Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@01:44:10 GMT

رونمایی از ژنراتور ولتاژ و توان بالا قابل‌حمل دستی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۳۱۹۰

رونمایی از ژنراتور ولتاژ و توان بالا قابل‌حمل دستی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مدیرعامل شرکت طراحان نوین ابزار شریف اظهار داشت: این ژنراتور با ولتاژ  نامی خروجی 50 کیلوولت تا 100 کیلوولت  و جریان خروجی 8 میلی‌آمپر تا 10 میلی آمپر مناسب اسپیکترو آنالایزرهای صنعتی است.

بهزاد سلماسیان افزود: ژنراتور تولیدی این شرکت با توان نامی 400 وات، ریپل ولتاژ کمتر از یک درصد و خطای گزارش کمتر از 0.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

02% در ابعاد 65 سانتی‌متر در 15 سانتی‌متر در 85 سانتی‌متر ساخته‌شده است.

وی اتصال به تیوب اشعه ایکس و  استفاده در دستگاه های CT Scan  و کارایی عالی در دستگاه‌های اسپکترو آنلایزر صنعتی را از مهم‌ترین ویژگی‌های این ژنراتور پرتابل عنوان کرد و گفت: این محصول با یک‌هشتم قیمت نمونه مشابه خارجی بومی سازه شده است.

به گفته سلماسیان این ژنراتور  بر اساس لود متصله طراحی شده و با دارا بودن حفاظت و اینترلاک در برابر مخاطراتی چون، آرک، اضافه بار، اضافه جریان، اضافه ولتاژ، رگولاتور و دما ایمن است.

مدیرعامل این شرکت فناور خاطرنشان کرد: ژنراتورهای تولیدی این شرکت هم‌اکنون در صنایع مس مورداستفاده قرار می‌گیرد.

شرکت طراحان نوین ابزار شریف با بهره‌گیری از جوانان متخصص درزمینهٔ تأمین تجهیزات صنایع فولاد، مس، سیمان، پالایشگاه و پتروشیمی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب «میدان نفتون، از آغاز تاکنون»

کتاب «میدان نفتون، از آغاز تاکنون» با گذری در تاریخ نفت از کاوش، اکتشاف، بهره‌برداری، انتقال، پالایش و صادرات نفت در ایران به قلم پرویز آریان‌فر و زیر نظر کمیته مطالعات و انتشارات شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در ۶ جلد منتشر شد.

به گزارش شانا به نقل از از مدیریت مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت، هر جلد کتاب «میدان نفتون از آغاز تاکنون» حدود ۶۰۰ صفحه (در مجموع ۳۵۰۰ صفحه) است که به ۶ فصل کاوش نفت، اکتشاف و تولید نفت، انتقال نفت و فرآورده‌های نفتی، پالایش نفت و توزیع فرآورده‌های نفتی، صادرات نفت و گاز و دیگر فرآورده‌های نفتی و عملیات غیرصنعتی تقسیم شده است.

نویسنده کتاب که بازنشسته سال ۱۳۹۴ صنعت نفت (شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب) است، انگیزه‌اش از نگارش این کتاب را که حدود ۱۵ سال زمان برای نوشتن آن صرف شده، علاقه‌مندی به تاریخ نفت اعلام کرده است.

در نگارش این کتاب از منابع و کتاب‌های خارجی، آرشیو شرکت بی‌پی،  اسناد شرکت نفت انگلیس و ایران، اسناد و تلگراف‌های محرمانه کنسولگری انگلیس در ایران (اهواز، خرمشهر، شیراز، بوشهر، تهران و...) در سامانه کتابخانه مرکز دیجیتال قطر و نشریات عمومی شرکت ملی نفت ایران و دیگر نشریات فنی شرکت‌های عامل نفت ایران استفاده شده و به موازات تحقیقات میدانی در مناطق مختلف نفت‌خیز انجام شده است.

آریانفر در مقدمه فصل یک این کتاب آورده است: به‌درستی مشخص نیست که بشر چه زمانی نخستین‌ بار نفت را مورد استفاده قرار داده، اما مشخص شده است که انسان‌های ماقبل تاریخ، آتش‌های مقدسی را که از تراوش‌های گاز طبیعی از طریق روزنه‌ها و شکستگی‌ها به سطح زمین راه می‌یافتند، روشن و پرستش می‌کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • ربات ۲پای چینی با موفقیت آزمایش شد
  • (تصاویر) خودروی برقی شیائومی امروز رونمایی می‌شود
  • تصاویر | خودروی برقی شیائومی امروز رونمایی می‌شود
  • رونمایی از کتاب «میدان نفتون، از آغاز تاکنون»
  • ۵۰ میلیمتر به میانگین بارش فارس اضافه شد/استهبان در صدر بارندگیها
  • حجم آب سد‌های فارس به ۴۵ درصد رسید
  • ابتکارات اصفهان در خدمت‌رسانی به گردشگران نوروزی قابل‌ تقدیر است
  • ابتکارات اصفهان در خدمت‌رسانی به گردشگران نوروزی قابل‌تقدیر است
  • ۵۰ میلیمتر باران، به میانگین بارش فارس اضافه شد
  • جلوگیری از خسارت به واحدهای صنعتی خوزستان در باران