Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@15:38:33 GMT

منتخبین شورای اسلامی شهر بوشکان مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۲۵۰۷

منتخبین شورای اسلامی شهر بوشکان مشخص شدند

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان شمارش آرا در شهر بوشکان، نتیجه نهایی انتخابات شورای شهر به صورت زیر مشخص شد این افراد به شورای اسلامی شهر بوشکان راه یافتند.

۱. سید یوسف بزرگی ۶۰۹ رای

۲. میثم حاتمی ۵۸۹ رای

۳. کرامت الله بهادری ۶۰۵ رای

۴. محسن نوشادی ۵۵۰ رای

۵. امید نوروزی ۵۵۸ رای

کد خبر 5238996.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات شوراي شهر انتخابات 1400 بوشکان دشتستان انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات عکس استانها کرمانشاه ویروس کرونا رای گیری انتخابات گرگان شورای شهر سیدابراهیم رئیسی بوشهر ایلام انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو جدید شورای شهر اردکان تحلیف شد

ایسنا/یزد در پی استعفا «عباس عاصی‌زاده» عضو سابق ششمین دوره شورای اسلامی شهر اردکان، مراسم تحلیف «سید محمد حسینی‌پور» عضو جدید شورا در صحن علنی پارلمان محلی برگزار شد.

«سید محمد حسینی‌پور» عضو جدید شورای اسلامی شهر اردکان در این نشست ضمن قدردانی از تلاش و خدمات خالصانه «عباس عاصی‌زاده» عضو سابق شورای اسلامی شهر اردکان و فرزند سردار رشید اسلام و بنیان‌گذار تیپ الغدیر استان، شهید عاصی‌زاده در بخشی از صحبت‌های خود بر تداوم وفاق و همدلی تاکید و اظهار کرد: همدلی و همزبانی بین مسئولان شهر باید در جهت توسعه اردکان تقویت یابد.

وی افزود: وجود شکاف بین بخش‌های مختلف، پیشرفت را دچار مشکل می‌کند و حتی موارد اندک هم باید رفع شود تا مسئولان با تفاهم و همدلی به دور از مناقشات سیاسی و جناحی مشکلات مردم را پیگیری کنند.

این عضو شورا در ادامه با اشاره به اینکه اعضای شورا نباید چیزی جز رضای خدا و مصلحت شهر و شهروندان را در نظر داشته باشند؛ یادآور شد: شورا دور از هرگونه مسائل سیاسی، منیت و به صورت خالصانه در راستای پیشرفت شهر گام بردارد و زمانی موفق است که اتحاد و همدلی در میانشان وجود داشته باشد و این موج را به مردم انتقال دهد.

در پایان این مراسم، «سید محمد حسینی‌پور» سوگندنامه عضویت در ششمین دوره شورای اسلامی شهر اردکان را قرائت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سخنران مراسم ۱۲ فروردین۱۴۰۳ در حرم امام راحل مشخص شد
  • واعظ آشتیانی: تهمت زدن و انگ زدن حاصل خوبی برای جامعه و کشور ندارد
  • سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل مشخص شد
  • با اجرای قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • عضو جدید شورای شهر اردکان تحلیف شد
  • روسیه: قطعنامه شورای امنیت در خصوص جنگ غزه باید اجرا شود | دلیل وتوی قطعنامه آمریکا مشخص شد
  • منتخبین مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • سند فرهنگی خوزستان مبنایی برای فعالیت‌های فرهنگی است
  • شعار سال جهت حرکت کلی نظام و کشور را مشخص خواهد کرد