Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان اصولی درباره اتمام قرارداد اسکوچیچ صحبت هایی کرد

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال مذاکره با گزینه‌هایی مثل کارلوس کی‌روش و گابریل کالدرون را گمانه‌زنی رسانه‌ای دانست.

به گزارش طرفداری، احسان اصولی در خصوص نتایج تیم ملی در بحرین و صعود به مرحله نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی به فارس گفت:

نتایجی که در بحرین کسب شد نشان از غیرت،‌ حمیت و ظرفیت فوتبال کشورمان بود، ضمن آنکه ستاره‌های تیم ملی با درخشش در چهار مسابقه با دعای خیر مردم موفق شدند تیم را به عنوان سر گروه به دور بعد مسابقات هدایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصولی افزود:‌

این ظرفیت ستاره‌های فوتبال کشور ما است و امیدوار هستیم در فدراسیون فوتبال و هیأت رئیسه با یک ساختار و سیستم کارآمد، بهترین بهره‌برداری را انجام بدهیم. امیدوار هستم ما به درجات بالاتر و موفقیت‌های چشمگیرتر برسیم و در این بین کادر فنی و بازیکنان سرمایه‌های گران‌بهای ما محسوب می‌شوند و همانطور که اشاره کردم، می‌خواهیم از این ظرفیت به بالاترین میزان برای رشد و توسعه در فوتبال کشور استفاده کنیم.

اصولی در خصوص اینکه اعضای هیات رییسه فدراسیون چه زمانی تشکیل جلسه می‌دهند، گفت:

عدم فعالیت فدراسیون فوتبال و مدیران آن طی هفته‌ای اخیر به خاطر بازی‌ های تیم ملی در منامه بود که خوشبختانه این مسابقات با خوبی و خوشی به پایان رسید. هنوز رسما در مورد زمان برگزاری جلسه هیأت رئیسه فدراسیون مطلبی به ما اعلام نشده است. 

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در خصوص شایعاتی که پیرامون پایان قرارداد دراگان اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال مطرح شده است اعلام کرد:

تا آنجایی که من در جریان هستم قرارداد اسکوچیچ با تیم ملی به اتمام رسیده اما تصمیم‌گیری در مورد ادامه همکاری با وی در نشست هیأت رئیسه با اطلاعات فنی و داده‌هایی که در اختیار ما می‌گذارند صورت خواهد گرفت. 

اصولی در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به عملکرد خوب سرمربی تیم ملی، مطرح شدن پایان قرارداد وی و همچنین تصمیم‌گیری در هیأت رئیسه برای ادامه همکاری با او کار درستی است یا خیر، گفت:

ما هر تصمیمی که بخواهیم بگیریم در نشست هیأت رئیسه و با تفکر جمعی خواهد بود. اینکه ما می‌خواهیم در این نشست در مورد همکاری تصمیم بگیریم، نفی موفقیت سرمربی تیم ملی نیست. من یاد گرفته‌ام که در اینگونه موارد تصمیم‌گیری را با مشورت و روی اصول مدیریتی پیش ببرم. حتی اگر نتایج موفقیت تیم ملی اظهرمن‌الشمس هم باشد، باز هم باید داده‌ها را بررسی کنیم. 

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص مطرح شدن اسامی چون کارلوس کی‌روش و گابریل کالدرون و همینطور برانکو برای هدایت تیم ملی گفت:‌

این اسامی گمانه‌زنی رسانه‌ای است. من به عنوان عضو هیأت رئیسه و مقام مسئول در فدراسیون فوتبال می‌گویم که هیچ بحثی را در مورد اینکه چه کسی باشد یا نباشد مطرح نکردیم. هر نکته‌ای هم که توسط رسانه‌ها مطرح می‌شود قابل احترام اما گمانه‌زنی است.

اصولی در پاسخ به این سؤال که آیا اقدامات جدی برای بازپس‌گیری ساختمان فدراسیون فوتبال از شرکت شستا صورت گرفته است یا خیر، گفت:

اتفاقی که افتاده است روشن و حکمی هم که صادر شده قطعی و لازم‌الاجرا است. می‌دانید که این پول برای تأمین منابع قرارداد مارک ویلموتس قرض گرفته شده و فدراسیون وقت هم زیربار آن رفته است، اما اینکه اختلافاتی در این زمینه وجود دارد باید در مراجع ذیصلاح رسیدگی شود. ما هم در  حال پیگیری هستیم تا از طریق مراجع حقوقی به نتیجه برسیم.

اصولی افزود:

همانطور که می‌دانید رأی نهایی پرونده ویلموتس در حال صادر شدن است و به هر حال هر تصمیمی که در زمینه‌های مختلف گرفته شود باید به نفع فوتبال باشد.

