Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@19:34:23 GMT

رمضانی و تجربه اولین حضور فیکس در ترکیب استقلال

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۳۰۶۱

آرمان رمضانی به احتمال فراوان به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب استقلال مقابل پدیده به میدان می رود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال در شرایطی روز دوشنبه در چارچوب یک بازی معوقه لیگ برتر به مصاف پدیده مشهد می رود که تعداد زیادی از نفراتش را در اختیار ندارد.
این کمبود بازیکن در خط حمله هم به چشم خواهد آمد و احتمالا شاهد تغییراتی در پست هجومی آبی ها خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از جمع مهاجمان استقلال شیخ دیاباته مهاجم مالیایی به خاطر مشکلات و قوانین مربوط به کرونا هنوز نتوانسته به ایران سفر کند و بعید است فعلا چنین اتفاقی رخ بدهد.
از سوی دیگر مهدی قایدی دیگر مهاجم آبی پوشان بعد از حضور در اردوی تیم ملی فوتبال در بحرین، به امارات سفر کرده و هنوز به ایران برنگشته است. با توجه به دوری طولانی قایدی از تمرینات استقلال حتی اگر تا قبل از دوشنبه به تهران برگردد هم بعید است مجیدی او را در ترکیب ثابت تیمش قرار بدهد.

 


در چنین شرایطی استقلالی ها به عنوان مهاجم برای بازی با پدیده مشهدفقط ارسلان مطهری و آرمان رمضانی را در اختیار دارند.
از آنجایی که مجیدی معمولا تیمش را با دو مهاجم به زمین می فرستد،احتمالا در بازی با پدیده شاهد شکل گرفتن زوج رمضانی و مطهری در خط حمله خواهیم بود. اتفاقی که باعث می شود آرمان رمضانی برای اولین بار در یک بازی رسمی به عنوان یار فیکس برای استقلال به میدان برود.


گفتنی است؛ رمضانی در آخرین بازی رسمی استقلال مقابل نفت آبادان گل برتری تیمش را زد و در مسابقه دوستانه مقابل پیکان هم برای استقلال گلزنی کرد.او انگیزه زیادی برای ادامه روند خوبش در ترکیب استقلال دارد.

آرمان رمضانی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرمان رمضانی استقلال تهران آرمان رمضانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمساح خونی و تأثیر جواد عزتی بر فروش 100میلیاردی/ رکورد شگفت‌انگیز یک فیلم اولی

   عصر ایران؛ رضا صائمی- فیلم سینمایی «تمساح خونی» در بازۀ زمانی ۴۰ روزه، ۱۰۰ میلیاردی شده است. این یک رکورد شگفت‌انگیز برای یک فیلم اولی است و قطعا راز فروش را باید با نام جواد عزتی گره زد. این به معنای تقلیل فیلم به صرف نام و حضور یک چهره نیست زیرا منتقدان سینما از حیث فرم و محتوا هم به جواد عزتی در نخستین تجربه فیلم‌سازی نمرۀ قبولی داده‌ا‌ند.

   جواد عزتی سود سرمایه گذاری خود در مقام بازیگر را به ویژه در یک دهه اخیر حالا در مقام کارگردان و فیلم ساز دریافت می کند. او تجربه بازی در یک گروه تئاتر مدرسه ای شروع کرد، بعد با همکاری دوستانش،یک گروه تئاتر خیابانی تشکیل داد و بعد در رشته تئاتر هنرستان سوره ثبت نام کرد و در ادامه در دانشگاه هم به این رشته ادامه داد تا اینکه روزی سعید آقاخانی دخترش را برای دیدن تئاتر کودکان به نمایش عزتی برد و سال بعد، او را برای بازی در مجموعه قصه‌های شبانه معرفی کرد. 

  عزتی نخستین کار حرفه‌ای خود را با این مجموعه تجربه کرد و بعدها با حضور در مجموعه های طنز مهران مدیری به شهرت رسید. 

  همان حضور موجب شد تا خیلی ها او را به عنوان بازیگر کمدی بشناسند و البته او هر بار در ژانری کمیک حضور یافت، توانست با خلاقیت و طنازی شخصی خودش، نظر مخاطب را به خود جلب کند. اما بعدها با حضور در نقش های جدی و تجربه بازی در ژانرهای مختلف، توانمندی خود را در درام و تراژدی نشان داد. از بازی در نقش روحانی گرفته تا مامور امنیتی. از نقش یک رزمنده تا نقش یک کاراکتر ترسناک. 

  چند سال پیش در اکران عمومی شنای پروانه و در نمایش خانگی دو فیلم جاندار و جهان با من برقص با بازی او در حال نمایش بود؛ سه نقشی که نه تنها هیچکدام کمدی نبود که بسیار تلخ و عبوس و تراژیک هم بود و او در همه این فیلم ها توانست بدرخشد و نشان دهد او یک بازیگر چند بعدی است و نمی توان او را به ژانر یا شکل خاصی از بازیگری محدود کرد. 

  هم توانایی تیپ سازی در طنزهای آیتمی دارد هم توانایی شخصیت سازی در درام های جدی. عزتی به همان اندازه که می تواند بخنداند می تواند بگریاند و بترساند.بی آنکه ذهنیت مخاطب از نقش های کمدی و جدی او تداخلی در پذیرش و باورپذیری آنها ایجاد کند.

  گرچه شباهت بین نقش هایش زیاد شده اما تفاوت های ظریفی از حیث بازی دارند که قابل تشخیص است.معتقدم جواد عزتی در میان بازیگرانی که از نقش های کمدی به نقش های درام و جدی سوق پیدا کرده اند توانایی ویژه ای دارد و حالا با موفقیت نسبی اش در تجربه کارگردانی، نشان داد که در فیلمسازی هم هنرمند با استعدای است. 

  خیلی از بازیگرانی که به واسطه بازی هایشان مشهور و محبوب شدند، این سرمایه را در کارگردانی خرج کردند اما در گیشه شکست خوردند،

   موفقیت "تمساح خونی" نشان داد  عزتی صرفا از اعتبار نامش در بازیگری برای فیلم‌سازی استفاده نکرده و سعی کرده فیلمی بسازد که بتواند تماشاگر را راضی از سینما برگرداند. 

  خودش درباره این تجربه در نشست خبری فیلم در جشنواره فجر گفته بود: «من ذات سینمای ایران را خیلی دلی دوست دارم. دوست داشتم آشتی کنان بین سینمای ایران و  تماشاچی را با یک کبریت کوچک گرم نگاه دارم. قصدم تفاوت گذاشتن بین این کمدی و دیگر فیلم‌ها نیست و دیدگاه خودم را فقط ساختم.» آمار فروش فیلم اما نشان می‌دهد او فقط یک کبریت کوچک روشن نکرده، بلکه چراغ تاریک سینما را روشن کرده است و شایسته است بگوییم آقای عزتی! عزت زیاد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تمساح خونی و تأثیر جواد عزتی بر فروش 100میلیاردی/ رکورد شگفت‌انگیز یک فیلم اولی
  • ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه
  • واکنش پدیده ذوب‌آهن به حضور در استقلال و پرسولیس
  • شمس لنگرودی: هرگز تصور نمی‌کردم روزی بازیگر تئاتر شوم!
  • هرگز تصور نمی‌کردم روزی بازیگر تئاتر شوم!
  • نکته آماری جالب در جدول گلزنان لیگ برتر
  • آخر و عاقبت بمب نقل و انتقالات استقلال؛ ستاره‌ای که خاموش شد!
  • موتور مهاجم آرژانتینی استقلال به‌موقع روشن شد