Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، توفیق مفاخری در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج اظهار داشت: اگرچه از اول انقلاب تاکنون معاندین و بدخواهان نظام تلاش می‌کنند تا مردم را نسبت به انقلاب بدبین کنند و از این طریق به اهداف خود دست یابند، اما از چند ماه قبل انتخابات فعالیت آنها در رسانه‌های دیداری، شنیداری و رسانه‌های برخط و شبکه‌های اجتماعی چند برابر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج رسانه کردستان تصریح کرد: دشمنان با ایجاد کمپین‌های «نه به انتخابات»، «تحریم انتخابات»، «رای بی رای» و موارد دیگری سعی می‌کردند تا مردم پای صندوق‌های اخذ رای حاضر نشوند و به نوعی مشروعیت و جمهوریت نظام زیرسوال برود.

وی ادامه داد: با نزدیک شدن به 28 خرداد روز انتخابات، فعالیت‌های آنان گسترش زیادی پیدا کرد طوریکه 24 ساعت برنامه رسانه‌ای خود را با موضوع انتخابات ایران و تحریم آن پر می‌کردند.

مفاخری یادآوری کرد: کردستان یکی از استان‌های متفاوت کشور به لحاظ قومیت و مذهب است و به واسطه مرزی بودن بیشتر مورد طمع معاندین است که این را می‌توان از غائله‌های قومی اوایل انقلاب تا برخی شیطنت‌های آنان در این استان به وضوح دید.

رئیس سازمان بسیج رسانه کردستان ادامه داد: جدای از برخی عوامل رسانه‌ای دشمن در داخل، بیش از 50 شبکه ماهواره‌ای کردزبان نیز در راستای تحریم انتخابات برای مردم این استان و سایر مناطق کردنشین کشور تولید محتوا می‌کردند بلکه بتوانند مردم را از حضور در انتخابات منع کنند.

وی اضافه کرد: با تمام این موضوعات، رسانه‌های داخلی اعم از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، نمایندگی نشریات سراسری، نشریات محلی و پایگاه‌ها و سایت‌های خبری پای کار آمدند و با روشنگری و بصیرت‌افزایی، اثرات جنگ رسانه‌ای دشمن را خنثی کردند که حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای دلیل متقن این ادعاست.

مفاخری با ارج‌نهادن تلاش خبرنگاران، گزارشگران و عکاسان خبری رسانه‌های استان کردستان در پوشش کامل رسانه‌ای انتخابات و اطلاع‌رسانی گسترده این حماسه ملی، کار آنها را شایسته تقدیر دانست و گفت: قطعا کار خوب رسانه‌های استان از دید مسوولان استانی و کشوری نیز پنهان نخواهد ماند.

وی در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد؛ خبرنگاران، عکاسان خبری و گزارشگران رسانه‌های استان همچنان پای کار باشند که قطعا آینده امیدوارکننده‌ای پیش‌روی ملت و انقلاب است تا خبرهای خوشی را به مردم اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان سازمان بسیج انتخابات شبکه های اجتماعی رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات سپاه پاسداران امید را در دل مقاومت و مردم مظلوم غزه آفرید

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ الیاس گل محمدزاده روز دوشنبه در جمع مدیران کانون‌های بسیج هنرمندان سپاه عاشورا، وعده صادق را سیلی جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل توصیف و اظهار کرد: این اقدام مهم توسط هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری کشورمان در دمشق بود و طبق بندهای تصریح شده در منشور سازمان ملل متحد انجام شد.

وی عملیات فوق را بزرگ‌ترین عملیات پهپادی و اولین عملیات موشکی جمهوری اسلامی ایرانی علیه اسرائیل عنوان کرد و افزود: این عملیات امید در دل مقاومت و مردم مظلوم و بی دفاع غزه آفرید به طوری که شبانه با پرتاب این موشک‌ها شعار لبیک یا حسین (ع) سر دادند.

گل محمدزاده با اشاره به اینکه مدت ۶ ماه است مردم غزه در برابر ستم و کشتار زنان و کودکان توسط اسرائیل ایستاده و امروز این مقاومت و ایستادگی الگوی جهان اسلام و بشریت است، ادامه داد: ۷۵ سال است رژیم صهیونیستی خوی حیوانی خود را نشان داده است اما دیگر ابهت آن دچار فروپاشی شده و با وجود این همه کشتار دیگر نمی‌تواند حقیقت را پنهان کند.

وی گفت: امروز جسارت نیروهای مقاومت در تقابل با ارتش اسرائیل از دستاوردهای مهم طوفان الاقصی است و باید این دستاوردهای مهم که نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است، در جامعه تبیین و نهادینه شود که در این میان نقش هنرمندان بسیار مهم و تأثیرگذار است.

گل محمدزاده با اشاره به نامگذاری سالروز شهادت شهید آوینی به روز بسیج هنرمندان، اظهار کرد: در زمینه هنر، بسیج هنرمندان باید جلودار صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف باشد، چون شهید آوینی تربیت یافته مکتب امام راحل بود و بر همین مبنا رسالت مهم هنرمندان تربیت هنرمندان ارزشی است.

وی نقش آفرینی هنرمندان در مسائل مهم انقلاب اسلامی و موضع گیری درست آنها در مواقع حساس را از رسالت‌های هنرمندان دانست و از آنها درخواست کرد همراه با جهادگران در اردوهای جهادی نقش آفرینی کرده و تلاش جهادگران را در قالب هنر منعکس کنند.

کد خبر 6078687

دیگر خبرها

  • رئیس صدا و سیما: میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف تقویت خواهد شد
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • عملیات سپاه پاسداران امید را در دل مقاومت و مردم مظلوم غزه آفرید
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • قدردانی بسیج اساتید دانشگاه پیام‌نور فارس از عملیات وعده صادق
  • قدردانی بسیج اساتید دانشگاه پیام‌نور فارس از عملیات «وعده صادق»
  • قدردانی امیرعبداللهیان از نقش سازنده مالت به‌عنوان رئیس دوره‌ای شورای امنیت
  • رسانه ها مردم را با جریانات اخیر همراه کنند
  • حمله به اسرائیل، مردم ایران را همدل‌تر کرد
  • حمله ایران به اسرائیل، مردم ایران را همدل‌تر کرد