Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@15:18:14 GMT

پزشکان متخصص قلب و عروق چه خدماتی ارائه میدهند؟

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۲۵۳۶

پزشکان متخصص قلب و عروق چه خدماتی ارائه میدهند؟

 متخصص قلب و عروق:

   قلب مهمترین عضو بدن بشمار می آید و چنانچه عملکرد آن دچار اشکال شود می توان گفت حیات معنایی ندارد. سلامت قلب و عروق باعث می شود تا بدن بتواند فعالیت های روزانه را بخوبی انجام دهد. هر گونه اختلالی که باعث شود تا عملکرد قلب دچار اشکال شود باید سریعا به متخصص قلب و عروق مراجعه کرد و از طریق آزمایشات لازم و انجام تست به درمان آن پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلب وظیفه پمپاژ خون به تمام اندام های بدن را بر عهده دارد از این رو هر اختلالی که مانع از عملکرد درست آن شود باید به سرعت پیگیری و کنترل شود.

چه زمانی به متخصص قلب و عروق نیاز دارید:

   یکی از مهمترین مسائلی که هر یک از ما ممکن است با آن روبرو باشیم این است که چه زمانی نیاز به مراجعه به متخصص قلب و عروق داریم. در ادامه مقاله به این علائم خواهیم پرداخت که در صورت مشاهده هر یک از آنها باید به سرعت به متخصص قلب و عروق مراجعه کرد:

چنانچه در زمان کار و فعالیت های روزانه و در زمان خواب احساس تنگی نفس دارید و ممکن است این تنگی نفس همراه با تورم پا نیز باشد در چنین زمانی حتما به متخصص قلب و عروق مراجعه نمایید
چنانچه در بخش قفسه سینه خود احساس خستگی کردید و این درد به پشت جناغ هم منتقل شد می تواند یکی از نشانه های داشتن بیماری قلب و عروق باشد و در این زمان حتما از یک متخصص قلب و عروق وقت معاینه بگیرید
چنانچه بدن شما دچار ضعف، خستگی و کمبود اکسیژن می شود نیاز به معاینه توسط متخصص قلب و عروق دارید زیرا ممکن است در این زمان قلب دچار نارسایی شده و اکسیژن کافی به اندام ها نمی رساند. و نیاز است تا با انجام آزمایشات لازم در صورت داشتن نارسایی قلب، بیماری تشخیص و درمان شود

با مشاهده کمترین نشانه ها و علائم نارسایی قلب به متخصص مراجعه کنید

چنانچه درگیر استرس و اضطراب هستید یا به طور وراثتی دچار تپش قلب می شوید نیاز است تا با یک دکتر قلب در این رابطه مشورت نمایید.

چنانچه بیماری خاصی ندارید و دچار سرگیجه می شوید به طور حتم باید به دکتر قلب مراجعه کنید تا علت سرگیجه شما مشخص شود. یکی از علل سرگیجه می تواند نارسایی قلب باشد.
چنانچه احساس کردید که روی بدن شما عرق سرد نشسته است این علامت می تواند یکی از علائم نارسایی قلب باشد زیرا عرق سرد یکی از شایع ترین علائم در بیماران قلبی و عروقی است. لذا برای اطمینان از این مورد حتما مراجعه به متخصص قلب و عروق را در بالاترین لیست برنامه روزانه خود قرار دهید

در پایان این مطلب به افراد سالمند توصیه می شود که هر ساله برای اطمینان از سالم بودن قلب به متخصص مراجعه نمایند و با انجام تست و آزمایشات لازم از سلامتی قلب خود اطمینان حاصل کنند. چرا که بی اهمیت جلوه دادن علائم آسیب های جدی و جبران ناپذیری را به بار می آورد و احتمال حمله های قلبی را افزایش خواهد داد. مراقبت های به موقع پزشکی باعث می شود تا شما بتوانید بیماری خود را به بهترین شکل کنترل کرده و راحت تر به امور روزانه خود رسیدگی کنید.

شما در سایت پی جو، میتوانید لیست کاملی از پزشکان متخصص قلب و عروق در شیراز ، فوق تخصص جراحی قلب و عروق در شیراز  و سایر شهرهای ایران را مشاهده نمایید.

در زمان مشاهده تپش قلب حتما با متخصص قلب و عروق مشورت نمایید

معرفی پزشکان متخصص قلب و عروق در سایت پی جو

 در زمان وقوع علائم نارسایی قلبی بیشتر افراد فرصت و زمان لازم برای یافتن متخصص خوب را ندارند زیرا باید با شتاب خود را به متخصص برسانند و از آنجا که قلب مهمترین عضو بدن انسان محسوب می شود لذا در زمان نیاز باید به متخصص دسترسی راحتی داشت از این رو سایت پی جو اقدام به معرفی پزشکان متخصص قلب و عروق نموده تا هموطنان در زمان نیاز بتوانند با خیال راحت و بدون مشکل به بهترین پزشکان دسترسی راحتی داشته باشند و تست ها و آزمایشات خود را انجام دهند.

افرادی که دچار بیماری نارسائی قلبی هستند و باید به دفعات به پزشک متخصص مراجعه نمایند نیز می توانند از این امکان فراهم شده، استفاده نمایند و با مراجعه به سایت پی جو به بهترین پزشکان متخصص قلب و عروق دسترسی داشته و بیماری خود را کنترل کنند.

منبع: فارس

کلیدواژه: قلب پزشکان خستگی درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شبکه بهداشت و درمان ششتمد گفت: کارشناسان بهداشت محیط در بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، ۴۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته را کشف و معدوم سازی کردند.

 

زارع  افزود: رئیس حوزه قضایی ششتمد و جمعی از مسئولان شهرستان نیز در این بازدید که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، حضور داشتند.

 

وی از شهروندان خواست:  هنگام خرید مواد غذایی حتما به مشخصات تاریخ تولید، انقضاء و شرایط ظاهری محصول توجه کنند.

 

دستگیری متهم به کلاهبرداری در بردسکن
فرمانده انتظامی بردسکن گفت: در پی مراجعه متصدی یک واحد صنفی به پلیس فتا و اعلام اینکه مرد جوانی با حضور در مغازه اش اقدام به خرید و ارائه یک رسید بانکی کرده اما وجه واریز نشده و رسید ارائه شده جعلی بوده است، مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 

سرهنگ مختاری افزود: ماموران پلیس فتا با انجام تحقیقات تخصصی و بررسی‌ های فنی متوجه شدند که متهم با مراجعه به واحدهای صنفی اقدام به خرید اقلام مورد نیاز خود می‌ کند و سپس با ارائه یک رسید بانکی جعلی که نشانگر مبلغ واریزی از طریق اینترنت به حساب فروشنده است، کالا را تحویل می گیرد و محل را ترک می کند.

 

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی موفق به شناسایی متهم در کمترین زمان ممکن شدند و با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.

 

مختاری با بیان اینکه در این راستا تاکنون ۹ شاکی به این پلیس مراجعه کرده‌ اند، گفت: متهم پس از مشاهده مدارک و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و اعلام کرد با توجه به دانش کافی، نسبت به نصب بدافزاری با عنوان اپلیکیشن رسید ساز جعلی بر روی گوشی تلفن همراه خود اقدام و با ارائه رسیدهای جعلی اقدام به کلاهبرداری‌ های متعدد از واحدهای صنفی حتی در شهرستان های مجاور کرده است.

وی از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق سایت پلیس فتا و یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با همکاران ما در میان بگذارند.

 

شرکت دانش آموزان کاشمری در کنکور سراسری
کنکور سراسری همزمان با سراسر کشور در کاشمر نیز برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج