Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@09:54:05 GMT

توافق شخصی رم با روی پاتریسیو

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۳۲۶۹

باشگاه رم برای جذب روی پاتریسیو با این دروازه بان به توافقات شخصی رسید.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، باشگاه رم در حال آماده کردن مقدمات لازم برای اولین خرید دوران ژوزه مورینیو است. مربی پرتغالی برای خط دروازه خود، روی پاتریسیو، دروازه بان فعلی باشگاه وولورهمپتون را مد نظر دارد و شنیده ها حاکی از این است که سران رم با این دروازه بان توافقات شخصی را انجام داده اند و حال باید با باشگاه انگلیسی به توافق برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاتریسیو در حال حاضر در مسابقات یورو و در تیم ملی پرتغال به سر می برد و در همین حین باشگاه رم نیز در حال انجام مذاکرات با وولورهمپتون است. پاتریسیو از سال 2018 در این باشگاه انگلیسی توپ می زند و در حال حاضر اختلاف نظر اصلی روی قیمت این دروازه بان است. وولورهمپتون قیمتی در حدود 12 تا 15 میلیون یورو برای دروازه بان خود تعیین کرده است. این در حالی است که پیشنهاد اولیه رم در حدود 8 میلیون یورو بوده است و طرفین در حال انجام مذاکرات هستند.

پاتریسیو که بیشتر دوران بازی خود را در اسپورتینگ لیسبون سپری کرده است، سابقه قهرمانی با تیم ملی پرتغال در یورو 2016 را در کارنامه دارد.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس دردسر 9 میلیارد تومانی استقلال در شرایط بحرانی باشگاه / اختصاصی طرفداری مرگ دلخراش مهاجم سابق پرسپولیس عراقی ها مقابل ایران تبانی کردند | گزارش سایت عراقی ضرر 4 میلیارد دلاری کریستیانو رونالدو به شرکت کوکاکولا جانی ریورا، اسطوره میلان: نمی خواهم با واکسن زدن بمیرم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین صحبت‌های آزاده نامداری قبل از فوت چه بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سه سال پیش در چنین روزهایی پیکر بی‌جان آزاده نامداری، مجری سابق تلویزیون، در خانه‌اش پیدا شد، که هنوز اطلاعات دقیقی از نحوه درگذشت او، توسط پلیس یا پزشک قانونی ارائه نشده است.

آزاده نامداری، در فروردین ۱۳۹۸ (پنج سال پیش)، در حالی که فضای مجازی، او را برای مدتی، درگیر خبرهای حاشیه‌ساز بسیاری کرده بود، مهمان کافه‌خبر شد درباره موضوعات متفاوتی گفت‌وگو کرد که در ادامه بازخوانی کوچکی روی بخشی از گفت‌وگو انجام می‌دهیم که در ادامه می‌خوانید. این گفت‌وگو به عبارتی آخرین مصاحبه او به شمار می‌آید.

این مجری سابق تلویزیون که تمایلی به صحبت درباره حواشی پیش‌آمده نداشت، در پایان گفت‌وگو، در قالب دغدغه‌ها و حرف‌های ناگفته‌اش، از مردم یک درخواست را مطرح کرد و گفت: «واقعا دلم می‌خواهد به طور جدی این خواسته را از همه داشته باشم، چه جامعه و البته مدیران؛ این‌که بیاییم به مانند بسیاری از دغدغه‌ها و مسائل فرهنگی که توانسته‌ایم به تغییر رو به‌رشد برسیم، هر فردی را در جایگاه حرفه‌ای او نقد کنیم و حتی در موردش قضاوت کنیم. اگر می‌خواهیم به طور مثال ورزشکاری را نقد کنیم، توانمندی‌ها، مهارت‌ها و قابلیت‌ها و تمامی دوران حرفه‌ای او را ببینیم و نظر دهیم، همین‌طور یک هنرمند و یک مجری را.»

نامداری همچنین درباره ارتباط زندگی شخصی افراد به زندگی کاری آن‌ها گفت: «ارتباط دادن زندگی شخصی افراد و حتی دیدگاه‌های آن‌ها در زمینه‌های غیر مرتبط با حرفه‌شان، رویکرد مناسبی برای رشد فرهنگی نیست. به نظرم، این نگاه واقعا می‌تواند در عرصه فرهنگی تحول‌آفرین باشد. بی‌شک، نظرات ولو سخت‌گیرانه اما حرفه‌ای، بسیار به بهتر شدن افراد در حرفه خود کمک کند. به طور کلی آرزویم نقد افراد در قالب حرفه آنان است ولاغیر.»

در این باره بیشتر بخوانید: ◾️ آزاده نامداری: افراد را در قالب حرفه آنان نقد کنیم، نه زندگی شخصی‌شان ◾️ آزاده نامداری، مجری سابق تلویزیون، درگذشت

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888697

دیگر خبرها

  • دروازه‌بان انگلیسی یورو ۲۰۲۴ را از دست داد
  • پیرلوییجی گولینی گزینه رم برای جانشینی روی پاتریسیو
  • حکم نماز و روزه در سفر شخصی با ماشین دولتی
  • آخرین صحبت‌های آزاده نامداری قبل از فوت چه بود؟
  • دروازه‌بان انگلیس یورو ۲۰۲۴ را از دست داد
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • ۲ بازیکن رم در لیست خروج ده‌روسی
  • ده‌روسی 2 بازیکن رم را کنار می‌گذارد
  • دروازه‌بان برزیلی با نساجی قائمشهر به توافق رسید
  • توافق نساجی با دروازه بان برزیلی/ «لوان پولی» در راه تهران