رئیس هیأت فوتبال استان خراسان در خصوص آخرین وضعیت پدیده عنوان کرد:

الحمدلله تیم شرایط خوبی دارد و به آرامش رسیده است.سعی می‌کنیم تا پایان فصل تیم را سر و سامان بدهیم تا یک مالک بیاید و مسئولیت‌پذیری کند. ما هم ناظر بر روی باشگاه هستیم چون پدیده یک سرمایه اجتماعی است و هواداران انتظار دارند که به این تیم رسیدگی شود. خوشبختانه مدیریت استان روی تأمین منابع سنگ تمام گذاشتند و شرایط کلی باشگاه ما نسبت به خیلی از تیم‌ها از نظر نتیجه‌گیری بهتر است. ان‌شاءالله که در بازی با استقلال نیز نتیجه قابل قبولی کسب شود تا موفقیت‌های تیم ادامه داشته باشد. 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس دردسر 9 میلیارد تومانی استقلال در شرایط بحرانی باشگاه / اختصاصی طرفداری مرگ دلخراش مهاجم سابق پرسپولیس عراقی ها مقابل ایران تبانی کردند | گزارش سایت عراقی ضرر 4 میلیارد دلاری کریستیانو رونالدو به شرکت کوکاکولا جانی ریورا، اسطوره میلان: نمی خواهم با واکسن زدن بمیرم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هیات رییسه فدراسیون فدراسیون فوتبال هیأت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته

برومند نظری در گفت وگو با خبرنگار مهر در رابطه با برنامه‌های پیش روی هیأت دوچرخه سواری استان البرز گفت: اجلاس نواب رؤسای سراسر کشور به میزبانی البرز در اردیبهشت ماه و برگزاری مسابقات استانی مستعدین و اعزام نفرات برگزیده به مسابقات المپیاد کشوری از جمله این برنامه‌ها هستند.

وی همچنین از میزبانی مسابقات لیگ دوچرخه سواری کوهستان و قهرمانی کشور، مسابقات قهرمانی کشور جاده جوانان در خرداد ماه، مسابقات قهرمانی کشور جاده بانوان و اعزام قهرمانان منتخب استان البرز به مسابقات کشوری در رده‌ها و رشته‌های مختلف دوچرخه سواری خبر داد.

رئیس هیأت دوچرخه سواری استان البرز با اشاره به برگزاری همایش‌هایی در بخش همگانی و با بیان اینکه سه شنبه‌های بدون خودرو در این استان در هفته جاری احیا می‌شوند، اظهار کرد: همچنین کلاس‌های مربی گری دوچرخه سواری در رده‌ها و درجات مختلف را نیز خواهیم داشت.

نظری برگزاری کلاس‌های دانش افزایی مربیان دوچرخه سواری استان البرز را از دیگر اقدامات این هیأت برشمرد و بیان کرد: مهمترین چالش ورزش دوچرخه سواری در البرز عدم وجود زیرساخت‌های ورزشی شامل پیست و ساختمان مناسب اداری است.

وی نامناسب بودن فضاهای شهری برای ورزش همگانی، مشکلات مالی و گران بودن دوچرخه و وسایل ورزشی، عدم وجود درآمد برای هیأت و مربیان ورزشی به دلیل نداشتن ورزشگاه و پیست را از دیگر مشکلات و چالش‌های پیش روی هیأت دوچرخه سواری استان البرز عنوان کرد.

رئیس هیأت دوچرخه سواری استان البرز خاطرنشان کرد: تقاضای بنده از استاندار البرز و شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج این است که نگاه ویژه ای به این رشته داشته باشند زیرا دوچرخه سواری تنها یک ورزش نیست بلکه یکی از وسایل حمل و نقل عمومی محسوب می‌شود.

نظری با اشاره به اینکه این ورزش و وسیله حمل و نقل عمومی می‌تواند درمان معضلات شهری باشد، اظهار کرد: درخواست ما این است که مسؤولان فضایی را در یکی از پارک‌های استان در اختیار ما قرار دهند و به ساخت یک پیست دوچرخه سواری در آن کمک کنند.

رئیس هیأت دوچرخه سواری استان البرز در پایان بیان کرد: پیشنهادی دارم مبنی بر اینکه یکی از معابر شهر کرج به معبر بدون خودرو و محلی برای تردد دوچرخه تبدیل شود که نمونه آن در تهران انجام شده است. این امر ضمن رفع معضل ترافیک، می‌تواند به جلب توریست هم کمک کند.

کد خبر 6079330

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود
  • برپایی موکب پذیرایی هیات بابل در غزه فلسطین
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته