Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@13:04:48 GMT

ضرر مالی جدید به استقلال: دیاباته به پاریس برگشت

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۲۴۵۸

دو روز سرگردانی شیخ دیاباته در ترکیه باعث شد تا مهاجم آبی پوشان بار دیگر به پاریس بازگردد.

به گزارش تابناک ورزشی، شیخ دیاباته مهاجم آبی پوشان که بعد از خروج از تهران به دلیل قوانین کرونایی امکان حضور مستقیم از پاریس به تهران را نداشت، به استانبول آمد تا مقدمات حضورش از آنجا به تهران فراهم شود.

بعد از دو روز حضور وی در ترکیه، این امکان برای استقلال ایجاد نشد تا مجوز بازگشت مهاجمش به تهران را بگیرد و دیاباته بعد از ۴۸ ساعت حضور در ترکیه، بار دیگر به پاریس بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به قوانین کرونایی ایران، افرادی که حضوری بیش از ۴ ساعت در ۱۳ کشور که یکی از آنها فرانسه است داشته باشند، امکان سفر به تهران را ندارند، مگر آنکه دیپلمات، کارمند یا پرسنل سازمان‌های بین‌المللی باشند و باشگاه استقلال در صدد است با استفاده از این تبصره امکان بازگشت دیاباته به تهران را فراهم کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی دیاباته استقلال ویروس کرونا انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جلال الدین ماشاریپوف، هافبک ازبکستانی استقلال، که پس از بازی با شمس آذر قزوین به امارات سفر کرده بود، به تمرینات این تیم بازگشت. غیبت ماشاریپوف در تمرین روز گذشته شایعاتی را در مورد نارضایتی او از کادر فنی و احتمال جدایی‌اش از استقلال به وجود آورده بود.

اما این هافبک محبوب با حضور در تمرین امروز آبی‌پوشان، به این شایعات پایان داد. ماشاریپوف با انگیزه و آماده نشان داد که آماده درخشش در ادامه فصل و کمک به استقلال برای کسب عنوان قهرمانی است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898649

دیگر خبرها

  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای المپیک پاریس با حضور حسن یزدانی
  • ساعت کار نمایشگاه کتاب و پیشنهاد گذاشتن صندوق رأی
  • اعلام جزییات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب
  • جزئیات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب اعلام شد
  • جزئیات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب اعلام شد/ چرا باز هم مصلی محل برگزاری شد؟
  • بهترین زمان برای بازگشت: جود برنابئو را منفجر کرد
  • امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی به دستگاه های اجرایی فراهم شد