Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اسماعیل عسکری‌زاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مردم فهیم و آگاه لارستان روز جمعه در کمال امنیت و رامش در پای صندوق های رای حضور یافتند و برگ زرین دیگری و با مشارکت پرشور خود نیز برگ زرین دیگری را به افتخارات خود برای پاسداری از نظام ، انقلاب و رهبری به نمایش گذاشتند.
او یادآور شد: البته تحقق این مهم در سایه همدلی، تعامل مثبت و نشست های متعدد و هم اندیشی ها میان همه اعضای هیات های اجرایی، نظارت و کمیته های مختلف و اعضای شورای تامین این شهرستان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات نظارت و بازرسی انتخابات در شهرستان لارستان با بیان اینکه هیچ تخلفی که ضرورت بررسی و پیگیری در هیات نظارت انتخابات را داشته باشد در طوول برگزاری انتخابات روز گذشته گزارش نشد، گفت: بر اساس پیش بینی و برنامه ریزی انجام شده، نتایج قطعی و تاییدیه انتخابات ریاست جمهوری در لارستان تا ساعت حدود ۱۴ اعلام خواهد شد.
وی با قدردانی از حضور با صلابت و امیدبخش مردم در این صحنه مهم سیاسی نیز اظهار داشت: در شرایطی که تمامی دشمنان و مخالفان عزم خود را برای کمرنگ جلوه دادن و تحریم حضور مردم به کار بسته بودند اما بار دیگر امت فهیم و همیشه در صحنه ایران و بویژه مردم وفادار و قدرشناس لارستان به همه این یاوه گویی ها پاسخ دندان شکنی دادند.
عسکری زاده ابراز داشت: پیروز واقعی و اصلی این میدان و صحنه انتخابات در نظام اسلامی مردم هستند و فرد منتخب نیز رئیس جمهوری همه ملت بزرگ ایران است.
رئیس هیات نظارت و بازرسی انتخابات در شهرستان لارستان گفت: هدف اساسی و اصلی جذب حداکثری و حضور مردم در صحنه است که این بار نیز برغم همه تلاش های دشمن نه تنها خدشه ای بر این حضور با صلابت وارد نشد بلکه مردم غیور ایران بار دیگر با سربلندی و افتخار به رمان ها و ارزش های انقلاب آری  دوباره گفتند.
وی گفت: تنها مسئولیت تایید نهایی انتخابات ریاست جمهوری برعهده این هیات است و اعلام و یا تایید انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حیطه وظایف این هیات نیست.
افزون بر پنج هزار نفر مجموعه عوامل و دست اندرکار فرآیند اجرای انتخابات در لارستان را برعهده داشتند.
انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۱۳۹ شعبه ثابت و سیار  ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در شهرستان لارستان برگزار شد و تا ساعت ۲ بامداد روز بعد ادامه یافت.
شهرستان لارستان به مرکزیت شهر لار در فاصله حدود ۳۸۰ کیلومتری شیراز واقع است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی لارستان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فارس پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی لارستان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فارس شهرستان لارستان ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع اصلی شورای سلامت استان بوشهر در سال جاری پسماند است

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی صفوی عصر سه شنبه در نخستین نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دیر در سال جاری، اظهار داشت: با توجه به اینکه هفت شهرستان در استان، پسماند را به عنوان تهدید اصلی اعلام کرده اند، به احتمال ۹۰ درصد در شورای سلامت و امنیت غذایی استان نیز پسماند به عنوان اولویت سال جاری باشد.

رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه مدل پسماند جزیره‌ای جواب نمی‌دهد، افزود: اگر قرار باشد در شورای سلامت استان پسماند به‌صورت متمرکز باشد، پسماند چهار شهرستان جنوبی در یک نقطه ساماندهی می‌شود.

صفوی بیان کرد: در حال حاضر ۲ نقطه در دیر و عسلویه برای بحث پسماند جانمایی شده است و بقیه مکان‌ها تأیید علمی ندارند.

وی با بیان اینکه پسماند فرصت خوبی برای درآمدزایی است، یادآور شد: شهرستان دیر در زمینه پسماند نسبت به دیگر شهرستان‌ها جلوتر است.

مشکل اصلی شهرستان دیر پسماند است

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: یکی از مهمترین مشکلات شهرستان مسئله پسماند است.

عباس آدمیت نسب با تاکید بر همت جهادی برای حل موضوع پسماند، افزود: ورود دادستان شهرستان به موضوع پسماند نشان از اهمیت این موضوع دارد.

وی بیان کرد: با وجود اینکه موضوع ۳ تا ۴ جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دیر، پسماند بوده است اما قسمتی از راه را می‌رویم و باز این موضوع ابتر می‌ماند.

کد خبر 6086850

دیگر خبرها

  • موضوع اصلی شورای سلامت استان بوشهر در سال جاری پسماند است
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • حضور نخبگان در لایه‌های حکمرانی
  • دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود
  • کاهش ۳۰ درصدی تعداد شعب اخذ رأی شمیرانات در مرحله دوم انتخابات
  • برگزاری اولین مسابقه اهداف پروازی سال ۱۴۰۳
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بیضا
  • انتخاب رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان
  • ارتش در جمهوری اسلامی باعث عزت دین و امنیت مردم است