Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@17:53:18 GMT

واکنش فدراسیون بوکس آسیا به تورنمنت خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۲۴۱۰

واکنش فدراسیون بوکس آسیا به تورنمنت خرم‌آباد

کنفدراسیون بوکس آسیا نسبت به برگزاری تورنمنت بین‌المللی خرم آباد در ایران واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، کنفدراسیون بوکس آسیا (asbc) در گزارشی نسبت به برگزاری تورنمنت بین‌المللی خرم‌آباد در شهریور ماه سال جاری واکنش نشان داد. این رقابت‌ها ۲۳ تا ۳۰ شهریور سال جاری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فدراسیون بوکس آسیا در این مورد نوشت: «ایران در نظر داشت سال گذشته میزبان یک دوره تورنمنت بین‌المللی باشد که بدلیل شیوع ویروس کرونا این موضوع اجرایی نشد، اما اکنون‌ تورنمنت بوکس خرم‌آباد که دارای جوایز نقدی و دلاری است سال جاری و بعد از المپیک برگزار خواهد شد.

 

اولین دوره تورنمنت بوکس خرم آباد پیش از مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان در ۱۰ وزن برگزار می‌شود. فدراسیون بوکس ایران از فدراسیون‌های کشورهای مختلف برای حضور در این تورنمنت دعوت کرده است. این تورنمنت پنج سال متوالی برگزار خواهد شد.

 

طبق تصمیمات اتخاذ شده، به نفرات طلایی این مسابقات ۲ هزار دلار، بوکسورهای نقره‌ای هزار دلار و نفرات سوم نیز ۵۰۰ دلار جایزه تعلق می‌گیرد.»

بوکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بوکس فدراسیون بوکس آسیا خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا تکان خورد/ قیمت جدید طلا ۲۷ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت طلا در روز دوشنبه تثبیت شده و نزدیک به رکورد روز گذشته قرار گرفته است.

براساس گزارش رویترز، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۰ درصد افزایش به ۲۳۵۵ دلار و ۹۸ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک با یک کاهش ۰.۱۱ درصدی به ۲۳۷۱ دلار و ۴۰ سنت رسیده است.

محبوبیت طلا به عنوان یک سرمایه مالی به خاطر ترکیبی از مخاطرات ژئوپلیتیکی و دورنمای کاهش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در نیمه دوم سال جاری میلادی افزایش یافته است. با توجه به توانایی طلا برای افزایش قیمت تحت مقتضیات متنوع بازار در ۲۰۲۴، به نظر می‌رسد این فلز گرانبها تبدیل به سرمایه‌ای برای تمام موقعیت‌ها شده است.

تسنیم در گزارشی نوشت: قیمت طلا در روز گذشته به بیش از ۲۴۰۰ دلار رسید و ۱۴ درصد از ابتدای سال جاری میلادی تا حالا افزایش داشته است. خرید بالای بانک‌های مرکزی و تمایل به این فلز گرانبها به عنوان یک پشتوانه ایمن در بحبوحه ادامه مخاطرات ژئوپلیتیکی از قیمت آن حمایت کرده است.

علی رغم اطلاعات اقتصادی جدید آمریکا مبنی بر بهبود بازار کار این کشور و تورم بالا، سوزان کالینز رئیس فدرال رزرو بوستان گفت چندین مرحله کاهش نرخ بهره در سال جاری میلادی اتفاق می‌افتد.

پایین آمدن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را پایین آورده و تمایل برای خرید آن را افزایش می‌دهد.

در میان سایر فلزات گرانبها قیمت نقره با ۰.۱۶ درصد کاهش به ۲۸ دلار و ۲۹ سنت رسید و پلاتین با یک کاهش ۰.۴۱ درصدی ۹۷۲ دلار و ۷۵ سنت معامله می‌شود.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895330

دیگر خبرها

  • محرومیت فوری سرمربی نام آشنا!
  • سرمربی سایپا تا اطلاع ثانوی محروم شد
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • رونمایی از جدیدترین انتصاب رئیس فدراسیون والیبال
  • پشت پرده غیبت مصلایی‌پور در کشتی قهرمانی آسیا/ احتمال حذف از المپیک
  • قیمت طلا تکان خورد/ قیمت جدید طلا ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • بدون تماشاگر شدن لیگ فوتبال در اراضی اشغالی بعد از حملات ایران
  • تجمع مردم بام و صفی‌آباد در حمایت از سپاه پاسداران برگزار شد
  • واکنش مربی تیم ملی فوتسال به لغو سفر جام ملت‌های آسیا
  • اقدام فدراسیون برای سفر ملی‌پوشان فوتسال پس از لغو پرواز