Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:41:36 GMT

۹۰ درصد از تبلیغات انتخاباتی سطح شهر پاکسازی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۲۷۰۳

۹۰ درصد از تبلیغات انتخاباتی سطح شهر پاکسازی شد

مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: حجم قابل توجهی از تبلیغات پاکسازی شده و در بسیاری از نقاط حتی اثرات باقیمانده تبلیغات حتی به صفر رسیده است. البته کماکان نیز در نقاطی که اثراتی باقیمانده، لکه گیری و پاکسازی در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، اصغر عطایی درباره پاکسازی تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر تهران گفت: طبق برنامه ریزی که از قبل انجام شده بود به محض اعلام پایان رای گیری توسط وزارت کشور که تا ساعت ۲ بامداد ادامه داشت، پاکسازی تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر و مناطق ۲۲ گانه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عطایی افزود: با تجهیزات و امکاناتی که از قبل تهیه شده و برنامه ریزی نیروی انسانی مورد نیاز، تا صبح امروز (شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰) حجم قابل توجهی از تبلیغات را پاکسازی کردند و در بسیاری از نقاط حجم تبلیغات حتی به صفر رسیده است. البته کماکان نیز در نقاطی که اثراتی از تبلیغات باقیمانده ، لکه گیری و پاکسازی در حال انجام است.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد از تبلیغات توسط مناطق ۲۲ گانه پاکسازی شده و تلاش می شود تا پایان امروز همه اثراتی که از چهار انتخابات برگزار شده در روز ۲۸ خرداد بر جا مانده، پاکسازی شود، ادامه داد: در تبلیغات انتخاباتی اخیر به ویژه در حوزه شورای شهر ضوابط رعایت نشده و نصب پوسترها و تصاویر روی بسیاری از المان های شهری که تبلیغات روی آن ها ممنوع بود یا استفاده از چسب برای نصب پوسترها روی دیوارهای منازل شهروندان، هزینه پاکسازی و دشواری آن را بیشتر کرده است.

بر اساس گزارش سایت شهر، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دومین انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم، دیروز - ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ - برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شهرداري تهران تبلیغات انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، یک هفته قبل از انتخابات یعنی از بامداد روز ۱۳ اردیبهشت تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان گفت: چهارنفر از نامزد‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد دو نفر در روز ۲۱ اردیبهشت توسط مردم آبادان انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان آبادان به سه نفر خواهد رسید.
حجت بختیاری با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌ها تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه، بیستم اردیبهشت ماه خواهد بود افزود: انتخابات در دور اول در آبادان بطور تمام الکترونیک برگزار شد و در دور دوم هم در هشت حوزه همزمان به همین طریق برگزار می‌شود.
وی تعداد شعب اخذ رای را ۱۴۸ شعبه ثابت و سیار اعلام و خاطر نشان کرد: ۱۷ شعبه در بخش مستقل اروند کنار و ۱۳۱ شعبه هم در بخش مرکزی و شهر آبادان کار اخذ رای از مردم شریف آبادان را بر عهده دارند. 

دیگر خبرها

  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود