Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از ملت شریف و حاضر در صحنه انتخابات 1400 تقدیر و تشکر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

شکر و سپاس خداوند قادر متعال به پاس نعمت بی‌بدیل ملت متدین؛ وفادار و با بصیرت خالق حماسه های به یادماندنی وقافله سالار حکیم؛ شجاع و فرزانه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملت هوشمند و وظیفه شناسی که دراستثنایی ترین وضعیت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اعم از آثار روانی و عملی شرایط کرونایی تحت تاثیر قراردهنده عرصه های سیاسی-اجتماعی؛ جنگ روانی بازیگران سلطه و استکبار و بخصوص گلایه مندی توده مردم از وضعیت اسفبار اقتصادی و تنگنای معیشت وتورم ناشی از تشدید فشار؛ تحریم های ظالمانه وبی تدبیری مدیران، با تصمیم هوشمندانه تاریخی وحضور پرشور، حیرت انگیز و عقلانی درصحنه و شعب اخذ رای، زیباترین فصل همبستگی و حماسه را به تصویر کشید و گوهر درخشان عزم و اراده ملی را دربرابر جهانیان به نمایش گذاشت.

اینک با خضوع و خشوع در برابر ذات اقدس احدیت جل و علا و جبهه سپاس برخاک سائیدن؛ با زبان قاصر؛ واژه‌گان و قلم ناتوان از وصف عظمت این حماسه باشکوه و تاریخی واقع بینانه 28خرداد1400 که سند افتخار و برگ‌زرین دیگری برکارنامه درخشان ملت شورآفرین ایران اسلامی افزوده شد و باطل السحر سیاه نمایی امپراتوری رسانه‌ای نظام سلطه و فریب‌خوردگان گردیده واستحکام پایه‌های مردم‌سالاری دینی و پیوند ناگسستنی امت با امام را عینیت بخشید؛ موهبت الهی حماسه حضور 28خرداد1400 را به پیروز حقیقی این آزمایش الهی -سیاسی؛ همانا ملت نمونه تاریخ و با بصیرت ایران اسلامی؛ مقتدای عظیم الشان عزیزتر از جانمان؛ حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای 'ادام الله ظله الوارف' تبریک عرض نموده و با تهنیت به منتخب مردم؛ مزید توفیقات توام با عزت روزافزون همگان وفائق آمدن به توطئه‌ها و مشکلات و عبور عزتمندانه و با صلابت از پیچ تاریخی تحت توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم 'عجل الله فرجه الشریف' را از بارگاه ربوبی جل و علا مسئلت می نماید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی»

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: همبستگی حماسه انقلاب اسلامی بیانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، ححت الاسلام محمد مهدی شریف تبار شامگاه دوشنبه در جلسه مرکزی شورای هیئات مذهبی مازندران، از تلاش، فعالیت‌ها، برنامه‌ها، مؤثر بخشی هیئات در مناسبت هاو مدیریت فرهنگی جامعه تشکر و قدردانی کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با ابراز خوشحالی از محبت مقام معظم رهبری که از اجرای طرح مسطورا اعلام رضایت و آن را کاری ارزشمند بیان کردند، افزود: دست اندرکاران و حاکمیت از مردمی‌ترین و گسترده‌ترین نهاد، (هیئات مذهبی) در واگذاری مسولیت‌ها و مشارکت در طرح و برنامه استفاده بیشتر و بهتر بردند.

وی گفت: هیئات مذهبی به عنوان بازوان قوی سازمان تبلیغات همواره در تدوین و تبیین برنامه نقش اساسی داشته است.

حجت الاسلام شریف تبار همچنین از پیگیری‌های اعضای هیأت رئیسه شورای هیئات استان در معرفی، هویت بخشی و مشارکت برنامه‌ها، بخصوص در ایام ماه رمضان، جهاد تبیین، زنجیره انسانی جهت حمایت از سپاه مقتدر، دسته روی روز سیزده فروردین که مصادف با شهادت مولا متقیان علی (ع) شده بود، قدر دانی به عمل آورده است.

دراین نشست محمدعلی باقری رئیس شورای هیئات مذهبی از همکاری رؤسای شورای هیئات شهرستان‌ها و همراهی مدیر کل و مجموعه سازمان تبلیغات استان سپاسگزاری کرد.

کد خبر 6085875

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • مطالبات علمای شیعه از حکومت سرپرست افغانستان
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود