Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@15:01:19 GMT

انتقاد شدید روی کین از هری کین

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۳۴۵۵

انتقاد شدید روی کین از هری کین

نمایش ناامیدکننده هری کین در دو بازی تیم ملی انگلیس در یورو 2020 انتقادات زیادی را متوجه او کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، دو نمایش بسیار ضعیف از هری کین در یورو 2020 برابر کرواسی و اسکاتلند باعث شد تا روی کین، اسطوره منچستریونایتد و کارشناس فوتبال، به شدت از او انتقاد کند. هری کین در این دو بازی به شکل تعجب برانگیزی حتی یک ضربه در چارچوب نداشته است!

پس از تساوی بدون گل شب گذشته انگلیس برابر اسکاتلند روی کین ضمن انتقاد از هری کین که در این بازی نیز تعویض شد، گفت که شاید او به خاطر ماجرای جدایی اش از تاتنهام و تصمیم گیری برای انتخاب مقصد بعدی اش در سطح باشگاهی، دچار حواسپرتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

به رغم اینکه بسیاری انگلیس را بخت مسلم پیروزی برابر اسکاتلند می دانستند اما سه شیرها نتوانستند در طول 90 دقیقه حریف خود را به زانو در بیاروند و کین که یکی از بدترین شب های خود را سپری کرد، در طول 74 دقیقه حضورش در زمین، تنها 19 بار به توپ ضربه زد.

 

 

روی کین گفت: "به نظر نمی رسد که هری کین روی فرم باشد و بتواند به بقیه برسد. او همیشه در حال قدم زدن است و اگر انگلیس می خواهد در این تورنمنت واقعا حرفی برای گفتن داشته باشد و رقابت کند، نیاز دارد که ستاره اش عملکرد خوبی داشته باشد و خوب بازی کند!

ما دیده ایم که روملو لوکاکو، کوین دی بروین، کریستیانو رونالدو در این تورنمنت برای تیم هایشان چه کرده اند و نیاز داریم تا کین هم در بهترین فرم خود باشد."

 

هری کین در نهایت توسط گرت ساوت گیت تعویض شد تا مارکوس راشفورد به جای او به زمین بیاید و روی کین معتقد است که این تصمیم درستی از سوی سرمربی انگلیس بود.

 

 

کین اضافه کرد: "خوشحالم که گرت او را تعویض کرد. صحبت هایی هست که او غیرقابل تعویض است و بازیکن اصلی ما است، اما اگر خوب کار نمی کند، باید او را تعویض کنید. راشفورد انرژی بیشتری به آنها داد اما باز هم کافی نبود.

اگر داری به این فکر می کنی که باشگاهت را عوض کنی و یا در حال مذاکره با باشگاه های دیگر هستی، این کمکی به وضعیت نخواهد کرد."

 

 

گرام سونس، اسطوره فوتبال اسکاتلند، نیز با روی کین موافق بود و گفت: "هری شبیه به خودش به نظر نمی آید، او به نظر مردد و خسته است.

این بازیکنی است که امیدوار است در تابستان یک جا به جایی پر سر و صدا داشته باشد، او باید خودش را از این خواب غفلت بیدار کند. او در بازی اول هم تعویض شد. آیا هری مشکلی داری؟ چون تبدیل به سایه ای از خودش دشه است.

او تنها بازیکن انگلیس است که قبلا بارها ثابت کرده در چنین سطحی قادر به گلزنی است و اگر این اتفاق در این تورنمنت نیافتد، انگلیس نمی تواند زیاد پیش برود.

می توانم بگویم که بدون هری کین آنطور که امیدوارید "فوتبال به خانه برنمی گردد"، مخصوصا با این شیوه ای که آنها دارند بازی می کنند."

 

 

 

 

روی کین تیم ملی انگلیس گرت ساوت گیت (سرمربی) یورو 2020 هری کین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: روی کین تیم ملی انگلیس گرت ساوت گیت سرمربی یورو 2020 هری کین هری کین روی کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی

به گزارش ورزش سه، خسرو حیدری مربی سابق استقلال از خاطرات دربی فینال حذفی می‌گوید و اعتقاد دارد که داور در آن مسابقه دنبال بهانه بود تا سرمربی آبی پوشان را از زمین مسابقه خارج کند و بدون هیچ دلیل خاصی ساپینتو را پس از گل تساوی استقلال به سکوها فرستاد.

مربی‌سابق استقلال درباره اخراج ساپینتو توضیحاتی داد و گفت: وقتی دقیقه صد تیم گلزنی می‌کند همه می‌روند و خوشحالی می‌کنند، همانکاری که ساپینتو کرد من هم انجام دادم اما داور به دنبال این بود تا او را اخراج کند و حتی بعد از بازی هم در گزارش نوشته بود که بی احترامی کرده اما خوشحالی‌اش خیلی عادی بود، همه ما رفته بودیم داخل زمین، فوتبال اروپا هم همینطور است وقتی دقیقه صد گل زده شود همه داخل زمین می‌شوند، داوری ها روی ساپینتو حساس شده بود و دنبال این بودند که او را اخراج کنند.

ویدئو: 330807

حیدری در صحبت‌هایش از شرایط سخت استقلال در وقت‌های اضافه پرده برداری کرد و گفت: ما بعد از اینکه گل را زدیم و وارد وقت‌های اضافه شدیم سه بازیکن ما صالح حردانی، رافائل سیلوا و محمد مرادمند خواستند که آنها را تعویض کنیم و ما یک تعویض بیشتر نداشتیم، ماتا دستیار ساپینتو حامدی‌فر را به جای محمد مرادمند می‌خواست وارد زمین بکند و در دفاع وسط بازی ‌کند، عارف غلامی هم مصدوم شده بود و معلوم نبود که می‌تواند بازی کند، از او خواستم که اگر می‌تواند وارد زمین شود.

حیدری در ادامه گفت: صبر کردیم تا ببینیم کدام بازیکن اعلام مصدومیت بیشتر می‌کند تا او را تعویض کنیم که محمد مرادمند اعلام کرد که نمی‌تواند، عارف غلامی را جانشین مرادمند کردیم، ما بعد از این تعویض داشتیم 9 نفره بازی‌می‌کردیم، رافائل سیلوا و صالح حردانی با مصدومیت داخل زمین بودند و ما در اصل داشتیم 9 نفره بازی می‌کردیم و برای حفظ روحیه تیم این بازیکنان را از زمین خارج نکردیم، ریکاردو ساپینتو از بالا پنالتی‌زن ها را نوشته بود و من داشتم با توجه به روحیه بازیکنان پنالتی‌زن هارو مشخص می‌کردیم که متاسفانه گل خوردیم و شکست خوردیم.

خسرو حیدری با تمجید از عملکرد مربی سابق استقلال گفت: ساپینتو می‌توانست چند فصل در استقلال بماند، اما مشکلات مدیریتی باعث شد که جدا شود و نتیجه نگیرد، شاید ما با آن تیم یک سری مشکلات دفاعی داشتیم اما با همان تیم راحت می‌توانستیم قهرمان شویم، مشکلات مدیریتی به تیم ما ضربه زد، اگر ساپینتو در استقلال می‌ماند استقلال امسال با اختلاف قهرمان می‌شد.

ویدئو: 330798

حیدری در ادامه صحبت‌هایش به تعصب رنگی مسئولان اشاره کرد و گفت: : وقتی فشار روی داور باشد ممکن است روی او تاثیر بگذارد، خیلی از مسئولان کشور بیشتر پرسپولیسی هستند و این روی روند داوری ها تاثیرگذار است، من اصلا تعصبی نمی‌گویم، من دیدم مسئولانی را که برایش نباید آبی و قرمز مهم باشد، وارد دفتر یکی از مسئولین شدم و گفت چقدر به موقع آمدی داریم بازی تیم محبوبمان را نگاه می‌کنیم!

ویدئو: 330800

او در ادامه گفت: اگر پرسپولیسی هم هستی نباید نشان دهید، من بازیکن تیم ملی هستم و نباید با من کری بخوانید، همیشه بازیکنان اصلی و ستاره های خارجی می‌روند اما وقتی علیرضا بیرانوند که داشت از پرسپولیس می‌رفت مسئولانی که دوست دارند پرسپولیس را او را تحت فشار قرار دادند، حتی زمان آجرلو که استقلال قهرمان شد و فرهاد مجیدی رفت مدیرعامل استقلال مجبور شد قراردادها را بالاتر ببرد چون تیم داشت از هم می‌پاشید، هوادار از مدیرعامل می‌خواهد بازیکن بگیرد و همین موضوعات باعث شد تا مشکلات بیشتری پیش بیاید.

حیدری با اشاره به مشکلاتی که استقلال در وقت‌های اضافه بازی با پرسپولیس داشت گفت: ما در وقت‌های اضافه 9 نفره بازی می‌کرد، صالح حردانی، محمد مرادمند و رافائل سیلوا بازیکنانی بودند که از کادرفنی خواستند آنها را تعویض کنیم و فشار زیادی روی تیم به وجود آمده بود.

دیگر خبرها

  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • انتقاد شورای اروپایی و سازمان ملل از قانون ضد مهاجرتی انگلیس
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • انتقاد مدیرعامل چادرملو از اشتباهات داوری
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد
  • انتقاد شدید خبرنگار کاتالانی اسپورت از وینیسیوس جونیور: چقدر حقیر و کوچکی!
  • انتقاد شدید رونالد دی بوئر از عملکرد ژائو کانسلو: حال می‌دانم چرا پپ او را دوست ندارد!