Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی رئوفی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشارکت بسیار خوبی را در سراسر استان هرمزگان شاهد بودیم که نشانه باورمندی مردم این استان به نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: شهرستانهای حاجی آباد با ۷۹.۶۰ درصد، جاسک با ۷۴.۵۹ و رودان با ۷۱.۳۲ بیشترین مشارکت در بین شهرستان‌های هرمزگان را تا این ساعت به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد انتخابات هرمزگان با بیان این که شمارش آرا در هرمزگان همچنان ادامه دارد، مجموع آرای مأخوذه ۶۹۱۴۰۷ رای تاکنون که نشان از میزان مشارکت ۵۸/۱۱ درصد دارد.

رئوفی خاطرنشان کرد: از مجموع ۲۳۰۲ صندوق  ۱۸۰۲ عدد شوراهای شهر و روستا شمارش شده است، از مجموع ۱۵۵۶ شعبه تعداد ۵۳ شعبه ریاست جمهوری در هرمزگان باقی مانده است.

وی بیان داشت: از ۱۹۳ صندوق در بندرعباس تعداد ۲۲ صندوق نیمه مکانیزه بوده است و میزان مشارکت در شهرستان بندرعباس تاکنون ۵۰.۲۱ ثبت شده است.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: علی رئوفی رییس ستاد انتخابات هرمزگان مشارکت در حاجی آباد جاسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳ روستا در هرمزگان با مشکلات قطعی برق و آب روبرو هستند

مهرداد حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با تشریح آخرین وضعیت بارندگی‌ها در استان، اظهار داشت: ۱۷۰ خانوار جاسکی که به دلیل جلوگیری از احتمال سیل‌گرفتکی اسکان اضطراری داده شده بودند به منازل خود بازگشتند و مشکلی در این حوزه وجود ندارد.

وی افزود: شب گذشته تنش آبی در شهر جاسک ایجاد شده بود و مشکلاتی در آب شرب مردم داشتیم که در حال حاضر وضعیت عادی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، تصریح‌کرد: در حال حاضر برق ۱۵ روستا در بشاگرد قطع شده است که ناشی از بسته شدن راه آن‌ها است و لودر و جرثقیل برای ترمیم مسیر دسترسی به منطقه اعزام شده است.

حسن‌زاده عنوان کرد: ۱۸ روستا در شهرستان‌های جاسک و بشاگرد نیز فاقد دسترسی به آب شرب هستند و اگر آب در آبنماها فروکش کند مشکل این مناطق نیز حل خواهد شد.

حسن زاده با اشاره به آبگرفتگی برخی منازل در روستای چهچکور بندرعباس گفت: هم اکنون هلال‌احمر و گروه‌های جهادی در حال امدادرسانی به مردم متأثر از آب گرفتگی هستند.

کد خبر 6081891

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم هرمزگان علیه رژیم صهیونیستی
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در هرمزگان برگزار شد
  • راهپیمایی مردم هرمزگان بر علیه رژیم صهیونیستی
  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • ۳۳ روستا در هرمزگان با مشکلات قطعی برق و آب روبرو هستند
  • آخرین وضعیت هرمزگان پس از بارندگی
  • نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش
  • نیروی دریایی سه تن از سیل‌زدگان هرمزگان را نجات داد
  • ثبت بالاترین میزان تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان