Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سبحانی نیا با بیان اینکه حضور مردم پای صندوق های رای نه به توطئه دشمنان است و دشمنان آرزوی خود را به گور می برند، گفت: حضور مردم پای صندوق های رای نشان دهنده ایمان و اعتماد ملت ایران به اصل نظام و آرمان شهداست.

حجت الاسلام حسن سبحانی نیا در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد حضور مردم در پای صندوق های رای گفت: حضور مردم در این دوره از انتخابات با توجه به تمام تبلیغات مسموم دشمنان بیرونی و عوامل داخلی و همسو با دشمن که این حرکت را مدیریت می کردند، نشان دهنده ایمان و اعتماد مردم به اصل نظام اسلامی و آرمان شهداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی افزود: این انقلاب ثمره هزاران شهید است که نباید به دست دشمنان از بین رود.

 

وی ادامه داد: مردم علیرغم تمام مشکلات و مصائب و محدودیت های کرونایی و همچنین مشکلات اقتصادی انقلاب را از عملکرد مسئولان و راه شهدا جدا می دانند.

 

حجت الاسلام سبحانی نیا افزود: این حضور پیام بین المللی و جهانی دارد و یادآور می شود که دشمنان آرزوی خود را به گور می برند و حضور مردم در پای صندوق های رای نه به تمام توطئه های دشمنان داخلی و خارجی است. این حضور پرمعنا است و همیشه باقی می ماند.

 

وی اظهار کرد: در عرصه داخلی و خارجی مردم به دشمنان گفتند آنها که آرزو می کنند که مردم نیایند و برخی که فکر می کردند مردم پای صندوق ها نمی آیند، ملت ایران به آنها نه گفتند و تاکید کردند دست از شیطنت خود بردارند، اگر می خواهید در انقلاب حضور یابید در میان مردم باشید و راه خود را از مردم جدا نکنید.

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: حضور حداکثری درانتخابات شهدا مردم انتخابات پای صندوق های رای مردم پای صندوق حضور مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: القائات نظام سلطه از نظر ما مردود است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مراسم افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا گفت : به صاحبان ادیان‌ مختلف، زنان و مردان و جوانان سریلانکایی می‌گویم که شما می‌توانید با اتکا بر خدا که منشا همه قدرت‌هاست و با اعتماد به نفس و اعتماد به داشته‌ ها راه پیشرفت را طی کنید.

وی تاکید کرد که القائات نظام سلطه از نظر ما مردود است.

این خبر تکمیل می شود... .

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • رئیسی: القائات نظام سلطه از نظر ما مردود است
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • موشک‌های نقطه‌زن؛ نشان دهنده قدرت علمی ایران
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند