Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: از قرعه جام حذفی راضی هستیم و برای رسیدن به فینال تلاش می‌کنیم.

حمیدرضا امیدوار در گفت‌وگو با میزان، در مورد اردوی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در تهران اظهار داشت: اردوی خوبی بود و تمرینات ایده آلی را پشت سر گذاشتیم. شرایط تمرینات بسیار مساعد بود و بازی تدارکاتی خوبی مقابل فولاد انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه مربیان در نظر داشتند انجام شد و طبق برنامه‌ریزی که از قبل داشتیم پیش رفتیم و راضی هستیم.

وی با اشاره به این که وقفه بوجود آمده در مسابقات در عملکرد تمام تیم‌ها تاثیرگذار است تصریح کرد: تعطیلات فقط به تیم‌هایی که نتیجه می‌گیرند صدمه نمی‌زند بلکه تیم‌هایی که نتیجه نمی‌گیرند هم از برنامه‌هایشان دور می‌شوند. این قبیل تعطیلات در کوران مسابقات کار کادر فنی را سخت می‌کند. با این حال سعی کردیم از فرصت استفاده کنیم. با برنامه‌ریزی که کادر فنی انجام داد سعی شد از این وقفه به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و تلاش کردیم بازیکنان را در بهترین شرایط نگه داریم.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم به اشاره به قرعه این تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی مقابل گل‌گهر گفت: در مجموع با توجه به حضور ۸ تیم خوب در این مرحله از مسابقات، تمام بازی‌ها سخت است. برخی از این تیم‌ها مدعی هستند و تجربه خوبی در جام حذفی دارند. با این حال از شرایط و قرعه راضی هستیم. ما به ادامه مسابقات امیدواریم و برای رسیدن به فینال تلاش می‌کنیم. کادر فنی تیم ما برای هر قرعه‌ای آمادگی داشت و تلاش خود را می‌کنیم برای رسیدن به فینال از این بازی هم سربلند بیرون بیاییم.

بیشتر بخوانید: عباسی: دغدغه اصلی من و اعضای هیات مدیره حفظ تیم فعلی است

انتهای پیام/

برچسب ها: آلومینیوم اراک لیگ برتر جام حذفی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک لیگ برتر جام حذفی جام حذفی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و خاطره تلخ از آلومینیوم در جام حذفی!

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیمی برود که آخرین شکست آنها را در جام جذفی آن هم در ورزشگاه آزادی رقم زده است. تیمی که در سال‌های اخیر آمار فوق العاده‌ای مقابل سرخپوشان داشته و موفق به کسب ۴ برد در جدال با پرافتخارترین تیم لیگ برتر در ۴ سال اخیر شده است.

اگر به یاد داشته باشید، مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فصل ۰۱-۱۴۰۰ بود که پرسپولیس با هدایت یحیی گل محمدی در حالی که از قهرمانی لیگ نا امید شده بود باید در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم اراکی می‌رفت که با مهدی رحمتی نتایج خوبی میگرفت.

آن دیدار در نهایت با نتیجه پرگل ۳ بر۲ به سود شاگردان رحمتی به پایان رسید تا پرسپولیس سومین جام فصل را بعد از سوپرجام و لیگ برتر از دست بدهد.

آلومینیومی‌ها در آن دیدار فرصت زدن گل چهارم به پرسپولیس از روی نقطه پنالتی را هم داشتند که احمد گوهری، گلر کنونی سفیدپوشان اراکی موفق به مهار ضربه محمدرضا آزادی شد تا در نهایت بازی با همان نتیجه ۳ بر ۲ به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • آشوبی: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد در مواجهه با سیل
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد جهت مواجهه با سیل
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • پرسپولیس و خاطره تلخ از آلومینیوم در جام حذفی!