کودک و پنج زن انجامیده است.

همچنین به گفته وی، تاکنون در شمال غرب پاکستان حدود یک هزار و ۳۷۰ منزل مسکونی آسیب دیده است. ظهیر احمد بابار، مقام ارشد سازمان هواشناسی پاکستان گفته که بارندگی شدید در ماه آوریل به‌دلیل تغییرات اقلیمی بوده است.

بارندگی شدید در سال ۲۰۲۲ به بالا آمدن آب رودخانه‌ها منجر شد و در یک مقطع، سیل یک سوم پاکستان را در برگرفت و یک هزار و ۷۳۹ نفر را به کام مرگ کشاند. همچنین خسارت ناشی از آن ۳۰ میلیارد دلار برآورد شد که پاکستانی‌ها همچنان در تلاشند تا خود را از زیر بار این خسارت، رهایی ببخشند.

کد خبر 6080745

دیگر خبرها

  • وضعیت دستفروشان از چین تا آمریکا | آیا دستفروشی در مترو شهرهای بزرگ دنیا آزاد است؟
  • وضعیت هوای ۳ شهر بر مدار نارنجی ثبت شد / پاک‌ترین هوا سهم زاهدان است
  • افزایش شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر
  • آمار شهدای غزه به ۳۳۹۷۰ نفر افزایش یافت
  • زنجان رکورددار آلودگی هوا/ شاخص کیفی ۲۰ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • پاک‌ترین هوا سهم بوشهر و سنندج است
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • افزایش شمار قربانیان سیل و رعد و برق در پاکستان به ۶۳ نفر
  • بارش ۴۶ میلی‌متری باران در مردهک جیرفت