Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@19:08:29 GMT

لیگ 2؛ شهرداری همدان هم لیگ یکی می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۳۰۴۵

لیگ 2؛ شهرداری همدان هم لیگ یکی می شود

همان طور که در گروه ب لیگ 2 تیم مس شهر بابک با 54 امتیاز و مربیگری وحید رضایی در آستانه ی 3 هفته مانده به پایان بازی ها دسته اولی شده است به نظر می رسد در گروه الف هم شانس قهرمانی تیم شهرداری همدان زیاد است. 

به گزارش "ورزش سه"، شهرداری هم اکنون با 46 امتیاز در صدر جدول گروه الف قرار دارد و از تیم دوم جدول یعنی ویستا توربین 8 امتیاز پیش است و طبیعتا در فاصله ی 3 هفته مانده به پایان بازی ها کار سختی برای قهرمانی و صعود مستقیم به دسته اول ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت صعود شهرداری همدان به لیگ یک که محتمل به نظر می رسد ثابت می شود فوتبال همدان پتانسیل مطرح شدن در فوتبال ایران را دارد و این بار این کار را با تیمی انجام می دهد که هبه شده نیست. اشاره امان به پاس همدان است که حضورش به عنوان یک تیم لیگ برتری در همدان با انتقاد از سوی اهالی رسانه و پیشکسوتان باشگاه پاس همراه شد. پاس تهران بعد از حضور در همدان سرانجام خوشی پیدا نکرد و هم اکنون همانند تیم شهرداری همدان یکی از تیم های حاضر در لیگ 2 است اما اصلا شانسی برای صعود به لیگ یک ندارد. بدون شک برای اهالی فوتبال همدان صعود شهرداری همدان به لیگ یک مهمتر از صعود پاس بود به این خاطر که دیگر کسی به همدانی ها خرده نخواهد گرفت. شهرداری برخاسته از فوتبال همدان است و برای پیشرفت پله ها را یکی یکی طی کرده و امتیازی که در حال دست یابی به آن است هبه شده نیست. 

 

 

رقابت های لیگ 2 همانند فصول گذشته در دو گروه 14 تیمی و در 26 هفته در حال برگزاری است. تنها سه هفته به پایان بازی ها باقی مانده است. در گروه الف همان طور که اشاره شد شانس قهرمانی شهرداری همدان از سایر تیم ها بیشتر است. در گروه ب تیم مس شهر بابک قهرمان شده است. تیم های اول هر گروه به همراه برنده تیم های دوم به لیگ یک صعود می کنند. در گروه الف شانس صعود ویستا توربین به مرحله پلی آف بیشتر از سایر تیم ها است. در گروه ب هم بعد از رایی که علیه تیم نفت امیدیه صادر شده است شانس تیم شهید قندی یزد با مربیگری رضا حسن زاده از همه مدعیان بیشتر شده است. نکته ی جالب زمانی که رضا حسن زاده تیم شهید قندی یزد را تحویل گرفت اصلا شرایط خوبی در جدول رده بندی بازی ها نداشت اما اکنون مدعی صعود به مرحله ی پلی آف است. دیگر تیمی که در این گروه برای صعود به مرحله ی پلی آف می جنگد شاهین بندرعامری است. مشخص نیست در چنین وضعیتی چرا این تیم سرمربی جوان خود یعنی رضا نظرزاده را کنار گذاشت و بعد از این اتفاق در هفته ی سپری شده شکست سنگینی را در برابر عقاب تهران با نتیجه ی 3-1 متحمل شد.

 

دسته دو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته دو شهرداری همدان شهرداری هم لیگ یک گروه الف بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعی کردیم شهرداری دارایی‌های خود را خام‌فروشی نکند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این مراسم، اظهار داشت: اتفاق مهمی که در شورای شهر دوره ششم می‌افتد، این است که شهرداری دارایی‌های خود را خام‌فروشی نکند، بلکه به آنها ارزش افزوده ایجاد کند و این ارزش افزوده در جهت توسعه متوازن شهر همدان به‌کارگیری شود.

محمود مسگریان گفت: باید تا جایی که می‌توانیم خدمت به مردم را مورد توجه قرار دهیم، همانطور که مقام معظم در بیانات خود ابتدای سال اشاره داشتند که وحدت و یکپارچگی حفظ شود به این مهم باید توجه داشت.

او با اشاره به اینکه در سایه وحدت پروژه الماس غرب ایجاد شد که در نوع خود بی‌نظیر بود، گفت: این مهم در سایه وحدت، حمایت و پشتیبانی مسئولان مربوطه ایجاد شد که اگر حمایت‌ها همچنان از مدیریت شهری ادامه‌دار باشد، قطعا می‌توانیم خدمات بهتر و بیشتری را به مردم ارائه دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: در حال حاضر منازلی در همدان در مرکز شهر وجود دارد که مالکین آنها سال‌ها منتظرند شهرداری آنها را تملک کند، این املاک در دست وراث افتاده و شهرداری نیز توان تملک آنها را ندارد، چرا که هزینه بالایی می‌خواهد.

مسگریان با تاکید بر اینکه باید برای شهرداری تولید سرمایه کرد تا این سازمان بتواند مشکلات را حل کند افزود: روز گذشته مراجعاتی از مردمی داشتیم که سال‌ها ملک آنها تملک نشده است و مستاصل شده‌اند و باید فکری برای آنها کرد، چرا که برای شهرداری که درآمدی از ارزش افزوده به آن معنا نسبت به شهر‌های دیگر ندارد، چون صنعتی نیست، حل این موضوعات مشکل است.

 

دیگر خبرها

  • جزئیات بودجه شهرداری همدان در دسترس شهروندان قرار گرفت
  • سعی کردیم شهرداری دارایی‌های خود را خام‌فروشی نکند
  • شهرداری همدان ماهانه ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه دارد
  • بودجه امسال شهرداری همدان ۴ هزار میلیارد تومان تعیین شد
  • صعود تورم کالا به سطوح بالا؛ خدمات عقب کشید
  • گزارش فیفا از تیم‌های مدعی در آسیا برای صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • فیفا؛ تیم‌های فوتسال ایران و ژاپن مدعیان اصلی صعود به جام جهانی
  • فیفا: ایران و ژاپن بخت‌های نخست صعود به جام جهانی فوتسال
  • والیبال ساحلی تور سامیلا؛ صعود تیم اول ایران به یک چهارم نهایی
  • دو پیروزی تیم‌های ایران در روز دوم