Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@06:22:27 GMT

ابراهیمی: صورتم را می‌زنم تا شبیه کنعانی نباشم!

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۳۰۳۶

ابراهیمی: صورتم را می‌زنم تا شبیه کنعانی نباشم!

مدافع گل گهر سیرجان امیدوار به کسب سهمیه است تا بتوانند باعث خوشحالی مردم استان کرمان شوند.

به گزارش ورزش سه، گل‌گهر سیرجان برای دیدار حساس استقلال در تاریخ  چهارم تیرماه آماده می‌شود علیرضا ابراهیمی در خصوص شرایط تیمشان به خبرنگار ما گفت: به دلیل اینکه روند خوبی داشتیم به ضرر ما شد لیگ تعطیل شد ولی چاره ای نبود و باید این اتفاق می‌افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک اردو خیلی خوب در مشهد داشتیم و دو بازی دوستانه خوب انجام دادیم. مصدومان ما هم به جمع ما اضافه شدند و موفق شدیم در مشهد بازی های مان را با دو برد پرگل پشت سر بگذاریم. امروز هم یک بازی دوستانه مقابل پیکان داریم و برای دیدار با استقلال آماده می شویم.


او در مورد دیدار با استقلالتقلال که روز جمعه برگزار می‌شود ادامه داد: تمام بازی‌های ما حساس است. بازی با استقلال شرایطش فرق می‌کند و هفته بعد هم ما با پرسپولیس بازی داریم. از طرفی بچه های ما بازیکنان سابق استقلال بودند و سرمربی ما قبلاً هدایت این تیم را بر عهده داشته. آنها سوم جدول هستند و ما چهارم جدولیم و همین موضوع به حساسیت اضافه می کند. ما می رویم که انشاالله سه امتیاز را بگیریم.
مدافع آبی‌پوشان سیرجان در مورد اینکه سال ۱۴۰۰ برای گل گهر خوش یمن بوده زیرا نتایج خوبی گرفتند نظرش را بیان کرد: ما سال گذشته هم در  اوایل فصل نتایج خوبی گرفتیم و کمی بی‌تجربگی بازیکنان باعث شد جایگاه مان را از دست بدهیم و خدا را شکر سال ۱۴۰۰ را خیلی خوب شروع کردیم و هدف مان هم سمیه آسیایی است انشالله که بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم. 


این بازیکن در مورد دیدار با آلومینیوم اراک در یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: از اولین بازی جام حذفی تا الان خیلی برای آقای قلعه‌نویی مهم بوده و خیلی به جد دنبال بازی های حذفی بود و خدا را شکر توانستیم دو برد بیاوریم و فکر می‌کنم دو بازی پشت سر هم با آلومینیوم اراک در سیرجان در  لیگ برتر و جام حذفی داریم. بازی خیلی سختی است. آلومینیوم اراک تیم قابل احترامی است ولی ما در خانه و آن هم در جام حذفی محکوم به برد هستیم و انشاالله که این اتفاق  بیفتد.


بازیکن گل گهر در مورد تشابهش با حسین کنعانی زادگان دفاع وسط پرسپولیس عنوان کرد: خیلی شبیه هم هستیم ولی من دارم ریش و سبیل هایم را کامل میزنم تا کمی فرق داشته باشیم(می خندد). از نظر سبک بازی و قیافه خیلی شبیه هم هستیم و به ما دوقلوهای فوتبال ایران می گویند.
ابراهیمی در پایان افزود: انشالله آخر فصل بتوانیم یک هدیه خوب به مردم استان کرمان به خصوص مردم سیرجان بدهیم و سهیمه آسیایی را کسب کنیم.

گل گهرسیرجان علیرضا ابراهیمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان علیرضا ابراهیمی جام حذفی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟

بعد از مشکلاتی که برای میزبانی نماینده خوزستان در لیگ دسته اول به وجود آمد، برگزاری مسابقه جام حذفی این تیم مقابل سپاهان نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی و فجر سپاسی شیراز قرار بود دیروز (یکشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وهشتم لیگ دسته اول مقابل هم قرار بگیرند، اما این بازی برگزار نشد. دلیل این موضوع هم ممانعت از ورود تیم‌ها به ورزشگاه غدیر اهواز عنوان شد که در نهایت لغو مسابقه را به دنبال داشت.

این در حالی است که طبق تقویم برگزاری مرحله یک‌هشتم مسابقات جام حذفی، استقلال خوزستان باید روز 7 اردیبهشت 1403 میزبان سپاهان اصفهان باشد. در شرایط فعلی که ورزشگاه تختی اهواز مشکل نور و چمن دارد و امکان برگزاری مسابقه در استادیوم غدیر نیست، برگزاری این مسابقه جام حذفی هم در هاله‌ای از ابهام است. 

عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم، ابهام در برگزاری مسابقه مذکور را تأیید کرد.

با این تفاسیر اگر استقلال ملاثانی قادر به برگزاری بازی و تأمین محل میزبانی نباشد، سپاهان در آستانه صعود بدون دردسر به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • بازی سپاهان ۳ - هیچ می‌شود؟
  • شانس تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد
  • مدیر گل‌گهر: قوانین جاری دست ما را بست
  • هت‌تریک استقلال خوزستان در وقت‌های تلف شده
  • دو اتفاق مهم در سیرجان؛ حالا دیگر فوتبال ۹۰ دقیقه نیست!
  • بهترین پاسور لیگ برتر تا هفته ۲۴
  • شبیه‌ترین به پرسپولیس؛ تصور خطرناکی که اصلاح شد!