Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین با پایان رای گیری و شمارش اولیه آرا مشخص شد ابراهیم رئیسی اکثریت آرا انتخابات ریاست جمهوری 1400 را کسب کرده و به عنوان هشتمین رئیس جمهور ایران انتخاب شده است.

زندگینامه: سید ابراهیم رئیسی (۱۳۳۹-) محسن رضایی به رئیسی تبریک گفت

محسن رضایی در پیام تبریک خود نوشته است: این حماسه شکوهمند را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف و فداکار ایران و به منتخب ملت، برادر ارجمندم آیت الله جناب آقای حاج سیدابراهیم رئیسی تبریک عرض نموده، از محضر الهی، دوام توفیقات ایشان را در این مسئولیت خطیر، طلب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی به رئیسی تبریک گفت

در پیام تبریک همتی آمده است: امیدوارم دولت حضرتعالی، با تدابیر و اقدامات خود در صحنه داخلی و بین‌المللی تحت زعامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، موجبات سرافرازی جمهوری اسلامی ایران، بهبود معیشت و زندگی همراه با آسایش و رفاه ملت بزرگ ایران را فراهم سازد.

پیام قاضی‌زاده به آیت‌الله رئیسی | به برگزیده ملت تبریک عرض می‌کنم

امیرحسین قاضی زاه هاشمی هم در پیام تبریک خود خطاب به ابراهیم رئیسی آورده است:   بنده به سهم خود این حضور حماسی و اقتدار آفرین را به رهبر معظم انقلاب اسلامی که با بیانات هدایتگر خود در آستانه انتخابات، راه را بر همگان آشکار کرد تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و ضمن حمایت از رأی مردم، به برگزیده ملت، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای ایشان توفیق خدمت روز افزون به  ملت بزرگ ایران را خواستارم.

بامداد امروز ساعت 2  در اطلاعیه شماره 31 پایان رای گیری اعلام شد. در اطلاعیه شماره 31 وزارت کشور آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ستاد انتخابات کشور
اطلاعیه شماره 31
 
ضمن تقدیر از مسئولیت شناسی ملت شریف ایران و حضور گسترده اقشار مختلف مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستا، اولین میاندوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، پایان اخذ رای در کلیه شعب سراسر کشور اعلام می شود.
لازم است مسئولان شعب اخذ رای کلیه رای دهندگان را به درون شعبه هدایت و پس از بستن درب شعبه، نسبت به اخذ رای از آنان اقدام نمایند.
 

کد خبر 608482 برچسب‌ها انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ابراهیم رئیسی رئیسی تبریک پیام تبریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد،در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ارکان توانمند و قدرتمند نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از مظاهر متعالی اقتدار جامعه اسلامی می‌باشد که همواره در عرصه‌های مختلف مجاهدت و جانفشانی با هوشیاری و تواضع و رشادت به ایثارگری پرداخته است.
چنانچه نیک بنگریم، در خواهیم یافت چه در زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چه در زمان استقرار جمهوری اسلامی، ارتشِ این سرزمینِ همیشه سربلند، هماره با مردم، انقلاب و رهبری آن همراهی و جانفشانی بی نظیر داشته و دارد. به نحوی که به جرات می‌توان ارتش را یکی از ارکان اساسی در ایجاد، توسعه و تعمیق امنیت همه جانبه در ایران اسلامی دانست.
جا دارد این روز که به ابتکار هوشمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالى علیه) به نام ارتش نامگذاری شده است را به همه نیرو‌های ارتش به ویژه ارتشیان پرافتخار و جان برکف قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب تبریک عرض نموده و ضمن ادای احترام به شهدا، جانبازان و ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی ایران، عزت، جلال و عظمت ارتشیان دلاور را از خداوند منان خواستارم.

دیگر خبرها

  • هویت رژیم جعلی صهیونیست به جهان نشان داده شده است
  • معاون رییس جمهور: دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح ،خلع سلاح شده است
  • مردم استان بوشهر نماد ایرانی واقعی هستند
  • مستمری والدین شهدا به ۱۵۰ میلیون ریال در سال جاری رسیده است
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک سران عربستان، هند و قزاقستان به رئیس جمهور ایران
  • پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا