Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@06:49:38 GMT

مهرعلیزاده پیروزی آیت الله رئیسی را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۳۳۰۰

مهرعلیزاده پیروزی آیت الله رئیسی را تبریک گفت

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محسن مهرعلیزاده نامزد انصراف داده سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی پیامی به آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب پیروزی وی را تبریک گفت.

متن پیام محسن مهرعلیزاده به شرح زیر است:

«حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهور محترم منتخب جمهوری اسلامی ایران

با سلام؛
موفقیت جنابعالی در رقابت های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید آنکه با استعانت از درگاه خداوند متعال، انفاس قدسی ارواح طیبه شهدا و امام شهدا، رهنمودهای مقام معظّم رهبری (مد ظله العالی) و دعای خیر، همراهی و همکاری ملّت نجیب و سرافراز ایران، در تحقق وعده های خود در بهبود معیشت، رفاه ، آرامش و آسایش مردم و تامین حقوق مصرّح آنان در قانون اساسی در کلیه عرصه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و نیز توجه به نقش مردم و حفظ و ارتقاء شان و جایگاه ملّت بزرگ ایران در فضای داخلی و بین المللی موفق باشید.

و من الله التوفیق و علیه التکلان

محسن مهرعلیزاده

۲۹ خرداد ۱۴۰۰»

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری رئیسی تبریک جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتخبان مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: توصیه ما به جریان اصولگرایی این است که رقابت‌ها را کنار بگذارند و رفاقت‌ها را در مجلس آغاز کنند، چرا که همدلی، انسجام و وحدت یکی از خواسته‌های ما از منتخبان ملت است، همچنین نمایندگان نباید دعواهای سیاسی را وارد مجلس کنند.

حسین کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، به تشریح اولویت‌های مجلس دوازدهم پرداخت و اظهار کرد: در بدو ورود نمایندگان منتخب مردم به مجلس سوگندی قرائت می‌شود که بیانگر تعهد آن‌ها به این مسئولیت خطیر خواهد بود؛ از این‌رو به نظر می‌رسد اولویت اول منتخبان مردم باید حفظ این سوگند باشد و مجلس تلاش کند هر روز این سوگند را به نمایندگان یادآوری کند تا بدانند بر چه اساسی روی کرسی‌های سبز مجلس تکیه زده‌اند.

وی افزود: مهم‌ترین کار ابتدایی نمایندگان منتخب برای برنامه پنج‌ساله هفتم این است که دولت را ملزم به ارائه برنامه‌های عملیاتی و اجرایی در بحث اقتصاد و معیشت به عنوان مطالبه جدی مردم کنند؛ شاید شعار بسیاری از نمایندگان منتخب معیشت مردم باشد، اما نظارت بر عملکرد دولت در این برنامه باید توسط نمایندگان پیگیری شود.

فعال سیاسی اصولگرا عنوان کرد: توصیه ما به جریان اصولگرایی این است که رقابت‌ها را کنار بگذارند و رفاقت‌ها را در مجلس آغاز کنند، چرا که همدلی، انسجام و وحدت یکی از خواسته‌های ما از منتخبان ملت است؛ نمایندگان مردم نباید دعواها و بداخلاقی‌های سیاسی را به مجلس وارد کنند و از تریبون مجلس برای عقده‌گشایی استفاده کنند.

وی در خصوص پیش‌بینی تشکیل فراکسیون‌های مجلس جدید گفت: پیش‌بینی می‌شود چهار فراکسیون در مجلس شکل بگیرد؛ فراکسیون پایداری، یک فراکسیون با حضور قالیباف، یک فراکسیون با حضور طیفی از نمایندگان که سایر فراکسیون‌ها را قبول ندارند و چهارمین فراکسیون که اصلاح‌طلبان در آن حضور خواهند داشت.

کنعانی‌مقدم ادامه داد: اعتقاد دارم فراکسیون اکثریت در مجلس دوازدهم نخواهیم داشت و آرا بین این چهار فراکسیون تقسیم خواهد شد.

کد خبر 735522

دیگر خبرها

  • تشکر دولت منتخب اندونزی از رئیس جمهور ایران
  • خون شهدا زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران
  • جهاد اسلامی: ایران حامی همیشگی فلسطین است
  • امیدوارم کاسبان تحریم در سال ۱۴۰۳ کم کارتر شوند!
  • منتخبان مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم و مقاوم غزه تردید نخواهد کرد
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: ایران از حقش در میدان گازی «آرش» عقب‌نشینی نمی‌کند
  • کوشکی: شاهد وسیع‌ترین موج روزه خواری علنی در تاریخ جمهوری اسلامی هستیم/ آقایان رئیسی و اژه ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام زمان (عج) پاسخی برای شیوع گسترده روزه خواری در جمهوری اسلامی ایران دارید؟
  • رئیس دفتر سیاسی حماس به تهران سفر می‌کند