Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@18:06:33 GMT

تصویر جالب روی ساق‌بند ستاره‌ای در یورو ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۲۷۸۷

تصویر جالب روی ساق‌بند ستاره‌ای در یورو ۲۰۲۰

خبرورزشی – نبرد اسکاتلند و انگلیس، دو تیم بریتانیایی در یورو ۲۰۲۰ اهمیت ویژه‌ای برای مردم دو کشور داشت و این دیدار با تساوی بدون‌گل به پایان رسید.

به طور کلی توقع از انگلیسی‌ها بیشتر بود و اسکاتلندی‌ها در این دیدار درخشیدند و جنگیدند و ومبلی را با امتیاز ترک کردند. کیران تیرنی بازیکن آرسنال که از ستاره‌های اسکاتلند در این دیدار بود در پایان بازی ساق‌بند خودش را نشان داد که عکس یک سگ روی آن نقش بسته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد این سگِ خود کیران باشد.

این عکس در رسانه‌های انگلیسی سوژه شد، چرا که معمولاً بازیکنان فوتبال روی ساق‌بندشان اگر عکسی داشته باشند، عکس خانواده‌شان است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی اسکاتلند خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ستاره بایرن به ناگلزمان: من را ببین!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی هفته سی‌ام بوندس‌لیگا به مصاف یونیون برلین رفت و با نتیجه 5-1 در این بازی به برد رسید.

در این دیدار لئون گورتسکا اولین گل تیمش را به ثمر رساند و توماس مولر(2بار)، هری کین و ماتیس تل دیگر گلزنان بایرن مونیخ بودند.

لئون گورتسکا در این بازی موفق به ارسال یک پاس گل هم شد و  شب درخشانی را در ترکیب بایرن‌ سپری کرد؛ عملکردی که انتظار دارد آن را در تیم ملی آلمان هم اجرا کند.

او پس از بازی امشب اعلام کرد تمام تلاش خود را می‌کند تا با نمایشی که در بایرن دارد نظر یولیان ناگلزمان را برای حضور در یورو 2024 جلب کند و برای تیم ملی آلمان بازی کند.

گورتسکا پس از بازی گفت:"هدف واضح من بازی کردن در یورو است. همیشه سعی می‌کنم در زمین باشم و به یولیان ناگلزمان نشان دهم که آنجا هستم و به مبارزه ادامه می‌دهم. سعی می‌کنم هر هفته این را در زمین نشان دهم تا به نوعی سوار قطار (مسافران به یورو) شوم."

بازی در زمین یونیون برلین؟

ما می‌دانیم که بازی در این ورزشگاه چقدر سخت است. ما برای آن آماده بودیم و از همان ابتدا بازی خوبی انجام دادیم. باعث شدیم یونیون با گلزنی اعتماد به نفس خود را از دست بدهد و بقیه موقعیت‌ها را به خوبی به گل تبدیل کردیم.

دیگر خبرها

  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • قطعی: ستاره بارسا فصل را از دست داد
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!
  • خط و نشان ستاره انگلیسی: رقیب امباپه، هالند نیست!‏
  • خودرو‌های داخلی واقعا چقدر ایمن هستند؟
  • خودروهای داخلی واقعا چقدر ایمن هستند؟
  • ستاره‌های غایب جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ چه کسانی هستند؟
  • پیام ستاره بایرن به ناگلزمان: من را ببین!