Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، الهی‌سرشت مدیرکل روابط‌عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری زنجان گفت: تعداد خبرنگاران و عکاسانی که سیزدهمین دوره  انتخابات را پوشش می‌دهد به مراتب بیشتر از انتخابات مجلس شورای اسلامی است که در اسفندماه ۹۸ برگزار شد.

او با اشاره به اینکه ۴۰ خبرنگار و عکاس زنجانی سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره  انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا را پوشش دادند، افزود: علاوه بر گروه رسانه‌ای مستقر در ستاد انتخابات استانداری و فرمانداری زنجان، ۱۳۰ نفر از عوامل و اکیپ‌های فنی و سیار صدا و سیمای مرکز زنجان نیز در داخل شهر  حضور و مشارکت مردم را به تصویر کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجانی ها منتظر هوای گرم باشند

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: هم اکنون آسمان استان در اغلب مناطق صاف است و وزش باد مناطق مختلف را فرا می‌گیرد.

وی ابراز داشت: به علت وزش باد به شهروندان توصیه می‌شود در کنار ساختمان‌های نیمه‌کاره و درختان فرسوده تردد نکنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، از بارش باران در استان طی چند روز آینده خبر داد و گفت: از اواخر امروز در ارتفاعات و نواحی کوهستانی استان بارش‌های خفیفی را شاهد خواهیم بود.

رحمان نیا به وضعیت دمای هوای استان طی چند روز آینده اشاره کرد و بیان داشت: دمای هوای استان روند افزایشی داشته و هوا گرم می‌شود.

وی افزود: دمای فعلی شهر زنجان ۱۴ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

کد خبر 6079480

دیگر خبرها

  • به نظر آمریکایی‌ها دوره ریاست ترامپ از زمان بایدن بهتر بوده است
  • زنجانی ها منتظر هوای گرم باشند
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • «ببعی» با یک انیمیشن تلویزیونی دیگر راهی هند شد
  • چشم هند به «ببعی» روشن می‌شود
  • حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسیدند
  • حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسید
  • تمدید ریاست الماسخاله در فوتبال گیلان