Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@10:54:41 GMT

قزوینی‌ها ۵۲ درصد در انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت کردند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۲۴۴۲

قزوینی‌ها ۵۲ درصد در انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت کردند

گروه استان‌ها- در نهایت با پایان زمان رای‌گیری انتخابات ۱۴۰۰ ریاست‌ جمهوری و شوراها در استان قزوین مردم کهن‌دیار مینودری آمار مشارکت ۵۲ درصدی را به ثبت رساندند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، بر اساس اعلام رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در نهایت با پایان فرآیند رأی‌گیری در انتخابات 1400 ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا گمانه‌‌زنی‌ها در مورد میزان مشارکت قزوینی‌ها در انتخابات به پایان رسید و عدد 52 درصد روبه‌روی عنوان میزان مشارکت مینودری‌ها در انتخابات ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گفته ستاد انتخابات استان قزوین 945 هزار و 3 نفر حق شرکت در انتخابات را داشتند که 492 هزار و 815 نفر در استان قزوین بر سر صندوق‌های أخذ رأی حاضر شده و رأی خود را به این صندوق‌ها ریختند.

منوچهر حبیبی رئیس ستاد انتخابات استان قزوین صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های و جراید استان درباره میزان مشارکت به تفکیک شهرستان‌ها اظهار داشت: بیشترین میزان مشارکت با 76 درصد مربوط به محروم‌ترین شهرستان ما یعنی آوج بود که 25 هزار و 6 نفر در انتخابات حضور پیدا کردند.

وی اضافه کرد: قزوین با 203 هزار و 395 نفر، تاکستان با 78 هزار و 556 نفر، البرز با 75 هزار و 123 نفر و بویین‌زهرا با 66 هزار و 565 نفر به ترتیب از نظر آماری در انتخابات 1400 ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا مشارکت داشتند.

امام جمعه موقت قزوین:‌ تا آخرین ساعت‌ها برای جلب مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنیمتقدیر امام جمعه قزوین از حضور حداکثری مردم در انتخابات / مکر دشمنان به خودشان برگشتامام‌ جمعه قزوین: مشارکت حداکثری تهدید دشمنان را به التماس تبدیل می‌کند / رئیس‌جمهور باید «مرد میدان» باشد‌

حبیبی ادامه داد: از نظر درصد مشارکت بعد از آوج، بویین‌زهرا با 70 درصد مشارکت دوم شد و بعد از این شهرستان هم آبیک با 61 درصد، تاکستان با 57 درصد و البرز با 48 درصد قرار داشتند و شهرستان قزوین هم با رقم خوردن آمار مشارکت 45 درصدی کمترین درصد مشارکت را به خود اختصاص داد، هر چند به لحاظ جمعیت بیشترین بود. 

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین انتخابات ریاست جمهوری 1400 انتخابات استانداری قزوین انتخابات ریاست جمهوری 1400 انتخابات میزان مشارکت استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۴۹۹۶ راننده قزوینی در پویش به رفت

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین گفت: پویش به رفت با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای در نوروز سال جاری اجرا شد تا با کاهش میزان مرگ و میر و خسارات وارده نوروز بهتری را برای مردم کشورمان رقم بزنیم.

وی اضافه کرد: رانندگان در این پویش با آگاه شدن از عواقب حرکات پر خطر، متعهد می‌شوند تا با رانندگی ایمن جان خود و عزیزانشان را از خطر مصون نگاه دارند.

صبوری با بیان اینکه رانندگان در این پویش باید از هرگونه اقدامات مخاطره آمیز خودداری کنند، بیان کرد: رعایت سرعت مجاز و سبقت ممنوع، توقف در حین استفاده از تلفن همراه، توقف در حین خستگی و خواب آلودگی، بستن کمربند ایمنی برای خود و سرنشینان و استراحت ۱۵ دقیقه‌ای پس از هر ۱.۵ ساعت رانندگی از جمله محور‌های میثاق نامه پویش به رفت با رانندگان است.

سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین همچنین اضافه کرد: طرح ملی امداد و نجات نوروزی و طرح خدمات بشر دوستانه طرح نوروزی در خصوص مباحثی از جمله اطلاع رسانی در زمینه نقاط حادثه خیز و راهنمایی مسافران به نقاط ایمن در ۹ هزار و ۵۸۲ مورد اعلام شده است.

وی ادامه داد: بهره مندی پنج هزار و ۸۸ خردسال از فضای دوستدار کودک، مراجعه یک هزار و ۲۲۴ مورد به خیمه‌های نماز و غرفه فرهنگی، ۳۵۹ مراجعه به غرفه طرح یاس، چهار هزار و ۱۱۴ مورد پایش و کنترل فشار خون و توزیع ۳۱۰ بسته غذایی افطاری به مسافران در کنار اقدامات فرهنگی و خدماتی از دیگر کار‌های صورت گرفته در این طرح است.

صبوری بیان کرد: در این طرح‌ها ۴۹ نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر قزوین همکاری داشته‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شمس آذر 2-2 استقلال؛ کامبک قزوینی‌ها در نیمه دوم | بازی‌های ماندگار سال
  • ملی پوش قزوینی راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • ضرورت انتشار آماری از میزان تحقق شعار سال
  • شرکت ۴۹۹۶ راننده قزوینی در پویش به رفت
  • نظرسنجی جدید: افزایش اندک میزان محبوبیت جو بایدن
  • قزوین با هشت درصد کاهش بارندگی روبروست
  • کاهش چشمگیر تورم قم در سال گذشته
  • دیدار از چهار هزار و ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد توسط خیران قزوینی
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • استاندار قم: تورم سالانه استان قم ۶ درصد کاهش یافت