Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، ۱۰ تیر ماه قرعه‌کشی آخرین مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در مالزی برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان حریفان خود را در آن روز خواهد شناخت.

طبق سیدبندی که روز گذشته فیفا اعلام کرد، تیم ملی کشورمان می‌تواند با استرالیا هم گروه شود و خاطره دیدار حماسه ملبورن ۸ آذر ۷۶ را زنده کند.

در همین خصوص گراهام آرنولد، سرمربی کنونی تیم ملی استرالیا که در آن زمان به عنوان بازیکن در دقیقه ۸۸ وارد بازی شد، صحبت کرد و روایتی جالب از باخت ننگین استرالیا مقابل تیم ملی کشورمان را به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیتر هور جیمی جامپر معروف استرالیایی که در بازی استرالیا- ایران به زمین پرید

آرنولد گفت: خیلی عالی است که هنوز مردم در خصوص آن بازی صحبت می‌کنند. سال ۱۹۹۷ بود و ما نتوانستیم با اینکه ۲ بر صفر پیش بودیم مقابل ایران به برتری برسیم و به جام جهانی صعود کنیم.

وی ادامه داد: کاملا آن بازی را به یاد دارم. تمام بازیکنان در ورزشگاه کریکت ملبورن حضور داشتند و حتی آن دیوانه را هم یادم می‌آید که وارد زمین شد و به تور حریف چسبید. او به بازی آمد و عملا مسابقه را از بین برد و ما از لحاظ ذهنی کاملا به هم ریختیم.

آرنولد اظهار داشت: با اینکه ۲ بر صفر پیش بودیم، ما از لحاظ ذهنی به هم ریختیم و بعد ۲ گل دریافت کردیم و کاملا بازی بدی ارائه دادیم و ناامید شدیم.

با این حال که آرنولد خاطره خوبی از ایرانی‌ها ندارد اما دوست دارد در مرحله بعدی با تیم ملی کشورمان روبه‌رو شود.

او در ضمن ذکر کرد که بازی‌های مقدماتی در کشور کویت برایشان بسیار سخت بوده زیرا تمام مدت در قرنطینه بودند و اصلا نتوانستند روزگار خوبی را سپری کنند. آرنولد همچنین مدعی شد با توجه به شرایط کرونایی بعید است که ما بتوانیم در خاک خود میزبان تیم ها باشیم و بتوانیم در استرالیا بازی‌های مقدماتی جام جهانی را انجام دهیم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی کشورمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!

آفتاب‌‌نیوز :

شهاب زاهدی بهترین گلزن پرسپولیس در نیم فصل نخست بود و چند گل ۳ امتیازی را هم برای تیمش به ثمر رساند. شهاب که بعد از سال‌ها بازی در بیرون از ایران دوباره به پرسپولیس برگشت، از طرف هواداران فشار زیادی را تحمل می‌کرد و به گفته خودش همین فشار زیاد باعث شده بود تا او نتواند آنطور که دلش می‌خواهد کار کند. وقتی پیشنهاد از ژاپن برای این بازیکن رسید، زاهدی برای جدایی اصرار کرد و بالاخره برای جدایی از پرسپولیس با مدیران این باشگاه به توافق رسید.

شهاب طلبش را بخشید و مبلغی را هم به حساب پرسپولیسی‌ها واریز، کرد تا بتواند از این تیم جدا شود. نکته جالب توجه در خصوص جدایی زاهدی این بود که اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس کاملا با جدایی زاهدی مخالف بود و حتی این موضوع را به خود این بازیکن و مدیران پرسپولیس اعلام کرد. اوسمار از سبک بازی زاهدی خوشش می‌آمد و دوست داشت این بازیکن را در تیمش داشته باشد.

با این حال مرغ شهاب یک پا داشت و مدیران پرسپولیس هم وقتی اصرار زاهدی را برای جدایی دیدند، با این موضوع موافقت کردند. زاهدی این روز‌ها ستاره لیگ ژاپن است و در همان بدو ورودش به این لیگ حسابی درخشیده و گل‌های مهمی را برای تیم جدیدش به ثمر رسانده است. درخششی که باعث حسرت پرسپولیسی‌ها شده و آن‌ها از داشتن چنین مهاجم گلزنی محروم هستند. گفتنی است اوسمار در مصاحبه‌ای که دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر داشت، ضمن تعریف از زاهدی ماجرای مخالفت خودش را با جدایی او تایید کرد و اعلام کرد که دوست داشت زاهدی در نیم فصل دوم هم در پرسپولیس می‌ماند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • طلسم شکست: تیم ملی والیبال از امروز با سرمربی
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • خاطره جالب طیبی از گل معروفش که جهانی شد (فیلم)
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