Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@19:15:51 GMT

کاروان زیر سایه خورشید وارد خراسان جنوبی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۳۰۶۴

کاروان زیر سایه خورشید وارد خراسان جنوبی شد

ابراهیمی گفت: همزمان با دهه مبارک کرامت، کاروان «زیر سایه خورشید» با حضور خادمان رضوی و پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) وارد استان خراسان جنوبی شد.

«محمد علی ابراهیمی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: امسال میزبان چهاردهمین دوره برگزاری جشنواره مردمی زیر سایه خورشید با حضور سفیران امام رضا (ع) در استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر کانون های خدمت رضوی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز همزمان با دهه کرامت کاروان خدام آستان قدس رضوی وارد استان خراسان جنوبی شدند تا پیام آور امام مهربانی برای مردمان این خطه باشند، گفت: با حضور این کاروان‌ ویژه برنامه های زیر سایه خورشید در قالب اهتزاز پرچم مزین به نام علی بن موسی الرضا علیه السلام توسط خادمین بارگاه منور رضوی در شهرستان زیرکوه آغاز شده است.

 

وی  ادامه داد: کاروان خدام آستان قدس رضوی در طول دهه کرامت در برنامه‌های معنوی چهاردهمین دوره جشن های مردمی دهه کرامت «زیر سایه خورشید» از ۲۹ خرداد تا یکم تیرماه در خراسان جنوبی حضور خواهند داشت.

 

ابراهیمی با بیان اینکه این جشن ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد، بیان کرد: این کاروان شامل چهار خادم و یک روحانی آستان قدس رضوی است که صبح امروز وارد حاجی آباد زیرکوه شدند.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: این کاروان در ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی حضور می یابند و با همراه داشتن پرچم حرم امام رضا (ع) و هدایای متبرک، فضای خراسان جنوبی را در دهه کرامت، معطر از شمیم رضوی می‌کنند.


 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: کاروان زیر سایه خورشید دهه کرامت زیر سایه خورشید خراسان جنوبی دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان  ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در کمپ بین المللی شهید عضدی تهران آغاز شد.
در این اردو مهشید اشتری از خراسان رضوی به همراه ندا شهسواری به سرمربیگری تیم ملی بانوان: حمیده ایرانمنش حضور دارند.
این اردو تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر خراسان‌رضوی امسال به سرزمین وحی
  • حدود هفت درصد از زائران حج عمره مفرده کشور اهل خراسان رضوی هستند
  • برگزاری جشنهای دهه کرامت در استان کرمانشاه
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر از خراسان‌رضوی به سرزمین وحی