Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبر ورزشی – علی داودی، وزنه بردارملی پوش فوق سنگین ایران، برای مدال المپیک کار سختی دارد. اما نشدنی نیست. او که برای اولین بار وزنه زدن درالمپیک را تجربه می کند، مدال آوری اش در توکیو شرط دارد.آن هم، تکرار رکوردهای اردوی اهواز است.

کیا قدمی وزنه بردار ملی پوش، با ایمان کامل درباره ملی پوش فوق سنگین می گوید:« داودی جوان که یکی از دو سهمیه تیم ایران در المپیک توکیو را گرفته، اگر حدنصابهایش در اردوی اهواز را تکرار کند، مدال نقره یا برنز را می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در اهواز وزنه های ۲۰۷ و ۲۵۶ کیلوگرم را در حرکات یک ضرب و دو ضرب بالا برد. با حضور تالاخادزه گرجستانی کسب مدال طلا داودی در توکیو ممکن نیست، ولی او مدعی اصلی مدال نقره بازی ها است.»
قدمی درباره علی هاشمی، دومین وزنه بردار ایرانی در المپیک هم اشاره می کند و می گوید:« من سال ها همراه هاشمی در اردوی تیم ملی بوده ام، شاخصه این وزنه بردار ایلامی، غیرت و قدرت جنگدگی بالای اواست. مصدومیت اجازه نداد، هاشمی در قهرمانی آسیای ازبکستان شرکت کند، ولی حالا او فرصت پیدا کرده تا در المپیک وزنه بزند.با اینکه هاشمی زانویش مصدومیت کهنه دارد، ولی من مطمئن هستم او در المپیک نتایج خوبی می گیرد.»

قدمی که بعداز قهرمانی آسیا زانویش را جراحی کرده، درباره وضعیتش می گوید:«مینیسک زانویم که کمی پاره شده بود، با برگشت از تاشکند جراحی کردم و با کمی استراحت و طی دوره نقاهت، حالا تمرینات سبک خود را شروع کرده ام.»

او بااشاره به تغییر میزبان رقابتهای جهانی وزنه برداری در مهر ماه، می گوید:« قبلا قرار بود، پرو میزبان رقابتهای جهانی باشد، اما به دلیل بعد مسافت زیاد و هزینه بالای سفر به پرو زمزمه های عدم اعازام تیم به گوش می رسید، ولی حالا که فدراسیون جهانی، میزبانی را به گرجستان داده، شانس رقابت با وزنه برداران دنیا را داریم.بیشتر از سه ماه برای تمرین فرصت داریم و فکر می کنم زمان خوبی برای ما است تا آماده شویم.»

قدمی درباره شروع اردوی تیم ملی می گوید:« سرمربی تیم ملی، با برگشت از المپیک توکیو، اردوی تیم ملی برای قهرمانی جهان را شروع می کند و بعد نوبت به تمرین برای قهرمانی آسیای قطر می رسد.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وزنه برداری المپیک 2020 علی داوودی وزنه برداری وزنه بردار تیم ملی ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند

نماینده تیراندازی کشورمان در تیر حذفی مسابقات تراپ قطر در جایگاه هفتم ایستاد و از صعود به فینال بازماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی؛ در پایان دور مقدماتی تراپ مردان در مسابقات جهانی انتخابی المپیک که با حضور 140 ورزشکار در دوحه قطر برگزار شد، محمد بیرانوند به همراه 11 تیرانداز دیگر با ثبت امتیاز 121 در رده پنجم مشترک ایستاد و راهی مرحله «تیر حذفی» شد تا در نهایت دو تیرانداز راهی مرحله پایانی شوند.

بیرانوند در جریان تیر حذفی پس از حذف 8 ورزشکار رقیب از جمله «جیووانی پلیللو » دارنده 4 مدال المپیک، ماسیمو فابریزی برنده مدال نقره المپیک لندن، «متیو کرود - هولی» دارنده مدال برنز المپیک توکیو و پنج تیرانداز در آخرین مرحله با «تیرحذفی» در جایگاه هفتم ایستاد و با وجود عملکرد قابل قبول در این مسابقات از صعود به فینال باز ماند.

در بخش بانوان نیز مرضیه پرورش‌نیا با 114 امتیاز هجدهم شد و شیوا فرح‌پور امتیاز 107 را ثبت کرد.

هدایت تیم ملی تراپ کشورمان را نریمان نیکخو بر عهده دارد و احمدرضا هامونی حقیقت نیز سرپرست تیم اعزامی کشورمان به قطر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • فرانك پرتوآذر با طلاى اسپانيا نزديك المپيك است
  • پایان تلخ ۳ اسطوره کشتی آمریکا در انتخابی المپیک