Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@14:33:33 GMT

یاغی استقلال در ترکیب اصلی مقابل پدیده

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۳۲۳۶

یاغی استقلال در ترکیب اصلی مقابل پدیده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم استقلال در شرایطی روز دوشنبه در چارچوب یک بازی معوقه لیگ برتر به مصاف پدیده مشهد می رود که تعداد زیادی از نفراتش را در اختیار ندارد.

این کمبود بازیکن در خط حمله هم به چشم خواهد آمد و احتمالا شاهد تغییراتی در پست هجومی آبی ها خواهیم بود.

از جمع مهاجمان استقلال شیخ دیاباته مهاجم مالیایی به خاطر مشکلات و قوانین مربوط به کرونا هنوز نتوانسته به ایران سفر کند و بعید است فعلا چنین اتفاقی رخ بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از سوی دیگر مهدی قایدی دیگر مهاجم آبی پوشان بعد از حضور در اردوی تیم ملی فوتبال در بحرین، به امارات سفر کرده و هنوز به ایران برنگشته است. با توجه به دوری طولانی قایدی از تمرینات استقلال حتی اگر تا قبل از دوشنبه به تهران برگردد هم بعید است مجیدی او را در ترکیب ثابت تیمش قرار بدهد.

در چنین شرایطی استقلالی ها به عنوان مهاجم برای بازی با پدیده مشهدفقط ارسلان مطهری و آرمان رمضانی را در اختیار دارند.
از آنجایی که مجیدی معمولا تیمش را با دو مهاجم به زمین می فرستد،احتمالا در بازی با پدیده شاهد شکل گرفتن زوج رمضانی و مطهری در خط حمله خواهیم بود. اتفاقی که باعث می شود آرمان رمضانی برای اولین بار در یک بازی رسمی به عنوان یار فیکس برای استقلال به میدان برود.

گفتنی است؛ رمضانی در آخرین بازی رسمی استقلال مقابل نفت آبادان گل برتری تیمش را زد و در مسابقه دوستانه مقابل پیکان هم برای استقلال گلزنی کرد.او انگیزه زیادی برای ادامه روند خوبش در ترکیب استقلال دارد.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای پدیده 17 ساله بارسا تعبیر شد

به گزارش "ورزش سه"، پائو کوبارسی بدون شک یکی از پدیده‌های بزرگ فصل فوتبال جهان است. 

این نوجوان 17 ساله اولین بازی خود را برای تیم ژاوی در ژانویه و در بازی جام حذفی مقابل یونیونیستاس انجام داد و سپس به شروع کننده بلامنازع بارسا تبدیل شد. او در حال حاضر بخشی از یازده‌تای طلایی تیمش است. 

پائو امشب اولین ال‌کلاسیکوی بزرگ خود را تجربه خواهد کرد. اگرچه این اولین بازی او در برنابئو نیست: او با تیم ملی اسپانیا در بازی دوستانه مقابل برزیل در پایان ماه مارس، 9 دقیقه در برنابئو به میدان رفت. اولین بازی کوبارسی برابر رئال نیز در سال 2016، زمانی که تنها 9 سال داشت، با پیراهن خیرونا بود.

کوبارسی در بازی رفت لالیگا که در ماه اکتبر برگزار شد، نتوانست در فهرست بارسا قرار بگیرد، بنابراین امشب اولین بازی او مقابل رئال مادرید با تیم اصلی خواهد بود. 

عملکرد استثنایی کوبارسی، او را به‌عنوان بازیکن ثابت بارسا قرار داده و ژاوی به او اعتماد دارد تا خط حمله ترسناک رئال مادرید متشکل از بلینگام، وینیسیوس و رودریگو را کنترل کند. ژاوی روی خونسردی، بازی‌خوانی درست و جاگیری‌های دقیق کوبارسی حساب کرده است.
پائو کوبارسی، که بارسلونا در حال مذاکره برای تمدید با او است، از کودکی در لاماسیا بوده و اخیرا در یک مصاحبه گفت همیشه آرزوی حضور در ال‌کلاسیکو با پیراهن بارسا را داشته است. رویایی که امشب تعبیر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • رویای پدیده 17 ساله بارسا تعبیر شد
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • امامعلی: الان بگوییم پنالتی بوده یا نبوده چه فایده دارد
  • آمار جالب مهاجم استقلال خوزستان: آسو تایم!