Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف،احمد توکلی رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در پیامی انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب را تبریک گفت که متن آن به شرح زیر است:

سلام و درود خدا بر ملت بزرگوار و قهرمان ایران

 این پیروزی شگفت آور، بر همه اسلام خواهان وطن دوست و وطن دوستان عاقل و رهبری فرزانه و حکیم انقلاب که با تواضع به خلق، این پیروزی را به دست مردم فهیم، یاری رساندند، و بر رئیس جمهور منتخب، مبارک باد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک وجه مهم شکرگزاری جناب آیت الله رئیسی ارجمند بر نعمت خدمت، خدمتگزاری برای همه مردم ایران است.

از یاوران پروپاقرص گرفته تا معترضانی که حتی با صندوق رأی قهر کردند، امروز، روز آشتی است. تنها مفسدان چپاولگر و ناموفق به توبه و جبران که از شفافیت و عدالت می‌گریزند، باید با آمدن شما، بر خود بلرزند.

دیده بان شفافیت و عدالت، در این مسیر، در خدمت دولتی که برای ایرانی قدرتمند، مجاهدت می کند، خواهد بود.

ان شاءالله
احمد توکلی
رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت
29 خرداد 1400

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز متدین‌تر و کارآمدتر از همیشه است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور با ارسال پیامی خطاب به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش را تبریک گفت.

متن پیام رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم. ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز متدین‌تر و کارآمدتر از همیشه است. امروز زمام ارتش در دست نیروهای متدین و انقلابی است «رهبر انقلاب اسلامی

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

ارتش جمهوری اسلامی ایران از مکتب وحیانی اسلام و با تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی «رحمه‌الله علیه» و هدایت‌های داهیانۀ رهبر انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف نظامی و خدمت رسانی به جامعه، در مقاطع حساس کشور عزیزمان به عنوان بازوان پرتوان ملت، همواره کنار مردم ایران بوده است.

امروز نیز حضور ارتش در حفظ و حراست از مرزهای میهن اسلامی با بهره‌گیری از دانش و تجربه، توانایی و روحیه انقلابی و جهادی و خدمت رسانی به مردم در مناطق محروم جامعه در حوادث و اتفاقات ناگوار، دوشادوش دیگر نیروهای مسلح، مایه اطمینان و آرامش خاطر مردم و مایه پریشانی خاطر برای دشمنان این مرز و بوم است.

سلام و درود خدا بر شهدای والامقام ارتش جان بر کف که در حفظ و حراست از تمامیت ارضی، عزت و شرف ایران عزیز حماسه آفریدند و در نزد پروردگارشان متنعّم هستند.

اینجانب به سهم خود، فرا رسیدن ۲۹ فروردین، سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به همه دلاورمردان ارتش سرفراز ایران اسلامی، به ویژه حضرتعالی تبریک و تهنیت عرض کرده، از خداوند متعال توفیق روز افزونتان در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در ظلّ توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و رهبری‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) مسالت می‌کنم.

کد خبر 6080686

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: اگر اسرائیل خطا ‌کند پاسخی خواهیم داد که ‌پشیمان ‌شوند
  • رئیسی: دنیا به حقایت ایران ‌در دفاع از فلسطین پی برد‌
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • گفت‌وگوی وزیر کشور با سیل‌زدگان در کنارک + فیلم
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • رئیس‌جمهور: عزم دولت برای تامین آب سمنان جدی است
  • آیت‌الله رئیسی وارد سمنان شد
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیس دولت سیزدهم
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران جلودار خدمت رسانی به مردم است
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز متدین‌تر و کارآمدتر از همیشه است