Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@21:24:17 GMT

منتخبین شوراهای اسلامی مناطق شهری خواف مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۳۲۵۱

منتخبین شوراهای اسلامی مناطق شهری خواف مشخص شدند

حسین سنجرانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خواف اظهار کرد: از مجموع ۲۱ هزار و ۴۷۸ رأی صحیح اخذ در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خواف، پرویز خواجه‌احراررودی با چهار هزار و ۹۹۷ رأی، نصرالله باعقیده با چهار هزار و ۹۶۷ رأی، غلام‌یحیی کتابی‌رودی با چهار هزار و ۶۰۴ رأی، گل‌محمد قادری با چهار هزار و  ۵۱۴ رأی و منصور مهیج‌رودی با  چهار هزار و ۳۹۱ رأی به ترتیب با کسب بیشترین آرا به عنوان منتخبین مردم این شهر انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خواف افزود: همچنین محمد برقراررودی با سه هزار و ۳۶۷ رأی، مهران فیاض با سه هزار و ۱۶۸ رأی و خداداد خوشدل نیز با ۲ هزار و ۴۶۳ رأی به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر خواف انتخاب شدند.

وی با اشاره به اخذ ۲ هزار و ۷۹۱ رأی صحیح ماخوذه در انتخابات شورای شهر نشتیفان ابراز کرد: عبدالله خبردار با کسب هزار و ۹۵۴ رأی، محمد فولادپنجه با هزار و ۸۲۱ رأی، شیرمحمد خوشگوار‌نشتیفانی با هزار و ۷۵۶ رأی، سراج‌الدین اصالت نشتیفانی با ۸۹۴ رأی و عبدالوهاب شهامت نشتیفانی با ۸۸۱ رأی منتخب ششمین دوره انتخابات شورای شهر نشتیفان شدند.

سنجرانی یادآور شد: از مجموع چهار هزار و ۱۰۳ رأی ماخوذه در شهر سنگان، آزاده جلالی‌سنگانی با هزار و ۸۲۰ رأی، محمد جلالی سنگانی با هزار و ۷۰۹ رأی، دین‌محمد جلالی سنگانی با هزار و ۶۰۵ رأی، جلیل یاربی سنگانی با هزار و ۶۷۴ رأی و احمد خورشیدی سنگانی با هزار و ۵۰۸ رأی با کسب بیشترین آرا راهی شورای این شهر شدند. همچنین جان محمد خداپرست سنگانی با هزار و ۳۷۶ رأی، عبدالرحمن حریف نشتیفانی با ۷۵۷ رأی، محمود شکوری با ۶۵۹ رأی و غلام‌حیدر داوودی با ۵۶۳ رأی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

فرماندار خواف بیان کرد: از مجموع سه هزار و  ۸۴۶ رأی مأخوذه در شهر سلامی علی اصغر ابراهیم بای‌سلامی با ۲ هزار ۲۹۹ رأی، علی اکبر باقری مقدم سلامی با هزار و ۸۸۳ رأی، علیرضا رمضان زاده سلامی با هزار و ۸۰۹رأی، جعفر جعفرزاده  با هزار و ۷۶۶ رأی و علی اکبر صالحی سلامی با هزار و ۶۶۳ رأی به عنوان عضو اصلی راهی شورای اسلامی این شهر شدند.

وی افزود: سعید ابراهیم‌بای با هزار و ۵۷۸ رأی، مهدی اسماعیلی سلامی و غلامحسین مهرعلی سلامی نیز با هزار و ۵۴۰ رأی به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر سلامی انتخاب شدند.

سنجرانی گفت: در انتخابات شورای اسلامی شهر قاسم آباد جلگه زوزن هم از ۲ هزار و ۸۷۴ رای مأخوذه مهدی جوانشیری با هزار و ۵۷۹ رای، محمد رضا زنگنه قاسم آبادی با هزار و ۵۲۲ رای، علی زنگنه با هزار و ۴۰۰ رای، محمد جوانشیری قاسم آبادی با هزار و ۳۱۲ رای و محمد تقی زنگنه با هزار و ۲۳۲ رای به شورای اسلامی این شهر راه یافتند و نسرین عرب زوزنی با هزار و ۷۲ رای و رسول زنگنه قاسم آبادی با هزار و ۴۷ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر قاسم آباد انتخاب شدند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار خواف انتخابات شورای شهر خواف منتخبین شورای شهر اعضای علی البدل عنوان اعضای علی البدل انتخابات شورای چهار هزار شورای اسلامی رأی به عنوان انتخاب شدند شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات راه یافته به مرحله نیمه پایانی ۵ وزن دوم مشخص شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه به شرح زیر است:   ۶۰ کیلوگرم: ابوالفضل دامرز - کامران عبدولی محمد عشیری - امیرحسین عوض پور   ۶۷ کیلوگرم: حسام موسوی - صالح سیف خانی امیرمهدی رستمی - حسین اسفندیاری نژاد   ۷۷ کیلوگرم: ابوالفضل مهمدی - مانی مهریزی نیما ساعدی - هورام اصلانی   ۸۷ کیلوگرم: کامران بک پیکری - حسام عینی دانیال مرادی - مهدی مرادی   ۱۳۰ کیلوگرم: جاهد اسدی - امیرحسین عبدولی محمد ابراهیمی - ابوالفضل میرزاده ­

دیگر خبرها

  • اجساد ۳ جوان مشگین‌شهری پس از چهار ماه پیدا شد
  • بقایای اجساد سه جوان مشگین‌شهری پس از چهار ماه پیدا شد
  • نفرات راه یافته به مرحله نیمه پایانی ۵ وزن دوم مشخص شدند
  • ۲۱۹ انشعاب غیر مجاز آب در خواف شناسایی شد
  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • سرلشکر سلامی: تجهیزات نوین ارتش حاصل خلاقیت‌های این نهاد است
  • برترین کاراته‌کا‌های ایران مشخص شدند
  • مرمت حرم شاه عبدالعظیم طی ۶ ماه آینده
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه
  • اضافه شدن ۲۰۰۰ باکس زباله در سطح شهر گرگان