Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@16:56:06 GMT

اعلام نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۲۷۰۸

اعلام نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری

تین نیوز

بر اساس نتایج اولیه اعلام شده توسط ستاد انتخابات کشور حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با بیش از ۱۷میلیون و ۸۰۰ هزار رای از ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار رای شمرده شده در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، از سایر رقبای خود پیشی گرفته است.

به گزارش تین نیوز، جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور پیش از ظهر شنبه (۲۹ خرداد ۱۴۰۰) در نشستی خبری که در ستاد انتخابات کشور برگزار شد، به ارایه نتایج اولیه آرای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری پرداخت و گفت: بر اساس تجمیع نتایج بیش از ۹۰ درصد صندوق آرای انتخابات ریاست جمهوری و بر اساس شمارش ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار رای، سید ابراهیم رئیسی بیش از ۱۷میلیون و ۸۰۰ هزار رای، محسن رضایی بیش از ۳ میلیون و00 ۳ هزار رای، عبدالناصر همتی بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار رای و سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی حدود ۱ میلیون رای کسب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی ستاد انتخابات کشور انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هزار رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه، عصر پنجشنبه در جلسه کمیته تبلیغات انتخاباتی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته در نظام جمهوری اسلامی در کشور ایران، فراهم بودن شرایط ظهور و بروز همه سلایق در جریان انتخاب مردم در امور کشور است.

وی افزود: اینکه همه سلیقه‌ها، مذاهب و اقوام بتوانند در رقابت انتخاباتی حاضر شوند نشان دهنده نگاه عادلانه در قانون و در این نظام مقدس است.

استاندار گلستان گفت: احترام به قانون به عنوان یک اصل در رقابت انتخاباتی محسوب می‌شود و انتظار می‌رود هر فردی که قصد دارد در این عرصه حاضر شود و وارد مجموعه قانون‌گذاری کشور شود، ابتدا خود پایبند به قانون باشد.

وی یادآور شد: در برخورد با تخلفات با هیچ فردی تعارف نداریم و بدون اغماض بر اساس قانون برخورد خواهیم کرد.

گفتنی است، بر اساس اعلام رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان ۷۰۰ ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند.

سیدعلی مهاجر رئیس ستاد انتخابات استان گلستان نیز اعلام کرد مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در ۲۳۰ شعبه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088737

دیگر خبرها

  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد