Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@04:14:34 GMT

اولین واکنش به حضور کی‌روش و برانکو در تیم‌ملی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۳۴۴۶

اولین واکنش به حضور کی‌روش و برانکو در تیم‌ملی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ احسان اصولی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال رد واکنش به شایعه تمدید نشدن قرارداد اسکوچیچ به خبرگزاری فارس گفت: «تا آنجایی که من در جریان هستم قرارداد اسکوچیچ با تیم ملی به اتمام رسیده اما تصمیم‌گیری در مورد ادامه همکاری با او در نشست هیأت رئیسه با اطلاعات فنی و داده‌هایی که در اختیار ما می‌گذارند صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هر تصمیمی که بخواهیم بگیریم در نشست هیأت رئیسه و با تفکر جمعی خواهد بود. اینکه ما می‌خواهیم در این نشست در مورد همکاری تصمیم بگیریم، نفی موفقیت سرمربی تیم ملی نیست. من یاد گرفته‌ام که در اینگونه موارد تصمیم‌گیری را با مشورت و روی اصول مدیریتی پیش ببرم. حتی اگر نتایج موفقیت تیم ملی اظهرمن‌الشمس هم باشد، باز هم باید داده‌ها را بررسی کنیم. »

او درباره مطرح شدن نام هایی چون کی روش، کالدرون و برانکو برای هدایت تیم ملی توضیح داد: «این اسامی گمانه‌زنی رسانه‌ای است. من به عنوان عضو هیأت رئیسه و مقام مسئول در فدراسیون فوتبال می‌گویم که هیچ بحثی را در مورد اینکه چه کسی باشد یا نباشد مطرح نکردیم. هر نکته‌ای هم که توسط رسانه‌ها مطرح می‌شود قابل احترام اما گمانه‌زنی است.»

252 252

کد خبر 1527009

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کارلوس کی روش برانکو ایوانکوویچ تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی دوباره گزینه اصلی تراکتور شد

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر به‌عنوان گزینه اصلی هدایت تراکتور مطرح شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پاکو خمس امروز (دوشنبه) به حضور 495 روزه خود در تراکتور پایان داد و به صورت رسمی از جمع سرخپوشان تبریزی جدا شد.

مدیران باشگاه تراکتور که پس از شکست این تیم مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌و‌سوم نیز برای جدایی خمس به جمع‌بندی رسیده بودند، در آن مقطع مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی داشتند اما مذاکرات بی‌نتیجه مانده بود.

خمس از تراکتور جدا شد

پس از جدایی امروز خمس از این تیم، بار دیگر پروژه مذاکره با یحیی گل‌محمدی استارت خورده و این مربی گزینه اول تبریزی‌ها برای نیمکت این تیم است. تراکتوری‌ها در تلاش هستند تا موانع حضور گل‌محمدی در تبریز را برطرف کنند و رضایت او را جلب کنند.

این موضوع نیز مطرح شده که تا زمان انتخاب سرمربی جدید احتمالاً محمد نصرتی مربی مستعفی تراکتور تمرینات این تیم را زیر نظر خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز به کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران
  • دو سناریوی تل‌آویو برای پاسخ به تهران
  • بورل: باید از لبه پرتگاه فاصله بگیریم
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • تحلیلگر صهیونیست: ایران با تعقل کار خود را پیش برد و پیروز شد
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی در فوتبال بدون مصوبه هیات رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • اعضای هیأت رئیسه کیک بوکسینگ imao آذربایجان شرقی معرفی شدند
  • گل‌محمدی دوباره گزینه اصلی تراکتور شد
  • رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه‌تجارت
  • موافقت مجلس با رفع بخشی از ایرادات لایحه تجارت